Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
6041/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kirjoittanut tänne enää aikoihin, vuosi on kulunut siitä, kun jätit minut. Miltä minusta tuntuu nyt? Miten voin? En osaa vastata näihin kysymyksiin. En tiedä. Haluan uskoa, että vuoden päästä paremmin. Vuosi vuodelta paremmin. Pitäisi selvittää omaa päätä, mutta en jaksa. Annoin mulle niin paljon syytä yrittää. Haluaisin saada sen takaisin, sen syyn. Sitä kohti menen. En enää ajatellen, että me vielä palataan yhteen. Me ollaan yhdessä siellä menneisyydessä ja mä tasapainossa itseni kanssa tulevaisuudessa, mielenkiintoinen jana joka tapauksessa. Kaikkea hyvää sulle.

-> M50

Vierailija
6042/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ympäristö yrittää erottaa meitä. Toinen paikka ja toinen aika niin. .

Järjestä paikka, tätä aikaa eletään 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6043/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikon päästä pe. Täydellinen aika. Huomioi mut somessa koska et oo sitä viel tehnyt, niin et tiedän et oot sä. Voin sit rohkaistua laittaan sulle viestiä. 😉

Vierailija
6044/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitellaan, niin eiköhän se paikka löydy

Vierailija
6045/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt sanoa sitä tärkeintä

Sinä vaan yhtäkkiä jätit mut

On ollut aikaa ajatella

Sinua ihanuus

Kyllä

Rakastan sua

Tulen aina kaipaamaan

Sytytit roihun sydämeeni

Kipu alkaa hitaasti hellittää

- olet aina mulle rakas-

Vierailija
6046/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin niin kovasti laittaa viestiä mutta en uskalla.

Vierailija
6047/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan viestiä sinulta.

Vierailija
6048/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.. Siksi luen tätä tyhmää palstaa ja kuvittelen että Hän laittaisi mulle tänne jotain. Jotain millä jaksaisin taas seuraavaan kertaan kun nähdään. Silti en ikinä laita tänne mitään tunnistettavaa kun olisihan se aika noloa myöntää käyvänsä täällä..

Mutta laittaisipa hän jotain viestiä mulle. Jotain neutraalia vaan, että tietäisin että hänkin ikävöi..

Vierailija
6049/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.. Siksi luen tätä tyhmää palstaa ja kuvittelen että Hän laittaisi mulle tänne jotain. Jotain millä jaksaisin taas seuraavaan kertaan kun nähdään. Silti en ikinä laita tänne mitään tunnistettavaa kun olisihan se aika noloa myöntää käyvänsä täällä..

Mutta laittaisipa hän jotain viestiä mulle. Jotain neutraalia vaan, että tietäisin että hänkin ikävöi..

Ei tässä ole mitään noloa mun mielestä. Miksi sun mielestä on?

Vierailija
6050/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallakin olla laittamatta!!

Vierailija
6051/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikon päästä pe. Täydellinen aika. Huomioi mut somessa koska et oo sitä viel tehnyt, niin et tiedän et oot sä. Voin sit rohkaistua laittaan sulle viestiä. 😉

Mä kun en pörräile siellä..... somessa. Vanhanaikeinen kun olen. Postikin tulee vielä pyörän tarakalla vai peräti kyyhkysellä. 😉

Vierailija
6052/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mulle nykyään huoletta vastailla @ ja txt ilman problemos..

Vierailija
6053/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna tulla vaan. Mitä pelkäät? : )

Vierailija
6054/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kun en pörräile siellä..... somessa. Vanhanaikeinen kun olen. Postikin tulee vielä pyörän tarakalla vai peräti kyyhkysellä. 😉

No aina parempi mutta sitten sä varmaan keksit jotain muuta kuinka asian kanssa edetä. 😉

Vierailija
6055/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan viestiä sinulta.

Anna etunimeni eka kirjain, niin tiedän, keneltä odotat viestiä. 

Vierailija
6056/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole mitään noloa mun mielestä. Miksi sun mielestä on?

On noloa lukea tätä ikävöintipalstaa ja toivoa että joku minua täällä kaipaisi. Kun olisi "parempaakin" tekemistä. Vauvapalstassa ei ole  mitään noloa jos esim haluaa mielipiteen johonkin oikeaan asiaan tms. Mutta tämä mun ikävöintipalstan lukeminen.. no vähän nolohkoa..

Vierailija
6057/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T, mulla on tosi kova ikävä sua. Ei olla nähty pitkään aikaan, mutta silti aina välillä tulet mieleeni ja kova tulee kova ikävä sinua. Sinussa oli jotain niin erityistä. Olisi mukava taas jutella. Jouduin olemaan välillä välttelevä, jopa tyly, tilanteesta johtuen. Mutta uskon että silti huomasit miten tärkeäksi olit minulle tullut. En kehtaa ottaa sinuun yhteyttä. Toivon niin kovasti että sinä ottaisit. Tiedän että niin ei tule koskaan varmaan tapahtumaan, mutta jos vähänkin ajattelet niin, niin ole rohkea ja laita viesti. <3

Vierailija
6058/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T, mulla on tosi kova ikävä sua. Ei olla nähty pitkään aikaan, mutta silti aina välillä tulet mieleeni ja kova tulee kova ikävä sinua. Sinussa oli jotain niin erityistä. Olisi mukava taas jutella. Jouduin olemaan välillä välttelevä, jopa tyly, tilanteesta johtuen. Mutta uskon että silti huomasit miten tärkeäksi olit minulle tullut. En kehtaa ottaa sinuun yhteyttä. Toivon niin kovasti että sinä ottaisit. Tiedän että niin ei tule koskaan varmaan tapahtumaan, mutta jos vähänkin ajattelet niin, niin ole rohkea ja laita viesti. <3

Niin no, viime kohtaamisen jälkeen hajosin, luulin että olisin vahvempi. Siksi oon vetäytynyt sen jälkeen. Mikään ei oo muuttunut, säikähdin vaan sitä mitä tunsin kun olit tylympi ja välttelevämpi. Oon käynyt kaikenlaiset ajatukset läpi sen jälkeen ja tajusin ja tajuan kyllä tilanteen. Mutta samahan se on mullakin. Otan yhteyttä jos rohkaistun mutta epäilen, pelkään liikaa et nolaan itseni. Katsotaan. Mut tuntien tai tietäen sunkin pitäisi tietää että kyllä muhun kehtaa ottaa yhteyttä. En koskaan voisi olla kenellekään ilkeä, saati sinulle.

Vierailija
6059/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aina parempi mutta sitten sä varmaan keksit jotain muuta kuinka asian kanssa edetä. 😉

Ai jai.. aina yhtä kiero.. kuin minäkin.. kuin Raffelit. Mielenkiintoinen ehdotus.. kaikinpuolin ja haar.. ja no, jätänpä lopun.. 😉

Vierailija
6060/8206 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta suuria suuria ongelmia kuuma verisyyden kanssa... semmoista kun ei voi kääntää on/off asentoon...

Ketju on lukittu.