Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
.....
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Haluaisin tehdä kanssasi sen, minkä Kevät tekee Kirsikkapuille..... "
Nyt mennään jo asiaan ♡
Mennään vaan <3
Passiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Haluaisin tehdä kanssasi sen, minkä Kevät tekee Kirsikkapuille..... "
Nyt mennään jo asiaan ♡
Mennään vaan <3
Passiivi.
Futuuri
Todennäköisesti et täällä käy ja se on fiksua.
Mutta jos eksyt niin älä anna hörhöjen vetää höplästä. Mitään sentimentaalista roskaa en kirjoita. Jotkut vääntävät kaikesta ikävää ja ajattelevat asioista oman rajoittuneen mielensä kautta.
Muista, että en ole kuin muut.
Ja jos sinulla on onnea olen puolestasi iloinen.
Se, eräs joka kauan sitten istui kanssasi autossa vesipuiston edessä hetken.
Mulle riittää yks hyvä mies. Ei tarvitse joka päivä uutta ihastusta.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä
Vierailija kirjoitti:
Ei siltä vaikuta, jos se tarvitsee tänne kaipausketjuun tulla ilmoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hei ihana rillipää, mä tykkään susta ja haluan sun lähellesi ja lopulta syliisi.(työpaikan rauhalliselle miehelle, joka on vapaa)
taidat ihastua helposti?
Maailmassa on niin paljon ihania miehiä, että vaikea olla ihastumatta :)
Olisipa niin! Kateellinen niille, jotka osaavat ihastua jatkuvasti uuteen ihmiseen.
Kyllä niitä ihania on vaikka kuinka Suomessa kun antaa mahdollisuuden <3
Mitä tarkoittaa mahdollisuuden antaminen?
Kansallisuus ei mielestäni liity asiaan, vaikka mahdollisilla kulttuurisilla eroilla toki on suurikin merkitys.
Ja tietysti käytännön asiat on aina helpompia, jos on sama kotimaa.
Vierailija kirjoitti:
No joo, mutta jos pitää päästä edellisestä irti olisi helpompaa jos ihastuisi nopeasti uuteen.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hei ihana rillipää, mä tykkään susta ja haluan sun lähellesi ja lopulta syliisi.(työpaikan rauhalliselle miehelle, joka on vapaa)
taidat ihastua helposti?
Olisipa niin! Kateellinen niille, jotka osaavat ihastua jatkuvasti uuteen ihmiseen.
Kansallisuus ei mielestäni liity asiaan, vaikka mahdollisilla kulttuurisilla eroilla toki on suurikin merkitys.
Ja tietysti käytännön asiat on aina helpompia, jos on sama kotimaa.
Tarkoitan vain sitä, että kun tuntuu että tykkää ja vaistoaa , että toinenkin pitää, ei potki vastaan vaan antaa periksi rakkaudelle ja voittaa syvimmät pelkonsa.
Rakastan sinua mieheni vaikka tiedän ettet osaa aina vastustaa houkutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taidat ihastua helposti?
Ja tietysti käytännön asiat on aina helpompia, jos on sama kotimaa.Tarkoitan vain sitä, että kun tuntuu että tykkää ja vaistoaa , että toinenkin pitää, ei potki vastaan vaan antaa periksi rakkaudelle ja voittaa syvimmät pelkonsa.
Joo, totta. Jos tilanne on sellainen, että tuon voi tehdä.
Tarkoitatko nyt siis sellasia kevyempiä romansseja (puhe oli ihastumisista ja nimenomaan monikossa) vai ihan pariutumista?
Jos jälkimmäistä, niin se on jo huomattavasti vaikeampi juttu kuin satunnaiselle romanssille antautuminen, vaikka satunnaiseen romanssiinkin vaaditaan samat "ensiaskeleet" eli lähtökohdat kuin pariutumiseenkin, eli:
toisessa täytyy olla jotain, mihin kiinnität huomion (ulkonäkö/habitus, tapa olla, status ym. mitkä kenellekin on sellasia asioita jotka positiivisessa merkityksessä kiinnittää huomion) ja kun tämä kohta täyttyy, teillä täytyy ns. synkata vähintään fyysisesti ja edes jollain tasolla henkisestikin.
Tietysti myös toisen täytyy nähdä sut, mikä on myös jonkinlainen haaste.
Lisäksi suuret linjat arvomaailmoissa ja maailmankuvassa täytyy kohdata, jotta voi kunnioittaa toista (eroavaisuuksia voi tietysti olla, mutta tietyt yhtäläisyydet vaaditaan mitä ne sitten kenelläkin on).
Myös seksimieltymysten ja libidon tason tulisi olla edes suunnilleen samaa sarjaa ja näiden kaikkien mainittujen seikkojen lisäksi molemmilla tulisi olla yhtäläinen halu viettää sitä aikaa yhdessä, mitä sekin sitten kullekin tarkoittaa (nähdäänkö kerran viikossa vai vuodessa jne.).
Sitten jos pariutumisesta puhutaan, niin nuo asiat vain korostuvat ja päälle tulee vielä uusia, merkittäviä seikkoja.
Huoh.
Turhauttaa kun ei ehdi käydä kävelylenkkeillä. Menee hieno ruska ohi ja kenties jotain muutakin mieltä piristävää.
Vierailija kirjoitti:
Olet minulle Rakas. Rakastan Sinua rakas Ystäväni.
Minä sinua ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet minulle Rakas. Rakastan Sinua rakas Ystäväni.
Minä sinua ❤
Tiedän, minäkin sinua ihanin ystäväni <3