Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
6721/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mulla tulee ikään kuin kohtauksia joiden aikana hengitys tihenee, vartalossa menee kuin sähköiskuja ja veden aaltoja, päätä kiristää, veri pakkautuu pariin kohtaan ja tulee pakonomainen tarve laittaa joku typerä rakkausviesti.

Niitä hetkiä varten on onneksi tämä keskusteluketju, kiitos vauva.fi 🙏

Juuri tuon vuoksi nämä kaipausviestiketjut ovat niin myrkyllisiä: ne estävät ihmisiä kohtamaasta todellisuudessa ihastuksensa kanssa, ne estävät suurten rakkaustarinoiden synnyn tai eteenpäin menemisen sydänsurujen kautta, ne estävät yhteydenotot kun täällä voi purkaa fiiliksiään tuntemattomille. Juuri tästä syystä kukaan tähän viestiketjuun kirjoitteleva ei tule koskaan pariutumaan kaipaamansa ihmisen kanssa.

Vierailija
6722/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas. 😁

Samoin 😁

😍 

Mitä teit sillä välin kun olin poissa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6723/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mies, luetkohan koskaan meidän muutamaa viestiä uudelleen ja uudelleen? 😇

Tunnustan näin tekeväni.

Vierailija
6724/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulla kaipuu ja ikävä rakkauden kipinä. .

Mä jotenkin arvasin että tää viikonloppu on kuin kertaalleen nähty..

Vierailija
6725/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus mulla tulee ikään kuin kohtauksia joiden aikana hengitys tihenee, vartalossa menee kuin sähköiskuja ja veden aaltoja, päätä kiristää, veri pakkautuu pariin kohtaan ja tulee pakonomainen tarve laittaa joku typerä rakkausviesti.

Niitä hetkiä varten on onneksi tämä keskusteluketju, kiitos vauva.fi 🙏

Juuri tuon vuoksi nämä kaipausviestiketjut ovat niin myrkyllisiä: ne estävät ihmisiä kohtamaasta todellisuudessa ihastuksensa kanssa, ne estävät suurten rakkaustarinoiden synnyn tai eteenpäin menemisen sydänsurujen kautta, ne estävät yhteydenotot kun täällä voi purkaa fiiliksiään tuntemattomille. Juuri tästä syystä kukaan tähän viestiketjuun kirjoitteleva ei tule koskaan pariutumaan kaipaamansa ihmisen kanssa.

Ja joskus tänne kirjoittelu on ainoa vaihtoehto.

Kun mitään "todellisuudessa" kohtaamisia ei joka tapauksessa ole, "suuren rakkaustarinan" syntykään omissa käsissä eikä varsinaiselle eteenpäin menemiselle aihetta ja sydänsurutkin ovat olleet jo kauan totisinta totta.

Mielummin purkaa tänne, kuin soittelisi alvariinsa kavereille jotain "OOH MA RIUDUN"-puheluita.

Eihän nekään osaa mitään sanoa, jauhaa jotain saman tyyppistä ei-mitään kuin sinäkin, eli tyyliin "NYT UNOHDAT SEN LÖYDÄT PAREMMANKIN" tai "LAITA SILLE VIESTIÄ" (molemmat yhtä tyhjän kanssa, sanoja jotka sanotaan kun koetaan, että pitää tässä nyt jotain sanoa).

Eikä tietysti tarvikaan mitään sanoa, en kaipaa mitään kuluneita ~ratkaisuehdotuksia~ ihmisiltä joilla kaikki on aina mennyt kuin vettä vaan, mulle riittää kun on joku matalan kynnyksen paikka mihin purkaa rasittamatta ketään henkilökohtaisesti.:)

Vierailija
6726/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mulla kaipuu ja ikävä rakkauden kipinä. .

Mä jotenkin arvasin että tää viikonloppu on kuin kertaalleen nähty..

Sellast se on, jos elättelee turhia toiveita.

Vierailija
6727/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen puhunut myös henkilökohtaisesti. Toinen ei tuntenut mitään. En mistään rakkaustarinasta kyllä haaveillutkaan, mutta ystävyyskään ei ole mahdollista. Lupasin olla häiritsemättä. Haluan pitää lupaukseni. En halua avautua asiasta ystäville tai tosielämässä kellekään. Koen että se on väärin sitä henkilöä kohtaan jota kohtaan mulla oli tunteita ja en halua kenenkään muun tietävän mun tunteista, eipähän sitten kukaan vahingossakaan lähde juoruamaan mitään ja tule väärinymmärryksiä.  Haluan pitää niiden riskin täysin nollassa omalta osaltani. Parasta "terapiaa" itselle on muka kirjoittaa täällä hänelle silloin kun tuntuu siltä. Tosiasiassa hän ei lue. Se on hyvä.  Joku muu voi lukea jotain ja kommentoidakin, se on ihan kiva, parempaa kuin kirjoittaisi vain päiväkirjaan. Parasta on se että kukaan ei tunnista, saa pitää anonyymitettinsa.

Vierailija
6728/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen puhunut myös henkilökohtaisesti. Toinen ei tuntenut mitään. En mistään rakkaustarinasta kyllä haaveillutkaan, mutta ystävyyskään ei ole mahdollista. Lupasin olla häiritsemättä. Haluan pitää lupaukseni. En halua avautua asiasta ystäville tai tosielämässä kellekään. Koen että se on väärin sitä henkilöä kohtaan jota kohtaan mulla oli tunteita ja en halua kenenkään muun tietävän mun tunteista, eipähän sitten kukaan vahingossakaan lähde juoruamaan mitään ja tule väärinymmärryksiä.  Haluan pitää niiden riskin täysin nollassa omalta osaltani. Parasta "terapiaa" itselle on muka kirjoittaa täällä hänelle silloin kun tuntuu siltä. Tosiasiassa hän ei lue. Se on hyvä.  Joku muu voi lukea jotain ja kommentoidakin, se on ihan kiva, parempaa kuin kirjoittaisi vain päiväkirjaan. Parasta on se että kukaan ei tunnista, saa pitää anonyymitettinsa.

Tunnistan näitä ajatuksia. Häröillään mieluummin täällä. Tsempit sulle.

Vierailija
6729/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin toimii fiksu ihminen, hyvä sinä! : )

Vierailija
6730/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sulta seksiä, en mitään suuria tunteita tai suhdetta. Mikä siinäkin nyt on ettei voi edes kerran saada munaa kunnolla? Nimim. Ärsyyntynyt ja puutteessa.

Vierailija
6731/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui, oletpa ollut rohkea! Omg.

Tuntuu suorastaan käsittämättömältä, että jotkut kykenee puhumaan tollasista jutuista. Oikeasti:D

Mä tunnustin nämä tunteeni läheisimmälle ystävälle lopulta parin tunnin maanittelun ja pakottamisen jälkeen hillittömän vollotuksen saattelemana, ja ajatus siitä, että tunnustaisin ääneen jotain romanttisia tunteitani suoraan miehelle on totaalisen absurdi ja k a m a l a.

On varmaan ollut todella absoluuttisen murskaavaa kuulla toisen suusta, ettei hänellä vaan tunnu MILTÄÄN.

Kylmiä väreitä.

En halua ikinä kuulla tuollaista, siis koskaan. Tilanteessani on luettavissa, ettei ihastustani kiinnosta, mutta en missään nimessä halua KUULLA sitä suoraan hänen suustaan, vaan elän mielummin omassa kuplassani, illusioissa ja pumpulissa vailla oikeaa kosketusta karuun todellisuuteen.

Silti sattuu välillä ihan liikaa, mutta voin kuvitella kuinka massiivista kipu olisi, jos kuulisin ja näkisin omin silmin ihastukseni toteavan minulle lakonisesti, kuollein silmin, ettei hänellä vaan tunnu missään.

Tuo kuulostaa vähän erikoiselta, että jotain juoruja tulisi ja ihmisiä ylipäätään kiinnostaisi alkaa repostelemaan sun tunteilla...

Oletko ihan varma, että niin kävisi?

Tosin jos ihastuksesi on esim. varattu jonka ystäväsikin tuntevat, kaverin poika/isä tmv. niin ymmärrän tilanteen olevan tulenarka.:D

Joka tapauksessa voimia sinulle.

Tänne on hyvä purkaa.

Vierailija
6732/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri lenkiltä. 😊 Mitä olet touhunnut? 😙

Vierailija
6733/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan tiedä mitä mun pitäisi tehdä sun tähden nainen. En vain pysty sinua unohtamaan, vaikka kuinka antaisin ajan kulua ja antaa unohdukselle valtaa. Ehkä vaikeinta on kuitenkin itselleen todeta etten ikinä voisi sua saada, se menee yli henkilökohtaisen sietokyvyn. Sä oot vain liian ainutlaatuista.

Kuka tämä nainen on, siis missä olet hänet tavannut? Mihin hänessä ihastuit? Ja miksi et voisi häntä saada?

Vierailija
6734/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan sulta seksiä, en mitään suuria tunteita tai suhdetta. Mikä siinäkin nyt on ettei voi edes kerran saada munaa kunnolla? Nimim. Ärsyyntynyt ja puutteessa.

mut jos sil on pieni, et saa mitenkään kunnolla sellaisesta.

Vierailija
6735/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat seksiä eli et mitään suuria tunteita tai suhdetta, niin rahalla saa aina, tai seks-palstoilta seuraa. Mutta se mitä mitä on rakkaus, tunteet j& seksi on jotain ihan muuta.

Vierailija
6736/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mut jos sil on pieni, et saa mitenkään kunnolla sellaisesta.

No se varmaan että tietää jo, että ei ole pieni. Kyllä muakin ärsyttäis. Ja ärsyttääkin.

Vierailija
6737/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas. 😁

Samoin 😁

😍 

Koska on lauantai niin siivosin kotia!

Vierailija
6738/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas. 😁

Samoin 😁

😍 

Koska on lauantai niin siivosin kotia!

Oo siivouspäivä! 🤗

Vierailija
6739/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin juuri lenkiltä. 😊 Mitä olet touhunnut? 😙

Tulin just saunasta : )

Vierailija
6740/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mies, luetkohan koskaan meidän muutamaa viestiä uudelleen ja uudelleen? 😇

Hei nainen, luven ja luven, uudestaan ja uuvvestaan :)

Ketju on lukittu.