Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Postimies Pate, muistatkos ne hetket joskus ennen. Minä muistan liiankin hyvin, iso ikävä lähellesi. Terv murusi
Postiauton tuntee jokainen, iloisesti vilkuttaa tervehdyksen
Kenties oveen koputetaan juuri nyt - ja - itse kirjeen saa
Onko sulla kaikki ihan hyvin?
Olen todella huolissani.
PS. Ei Kihikselle tai kenellekään naispuoliselle henkilölle
Vierailija kirjoitti:
Olen todella huolissani.PS. Ei Kihikselle tai kenellekään naispuoliselle henkilölle
Ainakin mulla on kaikki hyvin. Älä ole huolissasi koska siihen ei ole mitään syytä.
Niin ja mistä oot päätellyt ettei olisi?
Mietin vaan, varmaan turhaan.
En halua vaikuttaa ahdistavalta niin jätän asiasta keskustelun tähän.:D
Vierailija kirjoitti:
Ihan perusketutusta lukuunottamatta kaikki hyvin. Aamulla aina vähän ahdistaa!
Vierailija kirjoitti:
Näiin sut sateisella kadulla ja näytit masentuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiin sut sateisella kadulla ja näytit masentuneelta.
Tää ei sitten ollut alkuperäiseltä huolissaanolijalta
Välillä on joo deepistä ilmassa. Onneksi vaan välillä. .
no nyt pitelee hiljaista eikä olla nähtykään. eipä siitä, ei meidän kyllä paljon nähdä kannattaiskaan
Vierailija kirjoitti:
Olen todella huolissani.PS. Ei Kihikselle tai kenellekään naispuoliselle henkilölle
En tiedä onko tää mulle, mutta mietin vieläkin meidän kohtaamisen merkitystä. Se ei ole vielä auennut mulle. Joku tarkoitushan sillä varmaan oli. Todella vahvat tunteet se ainakin sai liikkeelle.
Mutta elämässähän on usein niin, että asioiden merkityksen näkee selvemmin vasta myöhemmin. Ehkä tässäkin käy niin.
Miten sinulla menee? Onko Sinulla ihan ok fiilikset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tää mulle, mutta mietin vieläkin meidän kohtaamisen merkitystä. Se ei ole vielä auennut mulle. Joku tarkoitushan sillä varmaan oli. Todella vahvat tunteet se ainakin sai liikkeelle.
Mutta elämässähän on usein niin, että asioiden merkityksen näkee selvemmin vasta myöhemmin. Ehkä tässäkin käy niin.
Moi. On ihan hyvä olla... Mulla oli nimittäin sun takia sellanen vuoristorata aiemmin etten Sellasta jaksaiskaan enää... Ainakaan nyt heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tällaisella kohtaamisella ja tunteilla on yksi ja ainoa tarkoitus: pariutua ja tulla onnelliseksi.
Mutta sinä et halunnut.
Ahh! Kiitos, kyllä teki taas nannaa ;-)
Se on vain fakta, luonnon sellainen. Ei kannatta vääntää luonnon kanssa ;-)
On. Kenen kanssa sen pitää alkaa hieroa kauppoja?