Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Näin ihan paskaa unta ja heräilin.
Ja juttelin (oikeasti, en unessa) ystävän ja veljen kanssa.
Ystävän mielestä olen jotenkin sairas, epätoivoinen ja pakkomielteinen, veljen mielestä sitä toista ei kiinnosta ja kaikki sen toisen tekemät liikkeet on luultavasti olleet jotain hetkellisiä päähänpistoja.
Ei mitään uutta taivaan alla, en mitään ikinä kuvitellutkaan, mutta mielekkäämpää on avautua tänne kuin "oikeassa" elämässä kenellekään, koska vain tänne avautuessa ei tarvitse kuulla ääneen lausuttuna mitään minkä kuuleminen tuntuu pahalta.:D
En tajua miks kukaan muu kuin minä ei voi olla enää edes joskus kuin teininä, kun keksittiin toisille kaikkia hyviä tarinoita jos joku oli ihastunut.
Niistä jauhettiin AINA, makoiltiin läjässä sängyllä, kerrottiin vuorotellen toisille niitä tarinoita, hurjimpina hetkinä soiteltiin kaverin ihastukselle pilareita ja hihiteltiin eikä kukaan nihkeillyt.
Nykyään: istutaan sohvalla kaukana toisista, yksi kaveri silittelee muut ei ikinä, ketään ei kiinnosta jauhaa mitään mikä ei liity arkielämään ja nykyiseen hetkeen konkreettisesti, tarinoita ei halua enää kukaan ja reaktiot ihastuksesta puhumiseen on tyyliä "SINULLA ON PAKKOMIELLE UNOHDA SE NYT SITÄ EI KIINNOSTA HALUATKO SOKKOTREFFEILLE TUNNEN YHDEN JOKA ON KANS SINKKU".
Lauluja voi sentään keksiä, ne vain naurattaa.
Tai viettää aikansa lähinnä lasten, teinien ja tosi vanhojen vanhusten kanssa (eikä ainakaan ikinä löydä ketään:D).
Eli kaipaan myös sitä, millaisia jotkut ihmiset oli joskus. Voispa ne olla vieläkin.
Äiti rakas, mulla on ikävä sua. Koko elämäni olen elänyt ilman sua. Nyt musta tuntuu että kaipaisisin sun apua. Olen niin hukassa itseni ja elämäni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ystävän mielestä olen jotenkin sairas, epätoivoinen ja pakkomielteinen, veljen mielestä sitä toista ei kiinnosta ja kaikki sen toisen tekemät liikkeet on luultavasti olleet jotain hetkellisiä päähänpistoja.Ei mitään uutta taivaan alla, en mitään ikinä kuvitellutkaan, mutta mielekkäämpää on avautua tänne kuin "oikeassa" elämässä kenellekään, koska vain tänne avautuessa ei tarvitse kuulla ääneen lausuttuna mitään minkä kuuleminen tuntuu pahalta.:D
Mikä voi olla hetkellinen päähänpisto?
Vierailija kirjoitti:
Äiti rakas, mulla on ikävä sua. Koko elämäni olen elänyt ilman sua. Nyt musta tuntuu että kaipaisisin sun apua. Olen niin hukassa itseni ja elämäni kanssa.
Voi eeei:'(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävän mielestä olen jotenkin sairas, epätoivoinen ja pakkomielteinen, veljen mielestä sitä toista ei kiinnosta ja kaikki sen toisen tekemät liikkeet on luultavasti olleet jotain hetkellisiä päähänpistoja.Ei mitään uutta taivaan alla, en mitään ikinä kuvitellutkaan, mutta mielekkäämpää on avautua tänne kuin "oikeassa" elämässä kenellekään, koska vain tänne avautuessa ei tarvitse kuulla ääneen lausuttuna mitään minkä kuuleminen tuntuu pahalta.:D
No eikö tossa jo lukenut, että kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tarkennus.
Sädekehä kirjoitti:
Jarmo! Kaipaan sua niin!
Oho. Suht rohkeeta omalla naamalla. Siinä tunnisteita riittävästi.
Anteeksi kun kirjoitin sinulle. :´( En häiritse tämän enempää enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tarkennus.
Kaikki sisältää sananmukaisesti KAIKEN, ei tarvitse tarkennuksia.
Vierailija kirjoitti:
Sädekehä kirjoitti:
Jarmo! Kaipaan sua niin!
Oho. Suht rohkeeta omalla naamalla. Siinä tunnisteita riittävästi.
Tai sitten joku nolaa toista noin
Saablare, ei pitäisi lukea pulla suussa! Nyt joudun imuroimaan pärrssialaismattoni eikä ole edes siivouspäivä. En ole tosin lainkaan pahoillani tästä kotitöiden uudelleenaikatauluttamisesta, kiitollinen paremminkin ;-)
P.s ei saa haukkua toista tunteettomaksi ja itseään saaliiksi. Se kuulostaa pelkästään rumalta ja oiken hassulta.
On vähän sellainen kaipaava olo. Tarttis nojata jonkun olkapäähän. : )
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että se kaipaamani henkilö tänne kirjoittamani lukisi?
Vierailija kirjoitti:
Oo, kenen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että se kaipaamani henkilö tänne kirjoittamani lukisi?
En susta tiedä, mutta itse kirjoitan tänne koska uskon että rakkaus löytää tiensä toisen luo. Pitää vain olla luova keksiäkseen keinot saadakseen kerrottua ne asiat jotka ovat kaikkein tärkeimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oo, kenen?
Yhden J-miehen. On varattu, en siksi kirjoita enempää tuntomerkkejä.
Kaikki hyvin PP. 😊
Voitaisiin joogata yhdessä tänään. Joogasin viimeksi keväällä. 😳 Hupsis!
Jarmo! Kaipaan sua niin!