Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
6921/8206 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puolestaan uskon sielunvaellukseen ja siihen että tietyillä sieluilla on yhteisiä tehtäviä tässä elämässä. Siksi joidenkin ihmisten välillä on niin erikoinen yhteys. Ehkä on tunnettu jo edellisessä elämässä, ehkä on tosi tärkeä yhteinen tehtävä tässä elämässä. Ja se tehtävä ei välttämättä tarkoita parisuhdetta eikä sielunkumppanikaan puolisoa. Sielujen suhteita ja tehtäviä voi olla hyvin monenlaisia.

Vierailija
6922/8206 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun seurassasi nainen on aina helppo olla, kun olemme niin samanlaisia kaikin puolin. Tuntuu kuitenkin, että olen onneksi pääsemässä yli tästä ihastumisen tunteesta, vaikka luulin pitkään, ettei se mene ohi. Tajusin vihdoin, että turha haaveilla sellaisesta, mitä ei voi koskaan olla. On helpompaa keskustella kanssasi kaikesta ilman, että haluaa koko ajan alitajuisesti tehdä vaikutuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6923/8206 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun seurassasi nainen on aina helppo olla, kun olemme niin samanlaisia kaikin puolin. Tuntuu kuitenkin, että olen onneksi pääsemässä yli tästä ihastumisen tunteesta, vaikka luulin pitkään, ettei se mene ohi. Tajusin vihdoin, että turha haaveilla sellaisesta, mitä ei voi koskaan olla. On helpompaa keskustella kanssasi kaikesta ilman, että haluaa koko ajan alitajuisesti tehdä vaikutuksen.

Anna yksi esimerkki miten päättelet meidän olevan niin samanlaisia. Ja hyvä että ihastus menee ohi. Hulluksihan sitä muuten tulisi.

Vierailija
6924/8206 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuon yhden unijutun jälkeen enää kirjoittanut tänne. Helpotuksekseni voin todeta, että tämä alkaa olla ohi. Paljon olen kokenut, mutta tällaista tunteiden myllerrystä jonkun miehen vuoksi ei ole ennen ollut. Alan vihdoin taas tunnistaa itseäni, ja aion olla armollinen itselleni tämän asian kanssa.

Vierailija
6925/8206 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksen kanssa keskustelu on kieltämättä yllättävän vaikeaa. On niin jännittynyt ettei saa mitään sanottua tai jos saa niin se on takuulla jotain todella tyhmää joka hävettää jälkeenpäin. Tuntuu että pelkkää käveleminenkään ei onnistu jos huomaa että ihastus katsoo.

Vierailija
6926/8206 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna yksi esimerkki miten päättelet meidän olevan niin samanlaisia. Ja hyvä että ihastus menee ohi. Hulluksihan sitä muuten tulisi.

Ei tarvitse antaa esimerkkejä, koska hän on varmasti myös itse huomannut saman. Parempi kuitenkin, että tämä ohimenevä ihastus jää vain omaksi tiedokseni. Olen aiemminkin ollut samanlaisissa tilanteissa ja aina niistä on selvitty, niin myös näköjään nyt, vaikka pitkään ei siltä tuntunut.

Vierailija
6927/8206 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä pitelet tätä onnetonta saalista taitavissa hyppysissäsi. Eikä sulla ole aikomustakaan päästää mua irti, vaan häikäilemättä käytät mun heikkoutta suhun hyväksesi. Mulla on tunteita, sulla ei.

Vierailija
6928/8206 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse antaa esimerkkejä, koska hän on varmasti myös itse huomannut saman. Parempi kuitenkin, että tämä ohimenevä ihastus jää vain omaksi tiedokseni. Olen aiemminkin ollut samanlaisissa tilanteissa ja aina niistä on selvitty, niin myös näköjään nyt, vaikka pitkään ei siltä tuntunut.

Vai on näitä tilanteita ollut ennenkin enempi tai vähempi

Ei ollu kummonen ihastus kyllä.

Vierailija
6929/8206 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko musta muutakin kuin sänkykaverin? Mä tykkään susta. Pelkään että mua sattuu vielä turhan lujaa.

Vierailija
6930/8206 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nyt ole melko yleistä, että ihastuksia tulee ja menee elämän aikana? Tottakai toiset ihastukset ovat voimakkaampia kuin toiset, mutta kannattaako sellaiseen jäädä kiinni loppuelämäksi, jos tietää, ettei ole mahdollisuutta yhteiseen tulevaisuuteen?

Vierailija
6931/8206 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on nykyään alkanut sentään näköjään kertoa täällä meneekö oma viesti miehelle vai naiselle. Hienoa edistystä, ei tarvi koko ajan olla kysymässä.

Vierailija
6932/8206 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nyt ole melko yleistä, että ihastuksia tulee ja menee elämän aikana? Tottakai toiset ihastukset ovat voimakkaampia kuin toiset, mutta kannattaako sellaiseen jäädä kiinni loppuelämäksi, jos tietää, ettei ole mahdollisuutta yhteiseen tulevaisuuteen?

No on todellakin. Mutta ei tosiaankaan ollu kummoinen ihastus, jos pystyt ihan tahdonvoimalla kuittaamaan asian näin, että "päätin nyt etten jää tähän kiinni kun sitä ja tätä". Silloin kun tunteet on aidot ja vilpittömät ja tietenkin voimakkaat ei se tahdonvoima auta. Mutta hyvä,että sulla näin. En kyllä ymmärrä mitä teet tällä palstalla luulisi täällä noiden epätoivosemoien, ja kaipuun riipimien pikemminkin pyörivän 🤔

Itse taidan olla vaan väsynyt. En häiritse enää teitä

Vierailija
6933/8206 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä pitelet tätä onnetonta saalista taitavissa hyppysissäsi. Eikä sulla ole aikomustakaan päästää mua irti, vaan häikäilemättä käytät mun heikkoutta suhun hyväksesi. Mulla on tunteita, sulla ei.

Tai sitten joskus makkara on vaan makkara.

Vierailija
6934/8206 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmosissa tapauksissa voi nähdä satunnaisesti ja pitää suhteen seksipainoitteisena.

Ei kai kaikkien kanssa tarvitse yhteistä tulevaisuutta luoda, itse en juuri koskaan edes halua mitään yhteistä tulevaisuutta vaikka olisin kuinka ihastunut.

Itseasiassa yhden ainoan kerran olen ihastunut sillä tavalla, että on tullut muunlaisiakin kuin "vain" seksuaalisia ajatuksia mieleen, vaikka ainahan ihastuminen on hyvin seksuaalispainotteista.

Vierailija
6935/8206 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen ei ole kylläkään aina seksuaalispainoitteista. Se on vain nykyajan yliseksuaalisen kulttuurin luoma harha. Ihastuminen ei ole välttämättä ollenkaan seksuaalista. Tässä palstalla pyörii nyt hyvä ketju aiheesta: https://www.vauva.fi/keskustelu/2988522/heteronainen-ihastuu-naiseen

Vierailija
6936/8206 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin taas sinusta viime yönä unta. Niin käy aina kerran pari vuodessa, mutta tällä kertaa et edes esiintynyt siinä. Oltiin muka oltu töissä samassa työpaikassa, mutta sinä olit nyt mennyt muualle töihin ja jättänyt oveen kiitoslapun. Herätessä tuli niin ikävä että oli pakko itkeä, ja nyt illalla tuli entistä enemmän ikävä.

Tulin sinulle elämäni ensimmäiseen työharjoitteluun enkä ikinä osannut odottaa, että siitä tulisi elämäni parasta aikaa. Olimme yhteydessä koko opiskeluaikani ja kävin toisenkin harjoittelujakson luonasi. Olen aina ollut ujo ja hiljainen, mutta sinun kanssasi oli aina helppo olla ja tunsin oloni aina tervetulleeksi. Kukaan muu ei ole kohdellut minua niin lämpimästi kuin sinä, siskosi ja ysäväsi, ei ennen eikä jälkeen. En edes tiennyt, että sinun kaltaisiasi ihmisiä on olemassa. Koulussa minulla ei ollut varsinaisia kavereita ja suurimman osan muidenkin kanssa olin siinä pisteessä, jossa tiet olivat väistämättä eroamassa. Vaikka silloin en ajatellutkaan että minulla menisi mitenkään huonosti, olen monta kertaa näin jälkeen päin miettinyt, että sinä varmaan pelastit minut.

Vuosi vuodelta on vaikeampaa ajatella ottavansa yhteyttä, mutta ikävä ei ole helpottanut yhtään. En edes tykkää ajaa ohi siitä, missä tämä paikkasi oli, vaikka et enää sitä pidäkään. En vaan uskalla soittaa, koska pelkään, ettei sinua kiinnosta pitää yhteyttä minuun. Soitinhan minä kerran, olisikohan siitä 4 tai 5 vuotta. Sovittiin että pidetään taas yhteyttä, mutta et koskaan soittanut takaisin enkä minä uskaltanut, koska en tahtonut olla tungetteleva. Enhän minä edes ole hyvä puhumaan, niin kuin silloinkin sanoin. Ehkä meillä on vain liikaa ikäeroa ystävyyteen.

Kiitos niistä muutamasta ihanasta vuodesta ja kaikista muistoista. Minusta ei sen jälkeen tullut oikein mitään ja alakin osoittautui ihan vääräksi, mutta en koskaan ole katunut. Ainoastaan sitä, että olen ollut liian ujo soittamaan. Kyllä minä sen ymmärrän, jos sinä et halua pitää yhteyttä sen kummemmin, mutta tahtoisin edes kiittää kaikesta. Yritän kerätä rohkeutta soittaa tai edes kirjoittaa edes ensi vuoden aikana. Ehkä joskus uskallan, kun uskalsin kirjoittaa tännekin.

Vierailija
6937/8206 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen ei ole kylläkään aina seksuaalispainoitteista. Se on vain nykyajan yliseksuaalisen kulttuurin luoma harha. Ihastuminen ei ole välttämättä ollenkaan seksuaalista. Tässä palstalla pyörii nyt hyvä ketju aiheesta: https://www.vauva.fi/keskustelu/2988522/heteronainen-ihastuu-naiseen

Mikä ihmeen "nykyajan yliseksuaalinen kulttuuri"?

Panetus ja ihastukseen sisältyvä himo on BIOLOGIAA, ohjannut ns. tikanpojan puuhun jo aikojen alusta alkaen.

Nykyajan seksiongelmat ja yleistynyt haluttomuus on teollisten elintapojen, hormonaalisen ehkäisyn ym. seuraus, ei mikään ihmisen luontainen tila.

Kaikki jonkun yksilön ominaisuuksien ihastelu (tyyliin "Wow mikä tyyppi") ei myöskään ole _ihastumista_.

Vierailija
6938/8206 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö edes, miksi ihminen ylipäätään ihastuu?

Miksi sellainen mekanismi on olemassa?

Vierailija
6939/8206 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen "nykyajan yliseksuaalinen kulttuuri"?

Panetus ja ihastukseen sisältyvä himo on BIOLOGIAA, ohjannut ns. tikanpojan puuhun jo aikojen alusta alkaen.

Nykyajan seksiongelmat ja yleistynyt haluttomuus on teollisten elintapojen, hormonaalisen ehkäisyn ym. seuraus, ei mikään ihmisen luontainen tila.

Kaikki jonkun yksilön ominaisuuksien ihastelu (tyyliin "Wow mikä tyyppi") ei myöskään ole _ihastumista_.

Seksuaalinen himo ja ihastuminen ei ole synonyymeja. Vain jotkut hölmöt kuvittelevat nykyään niin.

Vierailija
6940/8206 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä häiriö tuossa viestien lainauksessa on kun kaikkien viestit tulee harmaalla ja hukkuu toisten lainauksiin. No sanon vielä erikseen että seksuaalinen himo ja ihastuminen ei ole synonyymeja. Vain jotkut hölmöt kuvittelevat nykyään niin.

Ketju on lukittu.