Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
onko tökeröä soittaa parvekkeen kautta alakerran remujengille vähän räppiä? mitäkö ikävöin? ysäriä ikävöin<3
Vierailija kirjoitti:
Huudan kohta ikkunasta ulos: Minä rakastan sinua!!!!!!!!!!
Kuulin sen hiljempaakin ;)
Vierailija kirjoitti:
" Haluaisin tehdä kanssasi sen, minkä Kevät tekee Kirsikkapuille..... "
Nyt mennään jo asiaan ♡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Haluaisin tehdä kanssasi sen, minkä Kevät tekee Kirsikkapuille..... "
Nyt mennään jo asiaan ♡
Mennään vaan <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vetäydyn syrjään ja sinä pelatat minut,
sinä vetäydyt ja minä kiskon sinut veden pintaan.
Muistatko kun kerroin sinulle sellaista jota ihmettelit ensin. Siksi tämä on niin vahvaa. Siksi.
Jos toinen osaa lukea sun ajatuksia tai sua ylipäätään, niin eikö ois sama uskaltaa jutella sille irl eikä täällä. Kuitenkin se tavallaan tuntee sut jo. Tuollainen yhteys on sitä paitsi tosi harvinainen, paitsi identtisillä kaksosilla.
Huudan ääneen mut se pois ei mee. Vieläkään.
Tämän ketjun voisi nimetä uudelleen
Huurupäisten ketjuksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun voisi nimetä uudelleen
Huurupäisten ketjuksi.
Olet suloinen ..
Käyn vieläkin läpi mielessäni jotain pieniä hetkiä niiltä vuosilta kun oltiin vielä väleissä. Miten susta huokui se, että haluut sanoa jotain mitä et sitten kuitenkaan ikinä sanonut. Sä onnistuit hidastamaan ajoissa, mä en.
Vierailija kirjoitti:
Käyn vieläkin läpi mielessäni jotain pieniä hetkiä niiltä vuosilta kun oltiin vielä väleissä. Miten susta huokui se, että haluut sanoa jotain mitä et sitten kuitenkaan ikinä sanonut. Sä onnistuit hidastamaan ajoissa, mä en.
Jos en silloin sanonut että rakastan, niin sanon sen nyt.
hei ihana rillipää, mä tykkään susta ja haluan sun lähellesi ja lopulta syliisi.(työpaikan rauhalliselle miehelle, joka on vapaa)
Vierailija kirjoitti:
hei ihana rillipää, mä tykkään susta ja haluan sun lähellesi ja lopulta syliisi.(työpaikan rauhalliselle miehelle, joka on vapaa)
taidat ihastua helposti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taidat ihastua helposti?
Maailmassa on niin paljon ihania miehiä, että vaikea olla ihastumatta :)
Vierailija kirjoitti:
Jos on vapaa niin pyydä treffeille vaan! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taidat ihastua helposti?
THIS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääk! nyt alkaa tää mitä miehet usein valittelee.. mitä jos se ei lähdekään, mitä jos se pitää sit ihan tyhmänä ja epämiellyttävänä, mitä jos se kieltäytyy, mitäs jos se aalkaa nauraa! mitä jos... mitä jos se meneekin ihan ujoksi ja sanoo Yes!<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääk! nyt alkaa tää mitä miehet usein valittelee.. mitä jos se ei lähdekään, mitä jos se pitää sit ihan tyhmänä ja epämiellyttävänä, mitä jos se kieltäytyy, mitäs jos se aalkaa nauraa! mitä jos... mitä jos se meneekin ihan ujoksi ja sanoo Yes!<3
Jos pahin tapahtuisi ja se sanoisi ei, kertoisi eteenpäin ja jengi nauraisi sulle (huhhuh) voisit vaan vedota hetkelliseen mielenhäiriöön kun erehdyit pyytää ulos eksni
T. toinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taidat ihastua helposti?
Olisipa niin! Kateellinen niille, jotka osaavat ihastua jatkuvasti uuteen ihmiseen.
Okei, mutta toi alkup. viesti on miehelle.