Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
7081/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy naisena todeta että jos suora puhe jää puuttumaan niin jää puuttumaan kaikki muukin.

Mun taas täytyy naisena todeta, että jos teot jää puuttumaan niin jää puuttumaan kaikki muukin.

Sanat on vaan blablabla, teoissa on totuus ja teot kantaa jos joku.

Mä sanon näin miehenä kyllä aina silloin kun jotain sanottavaa on. Oli ne sitten kehuja tai asiallisia kysymyksiä. Ehdottelemaan en ala. Ja jos etsisin naista itselleni, niin en etsisi häntä anonyymisti netissä kaikenlaisten ihmisperseiden joukosta.

Ok. Kirjoitathan sen myös sinne Tinderiin/muihin deittisovelluksiin, ettet etsi mitään, että kuhan vaan jotain larppaat?

Vierailija
7082/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy naisena todeta että jos suora puhe jää puuttumaan niin jää puuttumaan kaikki muukin.

Mun taas täytyy naisena todeta, että jos teot jää puuttumaan niin jää puuttumaan kaikki muukin.

Mä sanon näin miehenä kyllä aina silloin kun jotain sanottavaa on. Oli ne sitten kehuja tai asiallisia kysymyksiä. Ehdottelemaan en ala. Ja jos etsisin naista itselleni, niin en etsisi häntä anonyymisti netissä kaikenlaisten ihmisperseiden joukosta.

Ok. Kirjoitathan sen myös sinne Tinderiin/muihin deittisovelluksiin, ettet etsi mitään, että kuhan vaan jotain larppaat?

Irrationaalinen kysymyksesi oli joidenkin ketjun lukijoiden mielestä ylänuolen arvoinen. Tällaista täällä aina välillä näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7083/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin luet näitä ja kirjoittelet tänne ihan niin kuin me muutkin. 

Vierailija
7084/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne viestit on muka vaikeita? En tajua. Aina keksii jotain ihan yleistä asiaa. Liiallinen lässytys heti vaan saa toisen hämilleen, ehkä peräytymään jos ei tunne toista kunnolla tai ei itse tunne samoin.

Smalltalkkia ilman flirttiä siis ensin.

Ja kanavia riittää miten yhteyttä ottaa. Siittä se ei voi olla kiinni. Jos haluaa jotain niin sen eteen tekee myös työtä.

Laittakaa tänään ne ekat viestit kaipaamillenne henkilöille....ehkä viikonloppuna käytte yhdessä jo kahvilla 👍

Miksi et itse laita viestiä? Ja jos väität että oot laittanut, niin mitä sitten tässä ketjussa teet?

Vierailija
7085/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti sanoilla ei ole juurikaan vaikutusta, sanat ovat parhaimmillaankin vain tekojen vahvikkeita.

Parhaimmillaan sanat ovat mahtavissa keskusteluissa, mutta mahtavat, aamuun saakka venyvät keskustelutkin ovat tavallaan tekoja, valintoja.

Olen kuullut jo kaiken, millään ulkonäkö- ja/tai älykkyyskehuilla ei ole merkitystä suuntaan tai toiseen.

Sanat voivat parhaimmillaan toimia täydentäjinä, mutta ilman tekoja sanat ovat yhtäkuin huutaisi tuuleen.

Tai pahimmillaan sytykettä konflikteille.

Vierailija
7086/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti sanoilla ei ole juurikaan vaikutusta, sanat ovat parhaimmillaankin vain tekojen vahvikkeita.

Parhaimmillaan sanat ovat mahtavissa keskusteluissa, mutta mahtavat, aamuun saakka venyvät keskustelutkin ovat tavallaan tekoja, valintoja.

Olen kuullut jo kaiken, millään ulkonäkö- ja/tai älykkyyskehuilla ei ole merkitystä suuntaan tai toiseen.

Sanat voivat parhaimmillaan toimia täydentäjinä, mutta ilman tekoja sanat ovat yhtäkuin huutaisi tuuleen.

Mukavaa, että olet täällä kirjoittelemassa. Pidän sinusta.

Vierailija
7087/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä asti kun kerroin, ettei meidän yhteinen yö toteudu, koska ollaan jo toisen omia, olen ajatellut sinua ja sitä, mikä sähkö meidän välissä edelleen kipinöi.

Vierailija
7088/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kertoa, mitä kaikkea tahtoisin sinulle tehdä ja kuinka sinua koskettaisin. Sinä ehkä hämmentyisit ja punastelisit. (Naiselta naiselle.)

Vierailija
7089/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipasin sinua kovasti viime yönä unissani , mieheni.

Vierailija
7090/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Jos tykkäät jostain aidosti, niin pystyt sen myös sanomaan aidosti. En tarkoittanut suoralla puheella mitään lähetänkö pan@&&&&"" juttuja.

Vierailija
7091/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,te jotka niin kaipaatte jotain henkilöä ja täällä neuvotaan,että laita sille viesti..neuvohan on ihan perseestä!jos suhde on päättynyt niin se on päättynyt...ja kyllä se vainoamisen puolelle menee jos niitä viestejä alkaa kuitenkin lähetellä.

Vierailija
7092/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Jos tykkäät jostain aidosti, niin pystyt sen myös sanomaan aidosti. En tarkoittanut suoralla puheella mitään lähetänkö pan@&&&&"" juttuja.

en ymmärrä mitsä puhut. sanoin aiemmalle viestille, että pidän hänen viestistään ja pidän hänestä sen perusteella.

Vierailija
7093/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sylissäsi viime yönä, pidit minusta lujasti ja suutelin käsivarsiasi. uni jatkui mutta se pysyköön minun tietonani

Vierailija
7094/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kaipaan vieläkin. Mutten keksi enää mitään kirjotettavaa. Ei kai ole enää terveisiä? Meillä oli aikamme ja hetkemme. Oli kutkuttavan ihanaa kaivata sua. Jännittää törmätäänkö. Punastua kun kuulin sun nimes puheissa. Puhumattakaan tunteesta mikä tuli, kun katsees kohtas hetkeks. Henki salpautui ja sisukset vääntyivät tanssimaan villisti sykkeen tahdissa.

Taidan kaivata sitä tunnetta. Nyt arki on erilaista, vakaata, hektistäkin. Mietin sua silti jokaikinen päivä. Mitähän tapahtui? Puhutaankohan me siitä joskus? Ajatteletkohan sä mua ikinä, sä mies vihreissä tennareissa...

Vierailija
7095/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kertoa, mitä kaikkea tahtoisin sinulle tehdä ja kuinka sinua koskettaisin. Sinä ehkä hämmentyisit ja punastelisit. (Naiselta naiselle.)

Kerro. Ois vaan kiva hämmentyä.

Vierailija
7096/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan taas. :)

Vierailija
7097/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyyhän sen sanomaan kyllä, jos tilanne vaan on sellainen!

Esim. jos henkilön teot ja valinnat eivät kieli kiinnostuksesta vaan lähinnä päinvastoin, niin en näe mitään syytä alkaa kertomaan suoraan tunteistaan.

Maaperä ei ole silloin hedelmällinen sellaiselle.

Vierailija
7098/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos henkilö antaa sanoilla ymmärtää olevansa kiinnostunut, mutta käytännössä ei halua viettää aikaa kanssasi ja hengailee mielummin muiden kanssa, niin miksi ihmeessä sellaiselle henkilölle alkaisi tunteistaan kertomaan??

Sellainen henkilöhän on jo teoillaan ja valinnoillaan osoittanut, ettet merkitse hänelle mitään.

Vierailija
7099/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. jos henkilö antaa sanoilla ymmärtää olevansa kiinnostunut, mutta käytännössä ei halua viettää aikaa kanssasi ja hengailee mielummin muiden kanssa, niin miksi ihmeessä sellaiselle henkilölle alkaisi tunteistaan kertomaan??

Sellainen henkilöhän on jo teoillaan ja valinnoillaan osoittanut, ettet merkitse hänelle mitään.

Tämä on totta. Pitää yrittää vain unohtaa. Mennä eteenpäin.

Vierailija
7100/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä kirjaimella tuon naisen nimi alkaa?

Ketju on lukittu.