Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan tiedä mitä mun pitäisi tehdä sun tähden nainen. En vain pysty sinua unohtamaan, vaikka kuinka antaisin ajan kulua ja antaa unohdukselle valtaa. Ehkä vaikeinta on kuitenkin itselleen todeta etten ikinä voisi sua saada, se menee yli henkilökohtaisen sietokyvyn. Sä oot vain liian ainutlaatuista.
Sama.
En tiedä onko tämä sinulta, mutta tunteet on täysin sama. Et tiedä, mutta tämä on vaikeinta mitä minulle on tapahtunut elämässäni. Miten voi haluta jotain näin paljon? Olen ihan hajalla sinusta.Tunnetaan siis samoin. Periaattessa lohduttavaa tietää ettei ole ainoa joka on luhistumassa tilanteensa alle, mutta en silti toivoisi tätä kohtaloa kenellekään. Tietoisuus hänen olemassaolostaan antaa uutta uskoa rakkauden voimasta ja voimaannuttaa, mutta kun tietoisuus hänen olemassaolostaan ei vaan riitä. Haluan vain hänet, pelkkä tietoisuus hänestä ei ole tarpeeksi.
Jos te olette noin p*askana, niin pitäisikö ehkä tehdä jotain? Tuollaiset tunteet tulevat kerran elämässä, jos sittenkään, joten on jotenkin elämän halveeraamista jäädä kieriskelemään tuskiinsa.
Kieriskely on mukavaa, vellominen tuttua ja turvallista...
Jonkin tekeminen taas ylitsepääsemätön saavutus jossain niin kaukana horisontissa, etten näkisi sinne saakka vaikka näkökykyni olisi normaali.
Toiset eivät ole ns. tekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Jännittää 😬
Niin mikä? 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan tiedä mitä mun pitäisi tehdä sun tähden nainen. En vain pysty sinua unohtamaan, vaikka kuinka antaisin ajan kulua ja antaa unohdukselle valtaa. Ehkä vaikeinta on kuitenkin itselleen todeta etten ikinä voisi sua saada, se menee yli henkilökohtaisen sietokyvyn. Sä oot vain liian ainutlaatuista.
Sama.
En tiedä onko tämä sinulta, mutta tunteet on täysin sama. Et tiedä, mutta tämä on vaikeinta mitä minulle on tapahtunut elämässäni. Miten voi haluta jotain näin paljon? Olen ihan hajalla sinusta.Tunnetaan siis samoin. Periaattessa lohduttavaa tietää ettei ole ainoa joka on luhistumassa tilanteensa alle, mutta en silti toivoisi tätä kohtaloa kenellekään. Tietoisuus hänen olemassaolostaan antaa uutta uskoa rakkauden voimasta ja voimaannuttaa, mutta kun tietoisuus hänen olemassaolostaan ei vaan riitä. Haluan vain hänet, pelkkä tietoisuus hänestä ei ole tarpeeksi.
Jos te olette noin p*askana, niin pitäisikö ehkä tehdä jotain? Tuollaiset tunteet tulevat kerran elämässä, jos sittenkään, joten on jotenkin elämän halveeraamista jäädä kieriskelemään tuskiinsa.
Kieriskely on mukavaa, vellominen tuttua ja turvallista...
Jonkin tekeminen taas ylitsepääsemätön saavutus jossain niin kaukana horisontissa, etten näkisi sinne saakka vaikka näkökykyni olisi normaali.Toiset eivät ole ns. tekijöitä.
Joo no tietysti eri asia, jos piehtaroinnista nauttii.
On mulla kaipuu ja ikävä rakkauden kipinä. .
Jutellaan kun tulen takaisin. 💗
Vierailija kirjoitti:
Koita mies ymmärtää, että mä en enää vastaa sulle. Sä olet täysin sairas ja oksettava, ihan todella. Mua ällöttää kun kerroit näistä sun viestittelyistä mulle. En halua sua enää ikinä mun enkä mun perheen lähelle.
En mäkään vastaa sulle, rakas 😘
Otetaanko kisa kumpiko hyppää hienommin lehtikasaan ulkona?
Hei Kihis. Lataa sellainen sovellus kuin Jodel. Voit jutella 10 kilometrin säteellä sinusta oleville siellä anonyymina. Ei tarvi koko Suomelle jutella.
Joskus mulla tulee ikään kuin kohtauksia joiden aikana hengitys tihenee, vartalossa menee kuin sähköiskuja ja veden aaltoja, päätä kiristää, veri pakkautuu pariin kohtaan ja tulee pakonomainen tarve laittaa joku typerä rakkausviesti.
Niitä hetkiä varten on onneksi tämä keskusteluketju, kiitos vauva.fi 🙏
Jos ikävöitte joitain niin miksi ette ota yhteyttä?Elämä on kuitenkin liian lyhyt jahkailuun.
Ikävöin sinua, rakas ystäväni haavekuva. Ymmärsin tänään, ettet koskaan toteudu. Kaikki mitä oikeasti olisin halunnut, mennä joskus elokuviin tai meren rannalle kävelylle. Rakastan sinua silti.
Vierailija kirjoitti:
Anna jotain tunnisteita?
Vierailija kirjoitti:
jotkut jaksaa täällä aina vaan roikkua.Ettekö jo ole kyllästyneet jatkuvaan aiheiden poistamiseen,ja sanoman sensuuriin.AV:ltä on tämän vuoksi lähtenyt pois jo useita henkilöitä.Pidämme nykyään hauskaa kaksplussalla jos niin kuin haluaa ettei joudu aloitukset poistoon tai sensuurin uhriksi.
Oot näköjään tehnyt oman vastaavan ketjunkin kakspussalle: https://kaksplus.fi/threads/laehetae-terveiset-kaipaamallesi-henkiloell…
No, onhan tuo ihan kätevä, niin voi yöllä kännissä avautua. Eihän suomalaiset uskalla tunteistaan avautua kuin korkeintaan kännissä yöllä anonyymina keskustelupalstalla.
Hei mies, luetkohan koskaan meidän muutamaa viestiä uudelleen ja uudelleen? 😇
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas. 😁
Samoin 😁
Tulen myöhemmin iltapäivällä ja touhuan. Jutellaan illalla. 😄