200 euroa loppukuuksi rahaa
Kommentit (21)
Hyvähyvä. Mulla jää about 100 e per kuukasi. Mutta olen iloinen puolestasi, nauti.
Yksin jos olet ja vuokrat maksettu, tolla pärjää jo hyvin. Ruokaan menee 50eur/viikko kun teet perusruoat itse ja juot kraanavettä
Johan tuon verran nyt tulee viikossa osinkoina tilille..
Vierailija wrote:
Yksin jos olet ja vuokrat maksettu, tolla pärjää jo hyvin. Ruokaan menee 50eur/viikko kun teet perusruoat itse ja juot kraanavettä
En ole yksin.
Minulla on vain 1700 euroa ja keksiviikkona tulee uudet kelarahat en tiedä miten pärjään siihen asti.
Minulla on neljäsataatuhatta, mutta en aio törsätä kaikkea. Ensi kuussa on taas 1500€ enemmän.
Mullakin on rahaa mutta mä käyn tapailunaisen luona syömässä ja säästän.
Miksi te tuhlaatte rahaa turhuuteen jos sitä rahaa ei ole.
4x 400g sikanautaa liiteristä alle kympin, tähän iso kaali ja kilo porkkanoitaja rahaa on palanu vasta 13 euroa. Parikymppiä riittää viikon ruokaan ja vielä jää rahaa kahvipakettiin ja maitoon.
Miksi te olette tyhmiä ja avuttomia rahan käytössä?
Vierailija wrote:
4x 400g sikanautaa liiteristä alle kympin, tähän iso kaali ja kilo porkkanoitaja rahaa on palanu vasta 13 euroa. Parikymppiä riittää viikon ruokaan ja vielä jää rahaa kahvipakettiin ja maitoon.
Kuka väitti, että mulla olisi ruoasta pulaa? Tuon 200€ käytän varmaan parturiin ja leffaan.ap
En vain osaa. Oon ollut liian kauan palkkatöissä ja päässyt nauttimaan elämästä.
Tuntuu uskomattomalta suoritukselta selvitä 200e 2 viikkoa 😬 en onnistuisi elää tuilla... ei ei... oon tottunut liika hyvään
Vierailija wrote:
En vain osaa. Oon ollut liian kauan palkkatöissä ja päässyt nauttimaan elämästä.
Tuntuu uskomattomalta suoritukselta selvitä 200e 2 viikkoa 😬 en onnistuisi elää tuilla... ei ei... oon tottunut liika hyvään
Palkkaa minä saan ja tuon 200€ laitan leffaan ja parturiin.ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kuka väitti, että mulla olisi ruoasta pulaa? Tuon 200€ käytän varmaan parturiin ja leffaan.ap
Mikset kato telekkarista ilmasia elokuvia? Hiukset voi leikata ihan itekkin, ainakin monet miehet vetää partakoneella kuulaa myöten molemmista päistä.
Ok. Mulla tuli just 10 000€ tili josta jäi verojen ja muiden maksujen jälkeen +7000€. Maksoin lainan lyhennyksen 500€, sähkölaskun 30€, vesilaskun 60€. Eiköhän loppukuun pärjää. Edellinenkin 5000€:n tili käyttämättä.
Oli pakko tulla provoo ku näitä kituutusalotuksia on jatkuvalla syötöllä täällä nykyään. Ei mulla normaalisti tollasia palkkoja ole, nyt vaan sattu taas ylkkyputki päälle.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mikset kato telekkarista ilmasia elokuvia? Hiukset voi leikata ihan itekkin, ainakin monet miehet vetää partakoneella kuulaa myöten molemmista päistä.
En osaa omia hiuksia leikata enkä värjätä enkä teinin hiuksia.ap
Sillä pärjää. Mulla 70€, mutta menis vielä 100€ opintolainan lyhennys. Miinukselle mennään.
Vierailija wrote:
Mä ainakin syön sen verran paljon, ettei mikään ruoka kestä 2-3 päivää pidempään. Olen työtön nainen. Hoikka.
Jos avaaja käy joka päivä baarissa pullakahvilla, niin hänellehän jää vielä muuhun ruokaan lähes 120 euroa! Kyllähän sillä nyt pärjää!
Vierailija wrote:
Jos avaaja käy joka päivä baarissa pullakahvilla, niin hänellehän jää vielä muuhun ruokaan lähes 120 euroa! Kyllähän sillä nyt pärjää!
Eihän tämä budjetti ollut ruokaan. Onhan miehelläkin rahaa. Tämä oli vaan enemmän hupibudjetti loppukuuksi.ap
Onnea. Hyvä summa...