Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Mulle kuuluu ihan hyvää ja pienistä asioista ei kannata narista. . Mitä sulle kuuluu? 😊
Niin mullekin. 💗
Vierailija kirjoitti:
Herkku <3
Slurps 😛
En saa sun vartaloa mielestä pois.
Kaikki varoittivat mua susta ja sanoivat, että sä pelaat peliä ja leikit mun tunteilla. En kuunnellut, enkä nähnyt sitä niiden vaaleanpunaisten lasien läpi. Nyt mä nään sen. Sä oot kylmä, ilkeä ja laskelmoiva. Sait sen mitä halusit, mutta lisää ei ole tulossa.
Miksi mun olisi pitänyt esitellä toinenkin lapseni sulle jos sä et esitellyt mulle edes vanhempiasi?
Tiedän että vihaat mua, mutta yritän silti noudattaa sitä sun lontoonkielistä mottoa.
Hetkittäin tämä tuntuu ihan kestämättömälle :( Oli virhe mennä vilkuilemaan niitä sinun tekemiäsi kuvia, siellä oli sun kommatkin tallessa. En mä vaan jaksaisi elää enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään joku on näköjään puhunut täällä asetetuista rooleista. En usko sen olevan sinä, mutta siitä tuli mieleeni kertoa että tiesitko että sinulla on töissä kaksi eri olemusta: hyvin vahva ja virallinen työrooli ja sitten oma sinä. Niissä on todella selkeä ero, vaikka välillä olet jotain niiden välimuotoa. Omaa sinua näkyy onneksi enemmän, etenkin suuressa porukassa. Ja tiesitkö että minä en juurikaan tykkää työroolissa olevasta sinusta tai silloin kun se työrooli on tosissaan päällä roolina. Me ollaan kai aika samanikäisiä, mutta silloin kun sulla on työrooli tosissaan päällä mulle tulee sellainen olo kuin olisin lapsi tai vähintään teini ja sua paljon nuorempi. Tosi häiritsevä ja nolokin olo. Sillä hetkellä en pidä sinusta, en pidä siitä roolista. Tätä on esiintynyt valitettavasti tosi usein silloin kun jutellaan kahden, yhtäkkiä sulla vain menee se rooli päälle ja muutut jotenkin erilaiseksi. Pidän sinusta aina silloin, kun olet enemmän oma itsesi etkä sen roolin takana. Siihen todelliseen sinuun tykästyinkin.
Jos tämä oli miehelle kirjoitettu, niin voin sanoa ainakin omasta kokemuksesta, että välillä on pakko ottaa se työrooli päälle, vaikkei se olekaan kovin mukava. Pelkään kai muuten näyttäväni naiselle, että pidän hänestä. Työpaikalle sellaiset tunteet eivät kuitenkaan sovi, joten uskoisin asioiden menevän paremmin näin.
Ei sovi työpaikalle, mutta jos tyyppi kolahtaa niin ehkä vapaa-ajalla voisi olla jotain?
Meillä oli niin hauskaa yhdessä. Ystävyys ei onnistunut ja nyt olen onnellisesti naimisissa. Silti olisi kiva joskus tavata, halata ja nauraa hiukan yhdessä.
Hei! Kaipaan sinua entinen aktiiviystävä. Olisi kiva näin nelikymppisenäkin viettää hauskoja tyttöjen iltoja, mutta olet toisella paikkakunnalla, perheesi parissa tai töissä. Sellaista elämä on. Terveisin, lapseton ystäväsi
Kaikki hyvin PP. 💗 Touhutaan ja liikutaan tänään.
Hyvää jatkoa! kirjoitti:
Meillä oli niin hauskaa yhdessä. Ystävyys ei onnistunut ja nyt olen onnellisesti naimisissa. Silti olisi kiva joskus tavata, halata ja nauraa hiukan yhdessä.
Kaikki yhdessäkö😂
Pohjakosketus, kun ymmärrys valuu päästä sydämeen.
Tehdäänkö yhdessä 10 min joogaa? 🙃
Munkälaisen aterian kokkaisit kaivatullesi?
Vain miehille tämä kys.
Päivälleen kaksi vuotta sitten ajettiin kaupungista toiseen. Minä itkin ja sinä olit hiljaa. Halveksien vilkuilit minua taustapeilistä kun en saanut itseäni kasattua, sovit autokauppoja, koko ajan puhelin korvalla tai vähintään kädessä. Isäsi oli vihainen minulle kun olin taas keksinyt jotain älytöntä.
Pysähdyttiin huoltoasemalle ja parkkialueen laidalla oli sininen vanha auto. Take away-kuppien kannet pitää laittaa niin ettei pahvisauma ole suuaukon kohdalla, miten vaikeaa se on tajuta? Jos se olisi tuollainen sininen ja vanha, niin sitten ymmärtäisin, muuten tämän täytyy olla pahaa unta.