Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
6701/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen myöhemmin iltapäivällä ja touhuan. Jutellaan illalla. 😄

Vierailija
6702/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan tiedä mitä mun pitäisi tehdä sun tähden nainen. En vain pysty sinua unohtamaan, vaikka kuinka antaisin ajan kulua ja antaa unohdukselle valtaa. Ehkä vaikeinta on kuitenkin itselleen todeta etten ikinä voisi sua saada, se menee yli henkilökohtaisen sietokyvyn. Sä oot vain liian ainutlaatuista.

Sama.

En tiedä onko tämä sinulta, mutta tunteet on täysin sama. Et tiedä, mutta tämä on vaikeinta mitä minulle on tapahtunut elämässäni. Miten voi haluta jotain näin paljon? Olen ihan hajalla sinusta.

Tunnetaan siis samoin. Periaattessa lohduttavaa tietää ettei ole ainoa joka on luhistumassa tilanteensa alle, mutta en silti toivoisi tätä kohtaloa kenellekään. Tietoisuus hänen olemassaolostaan antaa uutta uskoa rakkauden voimasta ja voimaannuttaa, mutta kun tietoisuus hänen olemassaolostaan ei vaan riitä. Haluan vain hänet, pelkkä tietoisuus hänestä ei ole tarpeeksi.

Jos te olette noin p*askana, niin pitäisikö ehkä tehdä jotain? Tuollaiset tunteet tulevat kerran elämässä, jos sittenkään, joten on jotenkin elämän halveeraamista jäädä kieriskelemään tuskiinsa. 

Kieriskely on mukavaa, vellominen tuttua ja turvallista...

Jonkin tekeminen taas ylitsepääsemätön saavutus jossain niin kaukana horisontissa, etten näkisi sinne saakka vaikka näkökykyni olisi normaali.

Toiset eivät ole ns. tekijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6703/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää 😬

Vierailija
6704/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittää 😬

Niin mikä? 😊

Vierailija
6705/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo haastattelu... 😅

Vierailija
6706/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan tiedä mitä mun pitäisi tehdä sun tähden nainen. En vain pysty sinua unohtamaan, vaikka kuinka antaisin ajan kulua ja antaa unohdukselle valtaa. Ehkä vaikeinta on kuitenkin itselleen todeta etten ikinä voisi sua saada, se menee yli henkilökohtaisen sietokyvyn. Sä oot vain liian ainutlaatuista.

Sama.

En tiedä onko tämä sinulta, mutta tunteet on täysin sama. Et tiedä, mutta tämä on vaikeinta mitä minulle on tapahtunut elämässäni. Miten voi haluta jotain näin paljon? Olen ihan hajalla sinusta.

Tunnetaan siis samoin. Periaattessa lohduttavaa tietää ettei ole ainoa joka on luhistumassa tilanteensa alle, mutta en silti toivoisi tätä kohtaloa kenellekään. Tietoisuus hänen olemassaolostaan antaa uutta uskoa rakkauden voimasta ja voimaannuttaa, mutta kun tietoisuus hänen olemassaolostaan ei vaan riitä. Haluan vain hänet, pelkkä tietoisuus hänestä ei ole tarpeeksi.

Jos te olette noin p*askana, niin pitäisikö ehkä tehdä jotain? Tuollaiset tunteet tulevat kerran elämässä, jos sittenkään, joten on jotenkin elämän halveeraamista jäädä kieriskelemään tuskiinsa. 

Kieriskely on mukavaa, vellominen tuttua ja turvallista...

Jonkin tekeminen taas ylitsepääsemätön saavutus jossain niin kaukana horisontissa, etten näkisi sinne saakka vaikka näkökykyni olisi normaali.

Toiset eivät ole ns. tekijöitä.

Joo no tietysti eri asia, jos piehtaroinnista nauttii.

Vierailija
6707/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla kaipuu ja ikävä rakkauden kipinä. .

Vierailija
6708/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaan kun tulen takaisin. 💗

Vierailija
6709/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita mies ymmärtää, että mä en enää vastaa sulle. Sä olet täysin sairas ja oksettava, ihan todella. Mua ällöttää kun kerroit näistä sun viestittelyistä mulle. En halua sua enää ikinä mun enkä mun perheen lähelle.

En mäkään vastaa sulle, rakas 😘

Vierailija
6710/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanko kisa kumpiko hyppää hienommin lehtikasaan ulkona?

Vierailija
6711/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Kihis. Lataa sellainen sovellus kuin Jodel. Voit jutella 10 kilometrin säteellä sinusta oleville siellä anonyymina. Ei tarvi koko Suomelle jutella.

Vierailija
6712/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mulla tulee ikään kuin kohtauksia joiden aikana hengitys tihenee, vartalossa menee kuin sähköiskuja ja veden aaltoja, päätä kiristää, veri pakkautuu pariin kohtaan ja tulee pakonomainen tarve laittaa joku typerä rakkausviesti.

Niitä hetkiä varten on onneksi tämä keskusteluketju, kiitos vauva.fi 🙏

Vierailija
6713/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikävöitte joitain niin miksi ette ota yhteyttä?Elämä on kuitenkin liian lyhyt jahkailuun.

Vierailija
6714/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin sinua, rakas ystäväni haavekuva. Ymmärsin tänään, ettet koskaan toteudu. Kaikki mitä oikeasti olisin halunnut, mennä joskus elokuviin tai meren rannalle kävelylle. Rakastan sinua silti.

Vierailija
6715/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna jotain tunnisteita?

Vierailija
6716/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotkut jaksaa täällä aina vaan roikkua.Ettekö jo ole kyllästyneet jatkuvaan aiheiden poistamiseen,ja sanoman sensuuriin.AV:ltä on tämän vuoksi lähtenyt pois jo useita henkilöitä.Pidämme nykyään hauskaa kaksplussalla jos niin kuin haluaa ettei joudu aloitukset poistoon tai sensuurin uhriksi.

Oot näköjään tehnyt oman vastaavan ketjunkin kakspussalle: https://kaksplus.fi/threads/laehetae-terveiset-kaipaamallesi-henkiloell…

No, onhan tuo ihan kätevä, niin voi yöllä kännissä avautua. Eihän suomalaiset uskalla tunteistaan avautua kuin korkeintaan kännissä yöllä anonyymina keskustelupalstalla.

Vierailija
6717/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas. 😁

Vierailija
6718/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mies, luetkohan koskaan meidän muutamaa viestiä uudelleen ja uudelleen? 😇

Vierailija
6719/8206 |