Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
6681/8206 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta yhteydessä oleminen, kun kaikki aina lässähtää vaan

Ehkä tämä on vain tarkoitettu näin, ettei mikään koskaan alakaan

(Sivusta)

Nyt osu ja uppos keneltä? 

Ei sillä ole väliä, tämä on klassinen 2010-luvun syndrooma joka osuu ja uppoo vähän sille sun tälle

Vierailija
6682/8206 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näköjään tarvi kuin luulla nähneensä sut (eilen), niin heti näköjään iskee ikävä. Eräs toinen vielä alkoi lisäksi puhumaan sinusta tänään ja loppupäivän onkin ollut sellainen olo, että haluais vaan niin nähdä sinut tai edes kysellä kuulumisia. Voisinpa edes kysellä niitä kuulumisia, mutten voi 😔

Nähdään tässä kuussa. 😊

Me ei hänen kanssaan kylläkään nähdä tässä kuussa, jos ei sitten ihmeitä tapahdu ja törmätä sattumalta. Se vain on hyvin hyvin epätodennäköistä, koska en ehdi käydä juuri missään ja muutenkin vaatisi aikamoisen sattuman osua jonnekin yhtäaikaa. Ensi vuonna ehkä voidaan nähdä.

Anna mulle jokin meidän keskustelema asia ja/tai etunimeni ensimmäinen kirjain, niin mä viestitän sulle heti, jos tärppää. Tämä on lupaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6683/8206 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan tiedä mitä mun pitäisi tehdä sun tähden nainen. En vain pysty sinua unohtamaan, vaikka kuinka antaisin ajan kulua ja antaa unohdukselle valtaa. Ehkä vaikeinta on kuitenkin itselleen todeta etten ikinä voisi sua saada, se menee yli henkilökohtaisen sietokyvyn. Sä oot vain liian ainutlaatuista.

Sama.

En tiedä onko tämä sinulta, mutta tunteet on täysin sama. Et tiedä, mutta tämä on vaikeinta mitä minulle on tapahtunut elämässäni. Miten voi haluta jotain näin paljon? Olen ihan hajalla sinusta.

Tunnetaan siis samoin. Periaattessa lohduttavaa tietää ettei ole ainoa joka on luhistumassa tilanteensa alle, mutta en silti toivoisi tätä kohtaloa kenellekään. Tietoisuus hänen olemassaolostaan antaa uutta uskoa rakkauden voimasta ja voimaannuttaa, mutta kun tietoisuus hänen olemassaolostaan ei vaan riitä. Haluan vain hänet, pelkkä tietoisuus hänestä ei ole tarpeeksi.

Vierailija
6684/8206 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita mies ymmärtää, että mä en enää vastaa sulle. Sä olet täysin sairas ja oksettava, ihan todella. Mua ällöttää kun kerroit näistä sun viestittelyistä mulle. En halua sua enää ikinä mun enkä mun perheen lähelle.

Vierailija
6685/8206 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimesi on tatuoitu sydämeeni.

Vierailija
6686/8206 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikuisesti sinun.

Vierailija
6687/8206 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaan sähkäreissä yöllä.

Vierailija
6688/8206 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ikuisesti sinun.

Vierailija
6689/8206 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko mua M-mies?

Ajattelen sua liikaa. Tunnen vaikka en haluaisi.

Vierailija
6690/8206 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tatuoinnissa lukee...

Kihis <3 ikuisesti

Vierailija
6691/8206 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut jaksaa täällä aina vaan roikkua.Ettekö jo ole kyllästyneet jatkuvaan aiheiden poistamiseen,ja sanoman sensuuriin.AV:ltä on tämän vuoksi lähtenyt pois jo useita henkilöitä.Pidämme nykyään hauskaa kaksplussalla jos niin kuin haluaa ettei joudu aloitukset poistoon tai sensuurin uhriksi.

Vierailija
6692/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan tiedä mitä mun pitäisi tehdä sun tähden nainen. En vain pysty sinua unohtamaan, vaikka kuinka antaisin ajan kulua ja antaa unohdukselle valtaa. Ehkä vaikeinta on kuitenkin itselleen todeta etten ikinä voisi sua saada, se menee yli henkilökohtaisen sietokyvyn. Sä oot vain liian ainutlaatuista.

Sama.

En tiedä onko tämä sinulta, mutta tunteet on täysin sama. Et tiedä, mutta tämä on vaikeinta mitä minulle on tapahtunut elämässäni. Miten voi haluta jotain näin paljon? Olen ihan hajalla sinusta.

Tunnetaan siis samoin. Periaattessa lohduttavaa tietää ettei ole ainoa joka on luhistumassa tilanteensa alle, mutta en silti toivoisi tätä kohtaloa kenellekään. Tietoisuus hänen olemassaolostaan antaa uutta uskoa rakkauden voimasta ja voimaannuttaa, mutta kun tietoisuus hänen olemassaolostaan ei vaan riitä. Haluan vain hänet, pelkkä tietoisuus hänestä ei ole tarpeeksi.

Jos te olette noin p*askana, niin pitäisikö ehkä tehdä jotain? Tuollaiset tunteet tulevat kerran elämässä, jos sittenkään, joten on jotenkin elämän halveeraamista jäädä kieriskelemään tuskiinsa. 

Vierailija
6693/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tulla uniinkin, päivät menee kun putkaahtelet mieleen ja nyt sitten yötkin. Itsepähän mokasin, mutta ei sen tieto helpota. Uni oli kyllä ihana, oltiin uimassa mökillä. 

Vierailija
6694/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin niin kovasti ihastua suhun, että loin susta kuvitteellisen miehen päässäni johon ihastuin oikeasti ja nyt en pääse yli "susta". Kiva!

Vierailija
6695/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Jos te olette noin p*askana, niin pitäisikö ehkä tehdä jotain? Tuollaiset tunteet tulevat kerran elämässä, jos sittenkään, joten on jotenkin elämän halveeraamista jäädä kieriskelemään tuskiinsa. 

Ei onneksi, ei ole olemassa sitä yhtä oikeaa. Mutta kyllä se silti harmitta jos menettää  elämästä ihmisen josta välittää.  

Vierailija
6696/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa,kun useat naiset kaipaa miestä jota ehkä näkee parin kuukauden välein tai jopa kerran vuodessa..haloo voiko oikeasti olla näin?että jokin suhteen tapainen(tuollaista ei voi edes kutsua suhteeksi)tai ainakin naiset kutsuu suhteeksi=seksiä?puolen vuoden,vuoden päästä..kerran vuodessa!Voiko muka jollain miehellä olla sellainen ote johonkin naiseen,että nainen suostuu tuollaiseen?Äärimmäisen naurettavaa.Ja kertoo paljon naisen tasosta jos tuollaiseen jää roikkumaan eli miestä ei jostain syystä kiinnosta luoda vakaata parisuhdetta tälläisen naisen kanssa.Herätkää!!

Vierailija
6697/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimies Pate Taas kirjeen kirjoitan sulle rakkain, suudelmin suljen sen. Kirjoita sinäkin tv muru

Vierailija
6698/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Jaakko,

olin sinuun kauhean rakastunut, mutta naisihanteesi ja tapasi elää oli jotain ihan muuta, eikä mun epävarmuuden takia mistään olisi koskaan voinut tulla mitään. Nähtiin satunnaisesti parin vuoden ajan, joo, aina sun aloitteestasi. Tapasin sitten mieheni ja lopetettiin, mutta ketään, koskaan, en ole rakastanut niin kuin sinua. 

Siitä on 25 vuotta, enkä ehkä edes tuntisi sinua jos tulisit vastaa. Mutta jos tuntisin, olisin ihan yhtä rakastunut edelleen.

Vierailija
6699/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tulla uniinkin, päivät menee kun putkaahtelet mieleen ja nyt sitten yötkin. Itsepähän mokasin, mutta ei sen tieto helpota. Uni oli kyllä ihana, oltiin uimassa mökillä. 

Unta näen minäkin rakkaani sinusta, puhumattakaan valveilla olosta. 24/7

Vierailija
6700/8206 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jutella PP. 😚 Minun pitää lähteä tekemään yhtä haastattelua tänään. 😫

Ketju on lukittu.