Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpäs ajattele puolestani, juuri sinä siellä!
Keneksiköhän mua taas luultiin... 😐
On oikeasti tosi turhauttavaa, kun asiasta ei voi kertoa suoraan sille ihmiselle, mutta täälläkään ei halua antaa selviä tunnisteita, ja siks jotkut randomit luulee että kirjoitan heille.
Emmie siulle!
Oho joku rohkeni puhua Karjalan murretta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä ajattelet musta ja siitä kaikesta? Kiinnostaakohan sua enää yhtään, mitä ajattelen susta nyt? Oisko sillä sulle mitään merkitystä, jos kertoisin että rakastan sua? Vai oisitko vaan, että "ihan sama"?
On ikävä. Kiinnostaa. On merkitystä.
E-mies, mulla on ikävä sua ja tahtoisin tavata. Olet ihana.
Marko, mun sydän sulaa kun katon sua. Mä huomaan myös kuinka katsot mua kun kysyt mitä kuuluu.. Kyllä me vielä saadaan tilaisuus <3
Ei E-miestä kannata ikävöidä:)oon jo löytänyt paremman!
Mä toljotan vieläkin sitä sun 1.2. lähettämää viestiä hämmästyneenä. Että se tuli oikeasti sulta. Siis sulta. SULTA!!! 😊❤️
Vierailija kirjoitti:
Ei E-miestä kannata ikävöidä:)oon jo löytänyt paremman!
Ja silti hillut kaipausketjussa, loseeeer
Jonnelle lämpimät halaukset ja onnen toivotukset :)
Terkut vaan sille kenet yritän unohtaa mutta en vaan pysty kun taas oot ollut jossain lähistöllä.
Vierailija kirjoitti:
Terkut vaan sille kenet yritän unohtaa mutta en vaan pysty kun taas oot ollut jossain lähistöllä.
No ei kai sitä omia kulkemisiaan voi ruveta rajoittamaan jos joku nyt pahoittaa mielensä tai jotain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä ajattelet musta ja siitä kaikesta? Kiinnostaakohan sua enää yhtään, mitä ajattelen susta nyt? Oisko sillä sulle mitään merkitystä, jos kertoisin että rakastan sua? Vai oisitko vaan, että "ihan sama"?
Okei. Et varmaan haluais kertoa, nähtiinkö viimeksi a) tällä viikolla, b) viime viikolla, c) viime kuussa vai d) viime vuonna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Et varmaan haluais kertoa, nähtiinkö viimeksi a) tällä viikolla, b) viime viikolla, c) viime kuussa vai d) viime vuonna?
b) viime viikolla
ja sitä edellisestä kerrasta on jo yli vuosi
Mua oikeesti kaduttaa ihan sikana, että ikinä edes tapasin sut.
Mulla oli kaikki ihan hyvin ja olin päässyt kaikista vihaisista tunteista eroon, kunnes toit vihan takaisin elämääni.
Viha on ihan järjettömän raskas tunne eikä sitä meinaa kestää, siis pää vaan hajoaa ja tuntuu ettei haluu elää ja toisaalta toivoo sulle ja kaltaisillesi ja kaikille pahoille vaan kaikkea helvetin pahaa.
Mun sairaus se on kun en kestä jos joku ei kunnioita mua ja sekotan sen kunnioittamattomuuden ihan kaikkeen mitä elämässä on tapahtunut mua kunnoittamattomuuden vuoksi ja rupeen dissosioimaan, mutta se tunne on todellinen ja todellista on myös se, että sun ilkeys käänsi kaikki nupit kaakkoon ja olisi oikeasti vaan kaikkien kannalta parempi, jos ei oltais ikinä tavattu.:(
Kuka nyt jaksais aaveita AaVeella kaipailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
b) viime viikolla
Puoli vuotta sitten. :(
Oli kiva jutella Hampsteri! <3
Nyt teen täysillä k-juttuja koko päivän. Jutellaan illalla/yöllä. <3 <3 <3
Älkää poistako viestiä... ;(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
b) viime viikolla
Puoli vuotta sitten. :(
Höh, väärin ja väärin.
Keneksiköhän mua taas luultiin... 😐
On oikeasti tosi turhauttavaa, kun asiasta ei voi kertoa suoraan sille ihmiselle, mutta täälläkään ei halua antaa selviä tunnisteita, ja siks jotkut randomit luulee että kirjoitan heille.