Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään tarvi kuin luulla nähneensä sut (eilen), niin heti näköjään iskee ikävä. Eräs toinen vielä alkoi lisäksi puhumaan sinusta tänään ja loppupäivän onkin ollut sellainen olo, että haluais vaan niin nähdä sinut tai edes kysellä kuulumisia. Voisinpa edes kysellä niitä kuulumisia, mutten voi 😔
Miksi et?
Lupasin joskus niin. Hän ei tykkäisi.
Ei kai kukaan voi noin luvata jos oikeasti välittää. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään tarvi kuin luulla nähneensä sut (eilen), niin heti näköjään iskee ikävä. Eräs toinen vielä alkoi lisäksi puhumaan sinusta tänään ja loppupäivän onkin ollut sellainen olo, että haluais vaan niin nähdä sinut tai edes kysellä kuulumisia. Voisinpa edes kysellä niitä kuulumisia, mutten voi 😔
Nähdään tässä kuussa. 😊
Me ei hänen kanssaan kylläkään nähdä tässä kuussa, jos ei sitten ihmeitä tapahdu ja törmätä sattumalta. Se vain on hyvin hyvin epätodennäköistä, koska en ehdi käydä juuri missään ja muutenkin vaatisi aikamoisen sattuman osua jonnekin yhtäaikaa. Ensi vuonna ehkä voidaan nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Näin ehkä sinut tänään eräällä sillalla, mutta en ole ihan varma olitko se sinä. Näytit jotenkin lyhyemmältä, mutta toisaalta olit sen verran kauempana että se johtui ehkä siitä. Sulla oli vaaleammat hiukset kuin ennen. Näytit vähän kapealta ja väsyneeltä. Toivottavasti voit silti hyvin ja sulle kuuluu hyvää.
Kävelinkö vai olinko autossa? Entä sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ehkä sinut tänään eräällä sillalla, mutta en ole ihan varma olitko se sinä. Näytit jotenkin lyhyemmältä, mutta toisaalta olit sen verran kauempana että se johtui ehkä siitä. Sulla oli vaaleammat hiukset kuin ennen. Näytit vähän kapealta ja väsyneeltä. Toivottavasti voit silti hyvin ja sulle kuuluu hyvää.
Kävelinkö vai olinko autossa? Entä sinä?
Kävelit ja minä kävelin toisella puolella siltaa. Välissä kulki paljon autoja. Tuossa ekassa viestissä muuten lukee näköjään kapealta, vaikka piti lukea kalpealta. Puhelin on korjannut itsekseen.
Vinkki vitonen, laita naiselle viesti tai soita. Kukaan tuskin pahastuu jos kysyt kuulumisia tms 😊😊
Voi sitä pahastua jos tietää että toinen oli joskus ihastunut ja itse ei ole ollut.
Oho. Tuli sama viesti kahdesti kun ekaa lähettäessä tuli joku virheilmoitus ja sitä ei näkynyt, mutta kun lähetti toisen niin eka tulikin näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
A sulla on ihana peppu!
Ja iso p*****i. 😉
Vierailija kirjoitti:
A sulla on ihana peppu!
Toivottavasti hän lukee tämän....
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä pahastua jos tietää että toinen oli joskus ihastunut ja itse ei ole ollut.
Aikaa on kulunut. Toivoisin silti että ottaisit yhteyttä.
PP, kaikkia asioita ei jaeta palstalla.
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan tiedä mitä mun pitäisi tehdä sun tähden nainen. En vain pysty sinua unohtamaan, vaikka kuinka antaisin ajan kulua ja antaa unohdukselle valtaa. Ehkä vaikeinta on kuitenkin itselleen todeta etten ikinä voisi sua saada, se menee yli henkilökohtaisen sietokyvyn. Sä oot vain liian ainutlaatuista.
Sama.
En tiedä onko tämä sinulta, mutta tunteet on täysin sama. Et tiedä, mutta tämä on vaikeinta mitä minulle on tapahtunut elämässäni. Miten voi haluta jotain näin paljon? Olen ihan hajalla sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän samanlainen ongelma. Sovittiin yhdessä, että lopetetaan viestittely, mutta moikataan kun kohdataan. Ehkäpä mä olen ainut joka kaipaa, mutta multa sais kyllä kysellä kuulumisia.
Mies V.
Todella monella tämä sama tunne mutta kukaan ei tee mitään? Olkaa yhteydessä oikeasti! Siitä se aukenee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan tiedä mitä mun pitäisi tehdä sun tähden nainen. En vain pysty sinua unohtamaan, vaikka kuinka antaisin ajan kulua ja antaa unohdukselle valtaa. Ehkä vaikeinta on kuitenkin itselleen todeta etten ikinä voisi sua saada, se menee yli henkilökohtaisen sietokyvyn. Sä oot vain liian ainutlaatuista.
Sama.
En tiedä onko tämä sinulta, mutta tunteet on täysin sama. Et tiedä, mutta tämä on vaikeinta mitä minulle on tapahtunut elämässäni. Miten voi haluta jotain näin paljon? Olen ihan hajalla sinusta.
Ei auta yhteydessä oleminen, kun kaikki aina lässähtää vaan
Ehkä tämä on vain tarkoitettu näin, ettei mikään koskaan alakaan
(Sivusta)
Vierailija kirjoitti:
Ei auta yhteydessä oleminen, kun kaikki aina lässähtää vaan
Ehkä tämä on vain tarkoitettu näin, ettei mikään koskaan alakaan(Sivusta)
Nyt osu ja uppos keneltä?
Vierailija kirjoitti:
Todella monella tämä sama tunne mutta kukaan ei tee mitään? Olkaa yhteydessä oikeasti! Siitä se aukenee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Jos se ei vain onnistu. Varsinkin kun tietää ettei juttu tulisi koskaan onnistumaan.
Kukaan ikinä koskaam ei ole pahastunut siitä että toista kiinnosta kuulumiset. Rohkeasti vain. ;)