Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
521/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteiden pyörremyrsky tuli taas. Kuinka suloinen voi ihminen olla, sisältä ja ulkoa. Euforiaa, jota seuraa aina musertava epätoivo. Haluan jo eteenpäin. Ei se ihminen voi oikeasti olla niin ihmeellinen. Ei se tekisi musta yhtään onnellisempaa. Se on ihan tavallinen. Mulla on jo kaikki. Nää tunnekuohut vaan haittaa mun elämää.

Oletko nainen vai mies?

Vierailija
522/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas sytytit pienen toivon kipinän...

Muruuuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko mut kokonaan? Saisit, jos uskaltaisit.

Toki! Eikä asia tietenkään ole missään tapauksessa minun uskalluksestani kiinni.

Vierailija
524/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulle on tullut sua kauhea ikävä? Ja tää ei tosissaan ole enää hauskaa 😡

Vierailija
525/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä toivot?

Vaikka edes yhden illan kanssasi.

Vierailija
526/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä toivot?

Mutt se ois väärin. Vaikka salaa ajattelen sitä.

Vierailija
527/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari, sä teet näillä sun ihme jutuillasi itsellesi pelkkää hallaa. Sä et kuulu mun unelmii, et mun elämää etkä meidän perheeseen, ymmärrä taukki jo se!

Mulla on vaimo ja ihanat lapset joita mä rakastan. Teet itsestäsi täyden ääliön. Sitähän sinä oletkin. Jos olisit fiksu, olisit jättänyt rauhaan ja lopettanut typerät haaveesi minusta. En ole ikinä tykännyt sinusta enkä tule myöskään tulevaisuudessa tykkäämään!

Olet oksettava tapaus kaikenkaikkiaan.

Vierailija
528/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa, mä uskon edelleen että meillä olisi ollut hyvä yhdessä jos vain olisit antanut mahdollisuuden. 

En unohda ikinä sitä mitä meillä oli

Vierailija
529/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä viestiä hävinnyt tosta yhdestäkin välistä. Olikohan joku niistä mulle... :(

Vierailija
530/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taikinanaama? Aika ilkeät terkut, kuka sitten onkaan.

Lihava, siitä nimitys, ilkeillyt pyynnöistä huolimatta, joten miksi muuta takaisin. Tämä on modelle terkut, muuten en ole tekemisissä mutta hän ei ilm ole vielä tajunnut asiaa.

No kirjotanko suoremmin?

Läskit, ilman treeniä ( sillä voi isosti kompensoida yleistä näkymää, voin laittaa vaikka entisestä isästä plus bmi kuvan, joka elävämpi kuin, jeps), miehet joilla ei aivoja, omistautuvuutta, kykyä edes miesten töihin, tiedäks ei edes siivoamaan omaa luukkuaan, pärjäämään missään ilman riitaa, jne.

Joko selvä? Täydellisesti? Älä roiku mun perässä netissä, get it?

Sivusta: Mikä on edellinen viesti sulle tältä "roikkujalta"?

Vierailija
531/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tänään tunsin kun hän ajatteli mua...jotenkin tuli etiäinen..vaikkei se ole mahdollista. Silti. Voi vitsit sitä aikaa. Olin sekasi.

Vierailija
532/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä musta tuntuu, että mun tunteet tulee rinnasta ulos.

Fyysisesti tuntuu siltä.

Niinku esim. nyt.

Vierailija
533/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä ❤

Vierailija
534/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain jää ♡..

Vierailija
535/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä toivot?

Mutt se ois väärin. Vaikka salaa ajattelen sitä.

Ei kai siinä mitään väärää olisi. Vapaita kun ollaan.

Vierailija
536/8206 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ajattelet musta ja siitä kaikesta? Kiinnostaakohan sua enää yhtään, mitä ajattelen susta nyt? Oisko sillä sulle mitään merkitystä, jos kertoisin että rakastan sua? Vai oisitko vaan, että "ihan sama"?

Vierailija
537/8206 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ajattelet musta ja siitä kaikesta? Kiinnostaakohan sua enää yhtään, mitä ajattelen susta nyt? Oisko sillä sulle mitään merkitystä, jos kertoisin että rakastan sua? Vai oisitko vaan, että "ihan sama"?

Ei tällaisia viestejä saa kirjoittaa, mun sydän parka ei kestä. Valoita nyt edes että meneekö kumman sukupuolen edustajalle.

Vierailija
538/8206 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E

Vierailija kirjoitti:

Ei tällaisia viestejä saa kirjoittaa, mun sydän parka ei kestä. Valoita nyt edes että meneekö kumman sukupuolen edustajalle.

Miehelle tietysti! Oikeastaan kaikki nämä kaipaukset ja terveiset on miehelle. Ei kai nyt kukaan mies käy täällä kirjoittelemassa kaipauksia naiselle? Miehillähän on omat keskustelupalstat!

Vierailija
539/8206 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E

Vierailija kirjoitti:

Hänelle, joka ei aina ymmärrä mun erikoisia juttuja mutta on silti maailman ymmärtäväisin ja empaattisin. On ollut itsekin selvästi hämillään mun sekoilusta.

Vierailija
540/8206 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpäs ajattele puolestani, juuri sinä siellä!

Ketju on lukittu.