Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteronainen ihastuu naiseen

Vierailija
01.10.2017 |

Onko kellekkään koskaan käynyt niin, että olet aina ajatellut olevasi hetero ja yhtäkkiä ihastutkin naiseen?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta lähtökohtaisesti heteronainen ei voi ihastua naiseen. Koska jos hän tekee niin, hän on jotain muuta kuin hetero. Se että on pitänyt itseään heterona/ei ole ajatellut asiaa, ei tee hänestä heteroa.

Vierailija
2/22 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo

Vierailija
4/22 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellekkään käynyt näin

Vierailija
5/22 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lespoilu on nykyään muotia, mutta Pekka-vainaalla oli lääkkeet tähänkin.

Vierailija
6/22 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
7/22 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/22 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmisten on vaikea tunnistaa muita rakkauden ja ihastumisen lajia kuin seksuaalisuuteen liittyvät. Länsimainen yhteiskunta on pitkään ollut niin yliseksualisoitunut, että kaikki tunteet tulkitaan seksuaalisuuden kautta. 

Joskus vanhempaa kirjallisuutta lukiessa olen huomannut kuvailtavan ystävyyssuhteita tavalla, jota nykypäivänä pidettäisiin merkkinä biseksuaalisuudesta. Mutta kun aiemmin LGBT-termejä ei ole ollut käytössä (keksitty joskus 1800-luvulla) ainakaan aktiivisesti, niin tunteitakaan ei ole tulkittu niiden kautta.

On ihan normaalia tuntea samaa sukupuolta kohtaan ihailua, ihastumista, hullaantumista, rakkautta ym. Samaa sukupuolta oleva voi myös olla hyvin kaunis, hurmaava, puoleensavetävä. Sellainen jonka lähellä on hyvä olla. Tai vaihtoehtoisesti, jonka lähellä jännittää samalla tavalla kuin silloin kun on ihastunut vastakkaista sukupuolta olevaan. Varsinkin jos itsellä on vähän alemmuuskompleksia suhteessa toiseen, niin tuollaisen jännittämisen voi tulkita väärin eroottiseksi ihastumiseksi.

Eli joo, mielestäni heteronainen voi ihastua naiseen, mutta siinä ei ole kyse samasta ihastumisesta kuin suhteessa mieheen.

Vierailija
9/22 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pohdittu!

Vierailija
10/22 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/22 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/22 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko jauhaa tätä samaa shittiä ja vielä monessa ketjussa?

Vierailija
13/22 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/22 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvin kirjoitettu 8!  Mulle on nimittäin käynyt juuri noin. Eli olen ihastunut hyvinkin voimakkaasti, mutta en seksuaalisesti. Olisin voinut kyllä halailla ihastusta loputtomiin, mutta sänkyyn en olisi halunnut.

Vierailija
15/22 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko jauhaa tätä samaa shittiä ja vielä monessa ketjussa?

Onko sun pakko avata niitä ketjuja jos ei kiinnosta? Vai ootko joku kaappilesbo, jota ahdistaa suuresti jo pelkkä otsikko?

Vierailija
16/22 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä että ihminen ihastuu aina ihmiseen. Se että sen ihmisen pitää olla tiettyä sukupuolta ja tunteet samaan sukupuoleen pitää kieltää on jonkun vanhan uskonnollisten aikakauden luomien asenteiden peruja.

Vierailija
17/22 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap?

Vierailija
18/22 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ihmisten seksuaalisuus muuttuu koko elämän ajan. Ihastua voi myös monella tavalla. Ettehän te ystävienkään kanssa halua seksiä ja aina niihin parhaisiin on vähän ihastunut. Samoin ihaniin lapsiin. Eikä siinä ole mitään seksuaalista.

Vierailija
19/22 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tai toisinaan kun itse kohtaan näitä, jotka hyvin vuolaasti monin eri sanakääntein ja peruteellisesti ja homoihin tai lesboihin llitety karnevalisimmat ja räikkeimäätä kliseet lutetulttuaan jatkavat sanomalla olevansa vähitään 110% heteroita tulee väkisin mieleen, ettei vaan sanoja tullut kertoneeksi, jostain sellaisesta, mistä on hänellä itsellään on suurin puute. - Itse uskoisin olevani lähinnä hetero. Mutta ei minulla ole mitään erityistä tarvetta korostaa asiaa. Tai minulle on vaikeuksia uskoa, että seksuaalinen vetovoiman tunteminen toista kohtaan rakentuisi, jonkun periaatteessa yksinkertaisen, mutta  asian samalla hyvin monimutkaisen asian varaan, kuin sille, että mitä vetovoimaisella henkilöllä on tai ei ole haarojen välissä.  

Vierailija
20/22 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olitko sä nyt ap seksuaalisesti ihastunut vai noin miten viestin 8 kirjoittaja asian ilmaisi? Se on kyllä totta että nyky-yhteiskunnassa ihastuminen-termiin liitetään aina seksuaalinen kiinnostus tai parhaimmassa tapauksessa se mielletään jopa kokonaan seksuaaliseksi kiinnostukseksi. Mistä lie moinen käsitys.