Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kertoa, mitä kaikkea tahtoisin sinulle tehdä ja kuinka sinua koskettaisin. Sinä ehkä hämmentyisit ja punastelisit. (Naiselta naiselle.)
Millä kirjaimella tuon naisen nimi alkaa?
S:llä
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että pääsen susta yli joku päivä. Siihen asti kiroan tätä sydämen murskaantumista. En koskaan uskonut että salamaihastus johtaisi tällaiseen paskaan ja näin pitkään suruun.
Kaikki hyvin 💓
Mutta toinen kai tilanne jossa suhde ei vielä edes alkanut.
Muistakaa että kaikilla eri tilanne, jonka läpi viestejä tulkitsee.. ei kaikkien muiden tilanne silti ole sama kuin sinun. Toki jonkun voi olla..
Vierailija kirjoitti:
Hei,te jotka niin kaipaatte jotain henkilöä ja täällä neuvotaan,että laita sille viesti..neuvohan on ihan perseestä!jos suhde on päättynyt niin se on päättynyt...ja kyllä se vainoamisen puolelle menee jos niitä viestejä alkaa kuitenkin lähetellä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että pääsen susta yli joku päivä. Siihen asti kiroan tätä sydämen murskaantumista. En koskaan uskonut että salamaihastus johtaisi tällaiseen paskaan ja näin pitkään suruun.
Oot vain pakkomielteinen, et oikeasti edes ihastunut. Ihastuit vain itseesi, siihen luomaasi mielikuvaan millaisena hänelle näyttäydyit. ja sehän oli valhetta jonka läpi toinen näki ja siksi sut jätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vain pakkomielteinen, et oikeasti edes ihastunut. Ihastuit vain itseesi, siihen luomaasi mielikuvaan millaisena hänelle näyttäydyit. ja sehän oli valhetta jonka läpi toinen näki ja siksi sut jätti.
No mikä v*tun teoria tuokin on:DDDDD
Ei kai kukaan tee noin
Kauniita unia kaikille teille, jotka kaipaatte jotakuta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää mun elämä on yhtä teeskentelyä. Koskakohan opin tekemään asiat kuten itse haluaisin enkä siten kun mulle asetetut roolit edellyttää. Vasta kun tämän oivallan käytännössä voin olla vapaa ja oma itseni. Sitä tietä kuljen ja toivon että odotat mua tien varrella kun joskus saavun sun kohdalle. Jatketaan siitä yhdessä matkaa.
Sitten kun potkasiset sinua hallitsevaa henklöä perseelle. Lakkaat mielistelemästä, pelkäämästä että joku suuttuu tai pahoittaa mielensä. Sitten pääset rooleista ja elät onnellisempaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää mun elämä on yhtä teeskentelyä. Koskakohan opin tekemään asiat kuten itse haluaisin enkä siten kun mulle asetetut roolit edellyttää. Vasta kun tämän oivallan käytännössä voin olla vapaa ja oma itseni. Sitä tietä kuljen ja toivon että odotat mua tien varrella kun joskus saavun sun kohdalle. Jatketaan siitä yhdessä matkaa.
Sitten kun potkasiset sinua hallitsevaa henklöä perseelle. Lakkaat mielistelemästä, pelkäämästä että joku suuttuu tai pahoittaa mielensä. Sitten pääset rooleista ja elät onnellisempaa elämää.
Oho, joku palstapsykogi kirjoitti mun elämästä. Aika nappiin meni määrittely, tuosta problematiikasta on hyvinkin paljon kyse.
Yksin olet sinä ihminen pelkoinesi tässä maailmassa. Ympärillä on vain ihmisiä jotka eivät tunne sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä v*tun teoria tuokin on:DDDDD
Ei kai kukaan tee noin
Eräs toki teki, siksi kommentoinkin kun tuo märisijän teksti vaikutti tutulta. ;D
Vierailija kirjoitti:
Yksin olet sinä ihminen pelkoinesi tässä maailmassa. Ympärillä on vain ihmisiä jotka eivät tunne sinua.
Yksin, yhdessä
Ei sinuakaan kuin peltoa voi ylittää.
Hyi miten creepy toi ystäväänsä rakastanut..
"Minä tunnen sen mitä Sinä tunnet, mutten tiedä, joko Sinä tiedät ja myönnät mitä tunnet"
Hyi, puistattava teksti.
Juuri tuollainen asenne on sillä "rakastuneella" henkilöllä jonka vuoksi joudun pelkäämään joka ilta, pelkäämään kun kävelen pimeällä kodin lähistöllä, ahdistumaan jos verhot ei ole liian peittävät jne.
Hänellä on juuri tuollainen "Minä tiedän ja se ei vain ole vielä ymmärtänyt parastaan eli sitä, että kuulumme yhteen ja hän kyllä tajuaa sen vielä!"-ihminen.
Tiedän ettet ole hän, koska minä en ole sen oksettavan hullun kanssa missään tekemisissä, mutta asenteesi on yhtä ällöttävä ja puistattavan ylimielinen.:|
Joillain on kyllä tosi kummallinen käsitys rakkaudesta, ja se on pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
"Minä tunnen sen mitä Sinä tunnet, mutten tiedä, joko Sinä tiedät ja myönnät mitä tunnet"Hyi, puistattava teksti.
Juuri tuollainen asenne on sillä "rakastuneella" henkilöllä jonka vuoksi joudun pelkäämään joka ilta, pelkäämään kun kävelen pimeällä kodin lähistöllä, ahdistumaan jos verhot ei ole liian peittävät jne.
Hänellä on juuri tuollainen "Minä tiedän ja se ei vain ole vielä ymmärtänyt parastaan eli sitä, että kuulumme yhteen ja hän kyllä tajuaa sen vielä!"-ihminen.Tiedän ettet ole hän, koska minä en ole sen oksettavan hullun kanssa missään tekemisissä, mutta asenteesi on yhtä ällöttävä ja puistattavan ylimielinen.:|
Joillekin rakkaudesta tulee pakkomielle. Pitää stalkata, olla koko ajan ns. iholla. Jos ei saa haluamaansa vastinetta niin hyökätään ilkeyksin ja pelotellaan. Oletetaan että kaikki vähänkin sopiva juttu on itselle. Palvotan sitä rakastamisen tunnetta vaikka se on vain yksipuolista ja sairasta. Kuvitelmaa.
Tälläisistä henklöistä pääsee eroon vain totaalisesti hiljentymällä. Tai törkeissä tapauksissa viranomaisten avulla.
Vierailija kirjoitti:
"Minä tunnen sen mitä Sinä tunnet, mutten tiedä, joko Sinä tiedät ja myönnät mitä tunnet"Hyi, puistattava teksti.
Hänellä on juuri tuollainen "Minä tiedän ja se ei vain ole vielä ymmärtänyt parastaan eli sitä, että kuulumme yhteen ja hän kyllä tajuaa sen vielä!"-ihminen.Tiedän ettet ole hän, koska minä en ole sen oksettavan hullun kanssa missään tekemisissä, mutta asenteesi on yhtä ällöttävä ja puistattavan ylimielinen.:|
Mua taas puistattaa sunlaiset ihmiset, joilla on omia harhaluulojaan. Sähän teet ihan samanlaisia oletuksia siitä kuin kuvittelet sen tekevän susta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain on kyllä tosi kummallinen käsitys rakkaudesta, ja se on pelottavaa.Mua taas puistattaa sunlaiset ihmiset, joilla on omia harhaluulojaan. Sähän teet ihan samanlaisia oletuksia siitä kuin kuvittelet sen tekevän susta.
En oleta mitään, vaan se henkilö on itse sanonut nuo asiat.
Ei tosin minulle, koska pysyttelen kaukana hänestä, en vastaa, käännän kasvot poispäin jos näen julkisilla paikoilla jne.
Muut ihmiset häntä on yrittänyt saada lopettamaan ja vastaus on ollut tuo, etten minä vain ymmärrä vielä parastani ja muutan kyllä mieleni jne.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia kaikille teille, jotka kaipaatte jotakuta.
Ja huomenta <3
Milloin pitäisi itse ymmärtää ettei se toinen ole todellakaan kiinnostunut. Kauanko aikaa pitää kulua kun yhteydenottoon ei vastata, jotta tietää haudata kaiken toivon. Miksi kokea toinen ihminen ainutlaatuisena ja aistia vastavuoroisuus ja näin silti käy.