Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
6861/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaikilla tavoin ajateltuna huono ajankohta penskalle. Minulla on ollut 10 v ihan älytön väsymys, joka korjaantui viime keväänä. Ja ennen kuin se korjaantui, tein muutoksia parempaan suuntaan varmaan 2 v. Minua kiinnostaa tällä hetkellä ihan muut asiat kuin vaavit. Jos sinulla on hurja vaavikuume, sinun pitää etsiä samanlainen nainen. 

Vierailija
6862/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa varmuudella, ettei vaavikumetta tule ainakaan 5 vuoteen. Aika näyttää tuleeko myöhemmin. Kerron tämän nyt rehellisesti sen takia, koska en halua olla esteenä PP:n haaveille ja tarpeille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6863/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kaikilla tavoin ajateltuna huono ajankohta penskalle. Minulla on ollut 10 v ihan älytön väsymys, joka korjaantui viime keväänä. Ja ennen kuin se korjaantui, tein muutoksia parempaan suuntaan varmaan 2 v. Minua kiinnostaa tällä hetkellä ihan muut asiat kuin vaavit. Jos sinulla on hurja vaavikuume, sinun pitää etsiä samanlainen nainen. 

Voihan se mies hankkia lapsen yksinäänkin. Ei nykyään synnyttämiseen naista tarvita.

Vierailija
6864/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se mies hankkia lapsen yksinäänkin. Ei nykyään synnyttämiseen naista tarvita.

Niin kyllä voisi. 😊

Vierailija
6865/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamiset ovat tuolla ulkona, huoh.

Vierailija
6866/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm 

Vierailija
6867/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan käydä kahvilla tämän kuun lopussa? 

Vierailija
6868/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihis, kirjoittele whatsapissa tai maililla sille sun pp:llesi. Ei noita juttuja jaksa lukea 😧 Kohta kolme vuotta oot jankuttanut tuota samaa täällä.

Vierailija
6869/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvilla tai teellä. 

Vierailija
6870/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhuan nyt pari tuntia, sitten tutimaan! 💕

Vierailija
6871/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilla tai teellä. 

Esim. vika viikonloppu

Vierailija
6872/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilla tai teellä. 

Meille vai teille? 😉

Vierailija
6873/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mennyt sulle kihis, en oo mies edes. Kunhan pohdin muuten vain. Kenenkään ei pitäisi luottaa ja kellekään ei pitäisi avautua mistään jos ei halua kaikkien tietävän ja nauravan.

Näin se vaan valitettavasti on. Mä luotan elämässäni yhteen, ehkä kahteen ihmiseen, kehenkään muuhun lähtökohtaisesti en.

Miten teitä on sitten kohdeltu, jos ja kun noin kyyniseksi on tullut ettei toisen mielestä kehenkään voi luottaa eikä kenellekään pidä avautua ja toinen luottaa jopa kahteen henkilöön?

Ihmisethän kuitenkin lähtökohtaisesti tuijottelee lähinnä omaa napaa ja velloo omissa jutuissaan, eikä muiden kyttäily ja asioilla mässäily ole niin kiintoisaa.

Toki sellanen kevyt kenttäjuoruilu kuuluu elämään, mutta ei mua ainakaan kiinnosta jos joku jossain keskustelee mun asioista.

Se ei yleensä vaikuta konkreettisesti mitenkään mun elämään eikä mua liikuta mitä "ihmiset" tietävät tai luulevat tietävänsä minusta ja elämästäni.

Vierailija
6874/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilla tai teellä. 

Meille vai teille? 😉

Ajattelin, että jonnekin kahvilaan. 🙂 

Vierailija
6875/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitään ja sovitaan sitten lähempänä kuun loppua, PP. 😁

Vierailija
6876/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mennyt sulle kihis, en oo mies edes. Kunhan pohdin muuten vain. Kenenkään ei pitäisi luottaa ja kellekään ei pitäisi avautua mistään jos ei halua kaikkien tietävän ja nauravan.

Näin se vaan valitettavasti on. Mä luotan elämässäni yhteen, ehkä kahteen ihmiseen, kehenkään muuhun lähtökohtaisesti en.

Miten teitä on sitten kohdeltu, jos ja kun noin kyyniseksi on tullut ettei toisen mielestä kehenkään voi luottaa eikä kenellekään pidä avautua ja toinen luottaa jopa kahteen henkilöön?

Ihmisethän kuitenkin lähtökohtaisesti tuijottelee lähinnä omaa napaa ja velloo omissa jutuissaan, eikä muiden kyttäily ja asioilla mässäily ole niin kiintoisaa.

Toki sellanen kevyt kenttäjuoruilu kuuluu elämään, mutta ei mua ainakaan kiinnosta jos joku jossain keskustelee mun asioista.

Se ei yleensä vaikuta konkreettisesti mitenkään mun elämään eikä mua liikuta mitä "ihmiset" tietävät tai luulevat tietävänsä minusta ja elämästäni.

Ai sinua ei haittaisi esim. vaikka olisit uskoutunut jollekin hyvin henkilökohtaisesta asiasta ja tämä reportelisi sen vaikka kelle hyvänä viihteenä?

Vierailija
6877/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilla tai teellä. 

Esim. vika viikonloppu

päässäs on vika

Vierailija
6878/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaakin PP sitten varmasti Pirkko-Pirkittaa ja sinä olet Kalevi? Olethan?

Vierailija
6879/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että olihan tämä se Vatsappi?

Vierailija
6880/8206 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdel vanhal kaiffaril oli birksu joka asu Hesarilla. Mä luulin eka et sen nimi oli Birgitta, mut nönnöö, ei se sit ollu. ;-)  

Ketju on lukittu.