Mitä katalysaattorista maksetaan?
Tukihakemukset hylätty.Olen asunnoton eli liikun kaduilla yöaikaan jokatapauksessa,niin monta katalysaatoria pitää myydä että saa 590 euroa?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että joudut pöllimaan 4 katalysaattoria.
No siinätapauksessa helppoa kuin heinänteko.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mihin meinaat myydä kun niiden alkuperä täytyy todistaa?
Katsazyusaseman pihalla kannattaa päivystää.
Nykyään aika vaikea myydä kun kaikki ostopaikat vaatii todistuksen mistä katti on. Naapurien katteja koitin kaupata jopparille, mutta ei ostanut kun ei ollut tietoa romutetuista autoista.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään aika vaikea myydä kun kaikki ostopaikat vaatii todistuksen mistä katti on. Naapurien katteja koitin kaupata jopparille, mutta ei ostanut kun ei ollut tietoa romutetuista autoista.
Kyllä niitä ostajia löytyy.
Ihanaa kun ap on kiinnostunut ympäristöstä ja haluaa edistää pakokaasujen puhdistusta!
Ota selvää miksi hakemukset hylätty, niiden täytyy sanoa syy siihen. Onko liitteitä joita pitäisi tulostaa? Onko posterestantea, josta voi hakea postit tai kaverille/sukulaiselle kääntää ne. Oliko aiemmin palkka ja siksi ei saa tukea? Mikä laskutapa niissä on? Onko paikkakuntaa jossa olisi jo nyt asunto vapaana..? Onko joku kaupungissa joka järjestää tavallisen asunnon, jos on kiire saada se. Onko sukulaisista apua, vaikkei ole ollut sinne yhteyttä viime aikoina. Onko diakonista apua yhtään tai seurakunnan apu asuntoon, vai yhtä huono. Olen pahoillani, yritetään tehdä inhimillisempi maailma.
Voiko asuntoihin tehdä silti hakemuksia, se paikkakunta ja toinen. Selittää tilanne. Ja jos se rahajuttu selviää vielä, mikä on.
Vierailija kirjoitti:
Mihin meinaat myydä kun niiden alkuperä täytyy todistaa?
Mulla on yksi katalysaattori jonka tilasin saksasta. Ei sopinut autoon. Eivät jostain syystä halunneet takaisin vaan lähettivät oikeanlaisen uuden. Tämä on siis käyttämätön. Millä todistaa alkuperä?
Ei niitä katslysaattoreita autoihin asennettavaksi myydä, eikä niistä uusista kovin paljon rahaa saa. Katalysaattoreita varastetaan vain tietynlaisista vanhoista autoista, joissa ne sisältävät tiettyjä metalleja, jotka erotetaan sielä talteen.
Sanoisin että joudut pöllimaan 4 katalysaattoria.