Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Taas sytytit pienen toivon kipinän...
Muruuuu
Vierailija kirjoitti:
Haluatko mut kokonaan? Saisit, jos uskaltaisit.
Toki! Eikä asia tietenkään ole missään tapauksessa minun uskalluksestani kiinni.
Miksi mulle on tullut sua kauhea ikävä? Ja tää ei tosissaan ole enää hauskaa 😡
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä toivot?
Vaikka edes yhden illan kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä toivot?
Mutt se ois väärin. Vaikka salaa ajattelen sitä.
Mari, sä teet näillä sun ihme jutuillasi itsellesi pelkkää hallaa. Sä et kuulu mun unelmii, et mun elämää etkä meidän perheeseen, ymmärrä taukki jo se!
Mulla on vaimo ja ihanat lapset joita mä rakastan. Teet itsestäsi täyden ääliön. Sitähän sinä oletkin. Jos olisit fiksu, olisit jättänyt rauhaan ja lopettanut typerät haaveesi minusta. En ole ikinä tykännyt sinusta enkä tule myöskään tulevaisuudessa tykkäämään!
Olet oksettava tapaus kaikenkaikkiaan.
Liisa, mä uskon edelleen että meillä olisi ollut hyvä yhdessä jos vain olisit antanut mahdollisuuden.
En unohda ikinä sitä mitä meillä oli
Neljä viestiä hävinnyt tosta yhdestäkin välistä. Olikohan joku niistä mulle... :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taikinanaama? Aika ilkeät terkut, kuka sitten onkaan.
Lihava, siitä nimitys, ilkeillyt pyynnöistä huolimatta, joten miksi muuta takaisin. Tämä on modelle terkut, muuten en ole tekemisissä mutta hän ei ilm ole vielä tajunnut asiaa.
No kirjotanko suoremmin?
Läskit, ilman treeniä ( sillä voi isosti kompensoida yleistä näkymää, voin laittaa vaikka entisestä isästä plus bmi kuvan, joka elävämpi kuin, jeps), miehet joilla ei aivoja, omistautuvuutta, kykyä edes miesten töihin, tiedäks ei edes siivoamaan omaa luukkuaan, pärjäämään missään ilman riitaa, jne.
Joko selvä? Täydellisesti? Älä roiku mun perässä netissä, get it?
Sivusta: Mikä on edellinen viesti sulle tältä "roikkujalta"?
Mä niin tänään tunsin kun hän ajatteli mua...jotenkin tuli etiäinen..vaikkei se ole mahdollista. Silti. Voi vitsit sitä aikaa. Olin sekasi.
Välillä musta tuntuu, että mun tunteet tulee rinnasta ulos.
Fyysisesti tuntuu siltä.
Niinku esim. nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä toivot?
Mutt se ois väärin. Vaikka salaa ajattelen sitä.
Ei kai siinä mitään väärää olisi. Vapaita kun ollaan.
Mitä sä ajattelet musta ja siitä kaikesta? Kiinnostaakohan sua enää yhtään, mitä ajattelen susta nyt? Oisko sillä sulle mitään merkitystä, jos kertoisin että rakastan sua? Vai oisitko vaan, että "ihan sama"?
E
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä ajattelet musta ja siitä kaikesta? Kiinnostaakohan sua enää yhtään, mitä ajattelen susta nyt? Oisko sillä sulle mitään merkitystä, jos kertoisin että rakastan sua? Vai oisitko vaan, että "ihan sama"?
Ei tällaisia viestejä saa kirjoittaa, mun sydän parka ei kestä. Valoita nyt edes että meneekö kumman sukupuolen edustajalle.
Vierailija kirjoitti:
E
Vierailija kirjoitti:
Ei tällaisia viestejä saa kirjoittaa, mun sydän parka ei kestä. Valoita nyt edes että meneekö kumman sukupuolen edustajalle.
Miehelle tietysti! Oikeastaan kaikki nämä kaipaukset ja terveiset on miehelle. Ei kai nyt kukaan mies käy täällä kirjoittelemassa kaipauksia naiselle? Miehillähän on omat keskustelupalstat!
Vierailija kirjoitti:
E
Vierailija kirjoitti:
Hänelle, joka ei aina ymmärrä mun erikoisia juttuja mutta on silti maailman ymmärtäväisin ja empaattisin. On ollut itsekin selvästi hämillään mun sekoilusta.
Äläpäs ajattele puolestani, juuri sinä siellä!
Oletko nainen vai mies?