Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
7061/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä annoit mulle aika selvästi sellaisen kuvan ettet ole minusta kiinnostunut ja kun en halua olla mikään niljakas tyyppi stalkkaamassa sua, niin en tule kävelemään sun eteesi, en vaikka sattuisin jostain tietämään missä liikut. Voit hyvin arvata että tekisin ihan mitä vaan sun takiasi, mutta silti kierrän sut kaukaa. Lähestyn sua vasta kun osoitat mulle jotenkin sen että haluat sitä itsekin, enkä silloin epäröi.

Sillä välin jatkan sun kaipaamista. 

Kenelle?

Vierailija
7062/8206 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia viestejä kun lukee täältä, niin muistuu aina mieleen miten kirjoitin eräälle kerran ettei se saa vastata enää mun yhteen mailiin. Ja kirjoitin noin vain siksi koska se oli kirjoittanut omaan mailiin yhden lauseen, jonka ymmärsin niin että se toivoo etten kirjoita tai sano sille enää sanaakaan. Tuntui etten ois saanut enää vastata ja siksi kielsin vastaamassa enää takaisin. Oikeasti hän sais kirjoittaa mulle milloin vain ja ilahtuisin siitä. Tosin tuskinpa tuo ihminen haluais enää pitää minuun yhteyttä. Ahdistui varmaan oikeasti minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7063/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä annoit mulle aika selvästi sellaisen kuvan ettet ole minusta kiinnostunut ja kun en halua olla mikään niljakas tyyppi stalkkaamassa sua, niin en tule kävelemään sun eteesi, en vaikka sattuisin jostain tietämään missä liikut. Voit hyvin arvata että tekisin ihan mitä vaan sun takiasi, mutta silti kierrän sut kaukaa. Lähestyn sua vasta kun osoitat mulle jotenkin sen että haluat sitä itsekin, enkä silloin epäröi.

Sillä välin jatkan sun kaipaamista. 

Kenelle?

L naiselle

Vierailija
7064/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne viestit on muka vaikeita? En tajua. Aina keksii jotain ihan yleistä asiaa. Liiallinen lässytys heti vaan saa toisen hämilleen, ehkä peräytymään jos ei tunne toista kunnolla tai ei itse tunne samoin.

Smalltalkkia ilman flirttiä siis ensin.

Ja kanavia riittää miten yhteyttä ottaa. Siittä se ei voi olla kiinni. Jos haluaa jotain niin sen eteen tekee myös työtä.

Laittakaa tänään ne ekat viestit kaipaamillenne henkilöille....ehkä viikonloppuna käytte yhdessä jo kahvilla 👍

Vierailija
7065/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Viestittelystä ja ystävyydestä voi kehkeytyä vaikka mitä ja helppohan se on sitten hetken viestittelyn jälkeen laittaa jo jotain vinkkiä omista ajatuksista. Ja hetikohtahan sitä näkee kun viestejä vaihtelee että ovatko odotettuja ja toivottuja, vastataanko ja viestitelläänkö takaisin hymiöiden kanssa. :)

Vierailija kirjoitti:

Miten ne viestit on muka vaikeita? En tajua. Aina keksii jotain ihan yleistä asiaa. Liiallinen lässytys heti vaan saa toisen hämilleen, ehkä peräytymään jos ei tunne toista kunnolla tai ei itse tunne samoin.

Smalltalkkia ilman flirttiä siis ensin.

Ja kanavia riittää miten yhteyttä ottaa. Siittä se ei voi olla kiinni. Jos haluaa jotain niin sen eteen tekee myös työtä.

Laittakaa tänään ne ekat viestit kaipaamillenne henkilöille....ehkä viikonloppuna käytte yhdessä jo kahvilla 👍

Vierailija
7066/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimies Pate, onpa ihanan kaunis aamu. Lähden lenkille, olisitpa seuranani. On ikävä, voitko hyvin? Kirjoitahan kuulumisia. Kunnes jälleen tapaamme tv muru

Vierailija
7067/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkille tähän aikaan? Etkö käy töissä?

Vierailija
7068/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkille tähän aikaan? Etkö käy töissä?

Menen iltavuoroon. Keskitypä sinä siihen työntekoon vauvapalstailun sijaan. ;)

Vierailija
7069/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ikävä mies ihan puskista! Olispa kiva tavata?

Vierailija
7070/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi mä en enää ole kiinnostunut?

Vaikea kuvata sitä pahaa oloa mikä läheisyytesi aina laukaisi. Sitä kaikkitietävää ja muka huolehtivaa asennetta.

Sitten mä päätin etten enää vastaa kun soitat.

Vierailija
7071/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia 😄

Vierailija
7072/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyveä huomenta ja omasta puolestani suur kiitos ja nåkemiin. 

Vierailija
7073/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppu pystyyn ja liikkumaan. 😊

Vierailija
7074/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppu pystyyn ja liikkumaan. 😊

Aijaha? Murahdan petikaverille noin joku kaunis aamu ja kerron sitten miten kävi. :)

Vierailija
7075/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipäs aamupäivä äkkiä, on kahvitunnin aika!

Vierailija
7076/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kahvin kanssa 🍩? 

Vierailija
7077/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy naisena todeta että jos suora puhe jää puuttumaan niin jää puuttumaan kaikki muukin.

Mun taas täytyy naisena todeta, että jos teot jää puuttumaan niin jää puuttumaan kaikki muukin.

Sanat on vaan blablabla, teoissa on totuus ja teot kantaa jos joku.

Vierailija
7078/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kahvin kanssa 🍩? 

Oli joo 😉

Vierailija
7079/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy naisena todeta että jos suora puhe jää puuttumaan niin jää puuttumaan kaikki muukin.

Mun taas täytyy naisena todeta, että jos teot jää puuttumaan niin jää puuttumaan kaikki muukin.

Sanat on vaan blablabla, teoissa on totuus ja teot kantaa jos joku.

Mä sanon näin miehenä kyllä aina silloin kun jotain sanottavaa on. Oli ne sitten kehuja tai asiallisia kysymyksiä. Ehdottelemaan en ala. Ja jos etsisin naista itselleni, niin en etsisi häntä anonyymisti netissä kaikenlaisten ihmisperseiden joukosta.

Vierailija
7080/8206 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kahvin kanssa 🍩? 

Oli joo 😉

Minulla 🍵. Illalla ehkä 🍦. 

Ketju on lukittu.