Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
561/8206 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mitä etsii ei oo ennallaan

Vierailija
562/8206 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt jaksais aaveita AaVeella kaipailla?

Niin. Se lihaa ja verta oleva ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/8206 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtiin eilen ja nähdään tänään

Vierailija
564/8206 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nähty eilen ja ei nähdä tänäänkään!

Vierailija
565/8206 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli se hetki kun kaipaan sua nainen. Ehkä säkin ainakin välillä ajattelet mua? Haluaisin sen saada joskus selville, en kyllä tiedä miten.

Vierailija
566/8206 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet niin dramaattinen ihminen. *Juo kahvia pullaa mutustellen*

Vierailija
567/8206 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nähty eilen ja ei nähdä tänäänkään!

No milloin sitten? Miksi noin vihainen?

Vierailija
568/8206 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tuli se hetki kun kaipaan sua nainen. Ehkä säkin ainakin välillä ajattelet mua? Haluaisin sen saada joskus selville, en kyllä tiedä miten.

Ajattelen. Ja kaipaan.

Vierailija
569/8206 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeesti kaduttaa ihan sikana, että ikinä edes tapasin sut.

Mulla oli kaikki ihan hyvin ja olin päässyt kaikista vihaisista tunteista eroon, kunnes toit vihan takaisin elämääni.

Viha on ihan järjettömän raskas tunne eikä sitä meinaa kestää, siis pää vaan hajoaa ja tuntuu ettei haluu elää ja toisaalta toivoo sulle ja kaltaisillesi ja kaikille pahoille vaan kaikkea helvetin pahaa.

Mun sairaus se on kun en kestä jos joku ei kunnioita mua ja sekotan sen kunnioittamattomuuden ihan kaikkeen mitä elämässä on tapahtunut mua kunnoittamattomuuden vuoksi ja rupeen dissosioimaan, mutta se tunne on todellinen ja todellista on myös se, että sun ilkeys käänsi kaikki nupit kaakkoon ja olisi oikeasti vaan kaikkien kannalta parempi, jos ei oltais ikinä tavattu.:(

Sä toivot hevetin pahaa toisille. Et ansaitsekkaan mitään hyvää koska olet niin paha. Hyvä ihminen eitoivo pahaa kellekkään. Sinä kärsit ei muut.

Vierailija
570/8206 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kaikki ihan hyvin ja olin päässyt kaikista vihaisista tunteista eroon, kunnes toit vihan takaisin elämääni.

Viha on ihan järjettömän raskas tunne eikä sitä meinaa kestää, siis pää vaan hajoaa ja tuntuu ettei haluu elää ja toisaalta toivoo sulle ja kaltaisillesi ja kaikille pahoille vaan kaikkea helvetin pahaa.

Mun sairaus se on kun en kestä jos joku ei kunnioita mua ja sekotan sen kunnioittamattomuuden ihan kaikkeen mitä elämässä on tapahtunut mua kunnoittamattomuuden vuoksi ja rupeen dissosioimaan, mutta se tunne on todellinen ja todellista on myös se, että sun ilkeys käänsi kaikki nupit kaakkoon ja olisi oikeasti vaan kaikkien kannalta parempi, jos ei oltais ikinä tavattu.:(

Sä toivot hevetin pahaa toisille. Et ansaitsekkaan mitään hyvää koska olet niin paha. Hyvä ihminen eitoivo pahaa kellekkään. Sinä kärsit ei muut.

Menkää vihaajat pois. Tää on rakkauden ja lämpimien tunteiden ketju. Toivottavasti Hän ei erehdy ikinä enää luulemaan, että vihaisin. ❤️

Vierailija
571/8206 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että nähdään tänäänkin!

Vierailija
572/8206 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että nähdään tänäänkin!

Kakun voi syödä ja säästää

Vierailija
573/8206 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää vihaajat pois. Tää on rakkauden ja lämpimien tunteiden ketju. Toivottavasti Hän ei erehdy ikinä enää luulemaan, että vihaisin. ❤️

Ei kannata kuvitella mitään. Pitää muistaa se tunne minkä toinen on läsnäolollaan saanut sinut tuntemaan. Se on se juttu. Ei täällä joku hörhön kirjoitus.

Vierailija
574/8206 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D En tiedä miksi, mutta alkoipa naurattaan tää ja jäi kestohymy kasvoille.

En varmasti ole "hyvä ihminen" enkä tiedä, haluanko ollakaan.

"Hyvät" ihmiset ovat usein vaarallisia.

Hyvä ihminen uskoo mm. johonkin universaaliin, yksilön teoista riippumattomaan ja muuttumattomaan ihmisarvoon, vastustaa populaatiolle haitallisten yksilöiden eliminoimista, uskoo kehitysapuun ja huutaa "oikeusvaltiota" silloin, kun valtio koettaa suojella omiaan.

"Hyvä" ihminen ei koskaan tuomitse, "hyvä" ihminen kääntää toisenkin posken silloin, kun se ei ole järkevää jne.

"Hyvä" ihminen ei tosiaan toivo kenellekään pahaa, "hyvä" ihminen ei todellisuudessa välitä sen vertaa.

Joten ei, en pidä minään meriittinä olla joku kollektiivisesti hyväksytty "hyvä ihminen".

Moraalinen ihminen haluaisin kyllä olla, mutta en ole. Opettelen!

Vierailija
575/8206 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan siellä mua kaipailet. Oli virhe innostua susta ihan liikaa ennen kuin huomasin millainen oikeasti olet. Kun nukuit vieressäni niin kusivaippasi haisivat. Kun otit tekarisi pois niin näytit ihan vanhalta papalta. Se tauoton ripulilla ravaamisesi oli ällöttävää. Olisit voinut edes siivota jälkesi. Joo, varoitit noista jutuista ennen kuin tavattiin, mutta en tiennyt että ne olisi noin pahat, ja nyt jälkikäteen mua oikeesti oksettaa. Olit lyhyempi kuin mä ja kiharapehkosi sai pääsi näyttämään ihan valtavalta. Ja pippelisi oli niin pieni ettei se pysynyt sisässä. Siis silloin hetken ajan kun se jaksoi seistä. Et tykännyt edes suudella, se oli sun mielestä liian intiimiä. Lopeta toi naiseksi kutsuminen, se on vastenmielistä. Älä ajattele mua enää. Ignoorasin sut ihan syystä. Toivottavasti vielä löydät jonkun joka huolii sut. Kiitti kuitenkin, sun ansiosta tiedän nyt paremmin mitä ainakaan en halua. En halua tuollaista telkkaria taukoamatta töllöttävää luuseria joka ei uskalla kusipaskaongelmiensa ja paniikkihäiriönsä takia edes kaupassa käydä. Ja autosi on muuten kamala romu, ihan hävetti olla sun kyydissä. Etkä voinut ajaa sillä edes yöllä ollenkaan koska näkösi on niin huono ja tulet kuulemma sokeutumaan tulevaisuudessa. Etkä edes jaksanut valvoa öisin muutenkaan kun olet joku vitun aamuvirkku. Ja mä en muuten ala mitään ankeaa absolutistia nurkissani kattelemaan. Uskaltauduit juomaan oikein yhden kaljan ja menit siitä muka ihan känniin, hahhah. Jos suhun olisin tyytynyt niin olisit ollut mulle vain riesa. Mielummin oon yksin kuin tuollaisen tylsän surkimuksen kanssa jolla ei ole mitään annettavaa.

Kuinka vaan, mutta et ikinä löydä mua parempaa! 😂😂

Vierailija
576/8206 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan siellä mua kaipailet. Oli virhe innostua susta ihan liikaa ennen kuin huomasin millainen oikeasti olet. Kun nukuit vieressäni niin kusivaippasi haisivat. Kun otit tekarisi pois niin näytit ihan vanhalta papalta. Se tauoton ripulilla ravaamisesi oli ällöttävää. Olisit voinut edes siivota jälkesi. Joo, varoitit noista jutuista ennen kuin tavattiin, mutta en tiennyt että ne olisi noin pahat, ja nyt jälkikäteen mua oikeesti oksettaa. Olit lyhyempi kuin mä ja kiharapehkosi sai pääsi näyttämään ihan valtavalta. Ja pippelisi oli niin pieni ettei se pysynyt sisässä. Siis silloin hetken ajan kun se jaksoi seistä. Et tykännyt edes suudella, se oli sun mielestä liian intiimiä. Lopeta toi naiseksi kutsuminen, se on vastenmielistä. Älä ajattele mua enää. Ignoorasin sut ihan syystä. Toivottavasti vielä löydät jonkun joka huolii sut. Kiitti kuitenkin, sun ansiosta tiedän nyt paremmin mitä ainakaan en halua. En halua tuollaista telkkaria taukoamatta töllöttävää luuseria joka ei uskalla kusipaskaongelmiensa ja paniikkihäiriönsä takia edes kaupassa käydä. Ja autosi on muuten kamala romu, ihan hävetti olla sun kyydissä. Etkä voinut ajaa sillä edes yöllä ollenkaan koska näkösi on niin huono ja tulet kuulemma sokeutumaan tulevaisuudessa. Etkä edes jaksanut valvoa öisin muutenkaan kun olet joku vitun aamuvirkku. Ja mä en muuten ala mitään ankeaa absolutistia nurkissani kattelemaan. Uskaltauduit juomaan oikein yhden kaljan ja menit siitä muka ihan känniin, hahhah. Jos suhun olisin tyytynyt niin olisit ollut mulle vain riesa. Mielummin oon yksin kuin tuollaisen tylsän surkimuksen kanssa jolla ei ole mitään annettavaa.

Kuinka vaan, mutta et ikinä löydä mua parempaa! 😂😂

No sittenpähän en löydä. Kenenkään omaishoitajaksi kun en ala. Sut dumpattuani koin aivan mielettömän helpotuksen ja vapauden tunteen. Ihanaa olla sinkku!

Vierailija
577/8206 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kuvitella mitään. Pitää muistaa se tunne minkä toinen on läsnäolollaan saanut sinut tuntemaan. Se on se juttu. Ei täällä joku hörhön kirjoitus.

Vierailija
578/8206 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kunnioitus ei todellisuudessa ole, mikään taivaalta putoava itseisarvo.

Se on asia, mikä pitää ihan itse ansaita.

On turha vihata ketään, vain sen takia ettet herätä toimillasi tai ajatuksillasi kyseisen ihmisen kunnioitusta.

Kaikkia ei pysty kuitenkaan miellyttämään ja aina kun kumarrat yhteen suuntaan, pyllistät samalla toiseen.

Nyt vaan sitä hymyä huuleen ja ajattele positiivisesti.

Vierailija
579/8206 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kysymällä selviää. Tai ehkä näkemällä? Silmät tuskin valehtelee.

Vierailija
580/8206 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kysymällä selviää. Tai ehkä näkemällä? Silmät tuskin valehtelee.

Se on varmaan se syy miksi en häntä näe enkä tapaa. Aika ei ollut silloin, eikä nyt, meille oikea. Tiedän silti jotenkin että näen hänet vielä joku päivä edessäni, toivon vaan että silloin aika olisi oikea.

Ketju on lukittu.