Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ikävämöykky mahan tienoilla. Miten sen saa pois?
Mullakin on sama vaiva. Ei lähde pois millään lääkkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Olet nainen yhä mielessäni, pohdin silti pääsemmekö koskaan pidemmälle? Tiedät että haluan sinut, edelleen, mutta en ole sinusta varma. Jos haluat enemmän, pitäisi sinun raottaa edes hivenen kuortasi jonka sisään olet suojautunut. Muutoin jäämme tähän tilaan iäksi.
Annatko jotain tunnisteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet nainen yhä mielessäni, pohdin silti pääsemmekö koskaan pidemmälle? Tiedät että haluan sinut, edelleen, mutta en ole sinusta varma. Jos haluat enemmän, pitäisi sinun raottaa edes hivenen kuortasi jonka sisään olet suojautunut. Muutoin jäämme tähän tilaan iäksi.
Tavattiin yli vuosi sitten. Niin, edelleen roikun sinussa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tapasitte?
Vierailija kirjoitti:
Kuolema on ollut vahvasti läsnä elämässäni viime aikoina. Se on saanut minut pohtimaan miten haluaisin elää ja kenen kanssa. Vastuuni minun täytyy silti kantaa, silläkin uhalla että jään itse ilman rakkautta.
Oletko jo päässyt ajatuksissasi johonkin tulokseen? Jos olet kokenut elämän rajallisuuden, mikä tai kuka on noussut tärkeäksi ja miksi?
Olen miettinyt itsekin elämän rajallisuutta ja sitä, miten tässä kannattaisi elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pyysit naista treffeille ja mitä sitten tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purrr purrr....
Murrrurrr
Surrrurrrr
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedän että haluat minua? Mitä sellaisia merkkejä olet minulle antanut? Suojaudun kuoreeni juuri siksi kun en tiedä varmaksi mitä tunnet minua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Oho, kirjotin sen. Apua😬
Voi ei, nyt mäkin tiedän! 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolema on ollut vahvasti läsnä elämässäni viime aikoina. Se on saanut minut pohtimaan miten haluaisin elää ja kenen kanssa. Vastuuni minun täytyy silti kantaa, silläkin uhalla että jään itse ilman rakkautta.
Oletko jo päässyt ajatuksissasi johonkin tulokseen? Jos olet kokenut elämän rajallisuuden, mikä tai kuka on noussut tärkeäksi ja miksi?
Olen miettinyt itsekin elämän rajallisuutta ja sitä, miten tässä kannattaisi elää.
En ole oikeastaan päässyt vielä selvyyden siitä mitä minun tulisi tehdä. Lapseni tulee tietenkin tärkeimpänä ja hänen hyvänsä. Silti olen katkera ja onneton, samoin uskon puolisoni olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purrr purrr....
Murrrurrr
Surrrurrrr
Hamsuinen.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedän että haluat minua? Mitä sellaisia merkkejä olet minulle antanut? Suojaudun kuoreeni juuri siksi kun en tiedä varmaksi mitä tunnet minua kohtaan.
Hän kyllä tietää, joten et ole hän.
Vierailija kirjoitti:
Kati, grauh!
Kerrotko lisää?🤗
T. Kati
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä hulluin ketju ikinä. Missä hitossa te kaikki rakastavat ja ihastuvat ja ylipäänsä tuntevat naiset ootte, kun teitä näyttää kuitenkin olevan olemassa!? Tuolla ulkona kun viipotan, niin nään pelkkiä ilmeettömiä kasvoja robotteina kulkien. Jotkut nuoret tytöt sentään uskaltaa yhä nauraa. Miks ette näytä tunteitanne, jos kuitenkin suomalainen nainen jotain tunteekin? Ottaa päähän, kun haluan monestakin syystä suomalaisen naisen, mutta täysin poikkeuksetta, kun tulee junassa, töissä, työmatkoilla (Suomessa siis) tai muualla vastaan iloinen ja sosiaalinen nainen, joka ottaa kontaktia, niin nää on ulkomaalaisia. Saatana. Ja anna armias, jos ite oot kiinnostunut jostakusta suomalaisesta ja meet sanomaan, että "Mul on jotenkin tosi lämmin olo aina sun seurassa. En mitenkään haluu tungetella, mutta mielelläni kävisin ulkona sun kanssa. Miltä susta kuulostaa?", niin ahdistutaan tai jopa vittuunnutaan. Joo, vaikka ei olis ite kiinnostunut, niin miks aiheuttaa vittuuntumisen? Eikö toi oo ihan kiva lähestymistapa mieheltä? Ulkkareihin iskee tai jos kieltäytyvät, niin tekevät sen nauraen ja silmät sädehtien. Kuitenkin täällä ollaan niin tuntevia ja rakkaudenkaipuisia. Missä helvetissä mättää!? Suomalainen nainen! Nouse ylös pimeydestä, revi kahleesi irti ja anna itsesi olla tunteva ja tunteellinen, todellinen nainen!
Oi, tuo on niin kauniisti sanottu, että läikähtää sydämessä täälläkin päässä.. Ujo se taitaa olla pohjimmiltaan suomalainen nainen(kin). joten noin kivaan lauseeseen mikään muu kuin naisen henkinen "oih" ja lätäköksi sulaminen ja instant crush on pelkkä epätoivoinen yritys peittää kuinka suuren vaikutuksen sanoja tekee, sano mun sanoneeni. Varaa on pehmentyä meillä naisillakin ja yrittää olla avoimempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole oikeastaan päässyt vielä selvyyden siitä mitä minun tulisi tehdä. Lapseni tulee tietenkin tärkeimpänä ja hänen hyvänsä. Silti olen katkera ja onneton, samoin uskon puolisoni olevan.
Parempi se on lapselle elää vuoroviikoin onnellisten vanhempien luona, joilla on uudet suhteet kuin ydinperheessä, jossa vanhemmat ovat selvästi onnettomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pitänyt yhteyttä häneen kaiken aikaa, vai roikut kiinni ajatuksissasi yli vuoden takaisissa tapahtumissa? Mikset selvitä asioita hänen kanssaan? Miten olis vanhanaikainen viesti moi mitä kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissäkö tapasitte? Etkö ole sen jälkeen tapaillut muita?
Rakastan sinua mies.