Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
.....
Kommentit (8206)
Vaik' leipä loppuis
Vesikin
Yksi pysyy kuitenkin
Niin minä sinua vaan
❤
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Sinua entinen minäni. On ikävä
Ihana ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vetäydyn syrjään ja sinä pelatat minut,
sinä vetäydyt ja minä kiskon sinut veden pintaan.
Muistatko kun kerroin sinulle sellaista jota ihmettelit ensin. Siksi tämä on niin vahvaa. Siksi.
Jos toinen osaa lukea sun ajatuksia tai sua ylipäätään, niin eikö ois sama uskaltaa jutella sille irl eikä täällä. Kuitenkin se tavallaan tuntee sut jo. Tuollainen yhteys on sitä paitsi tosi harvinainen, paitsi identtisillä kaksosilla.
Huudan ääneen mut se pois ei mee. Vieläkään.
Kuuntelee mua tähtitaivas täällä kuuntelee.. huudan ääneen mut se pois ei mee..
...enkä enää edes halua sen menevän pois...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vetäydyn syrjään ja sinä pelatat minut,
sinä vetäydyt ja minä kiskon sinut veden pintaan.
Muistatko kun kerroin sinulle sellaista jota ihmettelit ensin. Siksi tämä on niin vahvaa. Siksi.
Jos toinen osaa lukea sun ajatuksia tai sua ylipäätään, niin eikö ois sama uskaltaa jutella sille irl eikä täällä. Kuitenkin se tavallaan tuntee sut jo. Tuollainen yhteys on sitä paitsi tosi harvinainen, paitsi identtisillä kaksosilla.
Huudan ääneen mut se pois ei mee. Vieläkään.
Kuuntelee mua tähtitaivas täällä kuuntelee.. huudan ääneen mut se pois ei mee..
...enkä enää edes halua sen menevän pois...
Ketä sinä odotat oikeasti
Kenelle sun ovet aukeaa
Aiotko sä maailman loppuun asti
Vain odottaa
Ketä sinä odotat oikeasti
Miksen sulle totta olla saa
Miksen sulle totta olla saa :´( :´( :`(
..............................miljoona kyyneltä..............................
Mikset mulle totta olla saa.......
ja seuraavat miljoona kyyneltä...........................................
:´(
Eino Leino: Hymyilevä Apollo
'Me olemme kaikki nyt laivalla
ja kynnämme suurta merta.
Me tänne synnyimme vaivalla
ja vaivalla kuolemme kerta.
Mut se, mikä siinä on välillä,
se olkohon lämpöä, lempeä!
Kas, yössä yhteen kun sattuvi kaks,
käy kulkukin helpommaks.
Ja jokapäivä
Istun ja piirrän sinusta mä kuvia ja
syövytän mieleni turhilla toiveilla ja
sydäntäni pikkuhiljaa paikata yritän mut
syvemmältä sisältä sen tunnen vain repeävän..
Mul on täysi työ taas koittaa itseäni ymmärtää
mitä puuttuu mistä jäljet jää -ystävää
ei voi aina saada kun on kovin ikävää
siksi itselleni selvittää täytyy että
Mitä haluan ja miksi odotan ja
mistä luopumaan en pystyisi milloinkaan
Tiedän sen jotain muuta tarvitsen
jotain suurempaa e-en mitään muuta
Jotain ihmeellistä vaan..
Tunnisteettomat viestit pitää yllä mun toivoa siitä, että sä kävisit vieläkin täällä. Että et vaan uskalla tai halua vastata mulle tunnisteilla. :(
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteettomat viestit pitää yllä mun toivoa siitä, että sä kävisit vieläkin täällä. Että et vaan uskalla tai halua vastata mulle tunnisteilla. :(
No onneksi tässä oli oivat tunnisteet.
Vierailija kirjoitti:
Laita mulle viestiä irl. En pysty pitämään yllä turhaa toivoa täällä kirjoittelemalla, vaikka se oli samalla tunteiden tuuletusta, mutta oli siinä aina se toivonkipinä, ja kun irl ei sitä toivoa oikein enää näytä olevan. Ei se tarkoita ettetkö mielessä olisi mutta itseäni suojellakseni koitan pitää mielessä realiteetit kun olen taipuvainen haaveiluun ja sen sellaiseen. Saan vain itseni ongelmiin sitten. Kaikkea hyvää jne. Nähdään kun nähdään jos nähdään. Toivottavaa olisi.
Olen tullut siihen lopputulemaan että minäkin ansaitsen rakkautta ja ihmisen joka uskaltaa näyttää tunteensa, ottaa jopa riskin mun vuoksi. Ja tarvitsen sellaisen ihmisen joka on huomioonottava ja kiltti, kuten minäkin. Oletko sie se?
Tuttu turtumus nostelee päätään. En haluaisi vielä luovuttaa, sinä minut ihanuudellasi herätit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita mulle viestiä irl. En pysty pitämään yllä turhaa toivoa täällä kirjoittelemalla, vaikka se oli samalla tunteiden tuuletusta, mutta oli siinä aina se toivonkipinä, ja kun irl ei sitä toivoa oikein enää näytä olevan. Ei se tarkoita ettetkö mielessä olisi mutta itseäni suojellakseni koitan pitää mielessä realiteetit kun olen taipuvainen haaveiluun ja sen sellaiseen. Saan vain itseni ongelmiin sitten. Kaikkea hyvää jne. Nähdään kun nähdään jos nähdään. Toivottavaa olisi.
Olen tullut siihen lopputulemaan että minäkin ansaitsen rakkautta ja ihmisen joka uskaltaa näyttää tunteensa, ottaa jopa riskin mun vuoksi. Ja tarvitsen sellaisen ihmisen joka on huomioonottava ja kiltti, kuten minäkin. Oletko sie se?
Olet varmaan jo itse laittanut viestiä irl? Mitä odotat tapahtuvaksi, jos ei kerta ole toivoa?
Älä luovuta!!!!!!!!!
Älä rakas koskaan luovuta.
Älä mene minulta suojaan.
Jään muuten niin yksin...
En tahdo siihen pimeään enää.
Tämä ympäristö yrittää erottaa meitä. Toinen paikka ja toinen aika niin. .
Palaset loksahtelevat kohdilleen.
Asioille löytyy vastine, selitys.
Pieniä polkuja, toistensa rinnalla, kuin huomaamatta. Ne löytyivät vuosien takaakin. Muistan miten yllätyin ne löytäessäni.
Eilen sain vahvistuksen. Minä todella tiesin.
Sanoja.. tunnistin uskaltamatta luottaa. Olisinpa luottanut! Sillä minä tunsin sydämessäni oikein.
Nyt olen mielettömän onnellinen, että kaikki on totta!
Tiedätkö, mulla on tunne, et me selvitään. Yhdessä. Sillä ei ole suurempaa voimaa kuin Rakkaus.
It's party time ;) ♡