Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
6881/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitään ja sovitaan sitten lähempänä kuun loppua, PP. 😁

Näin teemme ;)

Vierailija
6882/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas nyt Pirkko-Pirkitta ja Pirkka Pekka. Ei se teitä tarkoita. PP:hän on tietysti minä eli Peppi Pälleröpuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6883/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen puhemies? Jakamaan puheenvuoroja meidän kesken vai?

Palkattu välittäjä jonka rakastuneen miehen perhe lähettää aiotun morsiamen vanhempien luokse neuvottelemaan naimakaupasta. Kertoo kuinka hyvä mies tarjokas olisi mieheksi ja kuinka paljon on manttaalia ja karjaa. Pyytää tyttären kättä ja kyselee myötäjäisistä. Jos tätä et tiennyt. et paljoa tiedä.

T. Aikuinen

Vierailija
6884/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka Pekka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietitään ja sovitaan sitten lähempänä kuun loppua, PP. 😁

Näin teemme ;)

Ok! 😙

Vierailija
6885/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mennyt sulle kihis, en oo mies edes. Kunhan pohdin muuten vain. Kenenkään ei pitäisi luottaa ja kellekään ei pitäisi avautua mistään jos ei halua kaikkien tietävän ja nauravan.

Näin se vaan valitettavasti on. Mä luotan elämässäni yhteen, ehkä kahteen ihmiseen, kehenkään muuhun lähtökohtaisesti en.

Miten teitä on sitten kohdeltu, jos ja kun noin kyyniseksi on tullut ettei toisen mielestä kehenkään voi luottaa eikä kenellekään pidä avautua ja toinen luottaa jopa kahteen henkilöön?

Ihmisethän kuitenkin lähtökohtaisesti tuijottelee lähinnä omaa napaa ja velloo omissa jutuissaan, eikä muiden kyttäily ja asioilla mässäily ole niin kiintoisaa.

Toki sellanen kevyt kenttäjuoruilu kuuluu elämään, mutta ei mua ainakaan kiinnosta jos joku jossain keskustelee mun asioista.

Se ei yleensä vaikuta konkreettisesti mitenkään mun elämään eikä mua liikuta mitä "ihmiset" tietävät tai luulevat tietävänsä minusta ja elämästäni.

Ai sinua ei haittaisi esim. vaikka olisit uskoutunut jollekin hyvin henkilökohtaisesta asiasta ja tämä reportelisi sen vaikka kelle hyvänä viihteenä?

No ei kyllä. Ei mun asiat ole mitään valtiosalaisuuksia, ja toisekseen ne joille joku repostelisi asioitani eivät todennäköisesti olisi ketään sellaisia joilla olisi silmissäni sellaista asemaa, että mua kiinnostaisi pätkän vertaa mitä ne ajattelee.

Ja jos olisivat jotain joilla on sellainen asema silmissäni, eivät yllättyisi: yhtään ihan sama mitä sieltä tulisi eikä silläkään olisi vaikutusta mihinkään.

Vierailija
6886/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mennyt sulle kihis, en oo mies edes. Kunhan pohdin muuten vain. Kenenkään ei pitäisi luottaa ja kellekään ei pitäisi avautua mistään jos ei halua kaikkien tietävän ja nauravan.

Näin se vaan valitettavasti on. Mä luotan elämässäni yhteen, ehkä kahteen ihmiseen, kehenkään muuhun lähtökohtaisesti en.

Miten teitä on sitten kohdeltu, jos ja kun noin kyyniseksi on tullut ettei toisen mielestä kehenkään voi luottaa eikä kenellekään pidä avautua ja toinen luottaa jopa kahteen henkilöön?

Ihmisethän kuitenkin lähtökohtaisesti tuijottelee lähinnä omaa napaa ja velloo omissa jutuissaan, eikä muiden kyttäily ja asioilla mässäily ole niin kiintoisaa.

Toki sellanen kevyt kenttäjuoruilu kuuluu elämään, mutta ei mua ainakaan kiinnosta jos joku jossain keskustelee mun asioista.

Se ei yleensä vaikuta konkreettisesti mitenkään mun elämään eikä mua liikuta mitä "ihmiset" tietävät tai luulevat tietävänsä minusta ja elämästäni.

Ai sinua ei haittaisi esim. vaikka olisit uskoutunut jollekin hyvin henkilökohtaisesta asiasta ja tämä reportelisi sen vaikka kelle hyvänä viihteenä?

No ei kyllä. Ei mun asiat ole mitään valtiosalaisuuksia, ja toisekseen ne joille joku repostelisi asioitani eivät todennäköisesti olisi ketään sellaisia joilla olisi silmissäni sellaista asemaa, että mua kiinnostaisi pätkän vertaa mitä ne ajattelee.

Ja jos olisivat jotain joilla on sellainen asema silmissäni, eivät yllättyisi: yhtään ihan sama mitä sieltä tulisi eikä silläkään olisi vaikutusta mihinkään.

Ok. Ilmeisesti olet aika korkeassa asemassa. Itse en ole, joten sillä on väliä koska suurin osa on mua korkeammassa asemassa.

Vierailija
6887/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuterkkuja Heidille <3

Vierailija
6888/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuterkkuja takaisin! <3

Vierailija
6889/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeesti?

Vierailija
6890/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? 

Vierailija
6891/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä vaan että mä en oo yhtä nopee.

Vierailija
6892/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista kansalaisrohkeutta osoittaisi tällaisen perusteella lähteä kuun viimeinen viikonloppu tietyn kauppakeskuksen eteen klo 14 katseleen kahviseuraa. 😁 Miten musta ohuesti tuntuu et ihan henkilökohtainen kutsu vois toimia paremmin.. 🙈

Vierailija
6893/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkuterkkuja Heidille <3

Ei tässä mitään herkkua ole...

Vierailija
6894/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai missä?

Vierailija
6895/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä elämässä.

Vierailija
6896/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi harmi. Voisko sitä kehitellä siihen jotenkin?

Vierailija
6897/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja ;(

Vierailija
6898/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kakkapää.

Vierailija
6899/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä nyt kuitenkin. 

Menen tutimaan.

Vierailija
6900/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen puhemies? Jakamaan puheenvuoroja meidän kesken vai?

Palkattu välittäjä jonka rakastuneen miehen perhe lähettää aiotun morsiamen vanhempien luokse neuvottelemaan naimakaupasta. Kertoo kuinka hyvä mies tarjokas olisi mieheksi ja kuinka paljon on manttaalia ja karjaa. Pyytää tyttären kättä ja kyselee myötäjäisistä. Jos tätä et tiennyt. et paljoa tiedä.

T. Aikuinen

Joko puhemies on värvätty?

Ketju on lukittu.