Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
5381/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati, grauh!

Vierailija
5382/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että olispa hauska tehdä tuollaiselle pakittelijalle sellainen kävelen ohi kasuaalisti ja sanon kohdalla "pöö" tyyppinen ratkaisu. XD Lähtisköhän niin kauas ettei ikinä näkyis. No ei vais. Mutta miksi sitä täällä negailee jos ei kerran kaipaile tai kiinnostele sitten kuitenkaan? 

Mukavaa päivää vaan kaikille. :)[/quote

Sä voit ihan vapaasti tulla sanoo,

sun pöö mulle!

Kun nyt luulet olevasi kovakin ukkeli☺️

Elä sinä ihan rauhassa tota perässä laahaajan elämää!

Äläkä tule tänne elvistelee Poika ☺️

Hyvää päivää vaa kaikille 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5383/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä täällä vinoilet ja meuhkaat, mutta oikeessa elämässä et uskalla sanoa mulle mitään?

Vierailija
5384/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolema on ollut vahvasti läsnä elämässäni viime aikoina. Se on saanut minut pohtimaan miten haluaisin elää ja kenen kanssa. Vastuuni minun täytyy silti kantaa, silläkin uhalla että jään itse ilman rakkautta.

Vastuu mistä?

Vierailija
5385/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä täällä vinoilet ja meuhkaat, mutta oikeessa elämässä et uskalla sanoa mulle mitään?

Mä sanoisin sulle, että sä oot aivan huippu ja en halua että vältellään toisiamme. Että moikataan ja jutellaan tai ei jutella, ihan miten vaan. Mutta ei vältellä toisiamme, kai me jonkin sortin frendejä voidaan olla. Mutta ei sen enempää ja hyväksytään tilanne.

Vierailija
5386/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule sä kaks askelta lähemmäs, niin mä otan viis taaksepäin.

So long, goodbye Nainen antautuvainen.

Mitä jos antaisit naisen olla? Kuulostat ikävältä tyypiltä, miksi se sinua lähestyisi jos noin puhut hänestä?

Vierailija
5387/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolema on ollut vahvasti läsnä elämässäni viime aikoina. Se on saanut minut pohtimaan miten haluaisin elää ja kenen kanssa. Vastuuni minun täytyy silti kantaa, silläkin uhalla että jään itse ilman rakkautta.

Vastuu mistä?

Lapsesta.

Vierailija
5388/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto kun tietäisit miten vaikutat muhun. Tai oikeastaan onneksi et. Ja nää päivät kun ei nähdä on niin turhauttavia . Voi kun vielä tässä elämässä saisi mahdollisuuden selittää nää asia auki ....

Toivon, että et ole tyyppi jonka jätin taakseni. En halua enää nähdä, enkä kuulla siitä mitään.  Kovasti näyttää pyörivän nurkilla, naapuritkin ihmettelee, mit tuo tyyppi koko ajan pyörii täällä päin. Himmee.

Vierailija
5389/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taisit käsittää mut väärin. En mä tarkoittanut, että mun pitäisi saada sut omaksi. Olisin vaan halunnut viettää aikaa sun kanssa.

Vierailija
5390/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grrrr....grrrr.... ;)

Vierailija
5391/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä hulluin ketju ikinä. Missä hitossa te kaikki rakastavat ja ihastuvat ja ylipäänsä tuntevat naiset ootte, kun teitä näyttää kuitenkin olevan olemassa!? Tuolla ulkona kun viipotan, niin nään pelkkiä ilmeettömiä kasvoja robotteina kulkien. Jotkut nuoret tytöt sentään uskaltaa yhä nauraa. Miks ette näytä tunteitanne, jos kuitenkin suomalainen nainen jotain tunteekin? Ottaa päähän, kun haluan monestakin syystä suomalaisen naisen, mutta täysin poikkeuksetta, kun tulee junassa, töissä, työmatkoilla (Suomessa siis) tai muualla vastaan iloinen ja sosiaalinen nainen, joka ottaa kontaktia, niin nää on ulkomaalaisia. Saatana. Ja anna armias, jos ite oot kiinnostunut jostakusta suomalaisesta ja meet sanomaan, että "Mul on jotenkin tosi lämmin olo aina sun seurassa. En mitenkään haluu tungetella, mutta mielelläni kävisin ulkona sun kanssa. Miltä susta kuulostaa?", niin ahdistutaan tai jopa vittuunnutaan. Joo, vaikka ei olis ite kiinnostunut, niin miks aiheuttaa vittuuntumisen? Eikö toi oo ihan kiva lähestymistapa mieheltä? Ulkkareihin iskee tai jos kieltäytyvät, niin tekevät sen nauraen ja silmät sädehtien. Kuitenkin täällä ollaan niin tuntevia ja rakkaudenkaipuisia. Missä helvetissä mättää!? Suomalainen nainen! Nouse ylös pimeydestä, revi kahleesi irti ja anna itsesi olla tunteva ja tunteellinen, todellinen nainen!

Vierailija
5392/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Suomalainen nainen! Nouse ylös pimeydestä, revi kahleesi irti ja anna itsesi olla tunteva ja tunteellinen, todellinen nainen!

JEE! Hyvin sanottu siellä! :)

Vierailija
5393/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saisi ajatella.

Kuitenkin ajattelen.

Nielen tyhjää.

Sydän pakahtuu.

Mikä mies.

Mikä hänessä aiheuttaa kaiken tuon ja miksi et saisi ajatella, oletko varattu vai hän?

Vierailija
5394/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä hulluin ketju ikinä. Missä hitossa te kaikki rakastavat ja ihastuvat ja ylipäänsä tuntevat naiset ootte, kun teitä näyttää kuitenkin olevan olemassa!? Tuolla ulkona kun viipotan, niin nään pelkkiä ilmeettömiä kasvoja robotteina kulkien. Jotkut nuoret tytöt sentään uskaltaa yhä nauraa. Miks ette näytä tunteitanne, jos kuitenkin suomalainen nainen jotain tunteekin? Ottaa päähän, kun haluan monestakin syystä suomalaisen naisen, mutta täysin poikkeuksetta, kun tulee junassa, töissä, työmatkoilla (Suomessa siis) tai muualla vastaan iloinen ja sosiaalinen nainen, joka ottaa kontaktia, niin nää on ulkomaalaisia. Saatana. Ja anna armias, jos ite oot kiinnostunut jostakusta suomalaisesta ja meet sanomaan, että "Mul on jotenkin tosi lämmin olo aina sun seurassa. En mitenkään haluu tungetella, mutta mielelläni kävisin ulkona sun kanssa. Miltä susta kuulostaa?", niin ahdistutaan tai jopa vittuunnutaan. Joo, vaikka ei olis ite kiinnostunut, niin miks aiheuttaa vittuuntumisen? Eikö toi oo ihan kiva lähestymistapa mieheltä? Ulkkareihin iskee tai jos kieltäytyvät, niin tekevät sen nauraen ja silmät sädehtien. Kuitenkin täällä ollaan niin tuntevia ja rakkaudenkaipuisia. Missä helvetissä mättää!? Suomalainen nainen! Nouse ylös pimeydestä, revi kahleesi irti ja anna itsesi olla tunteva ja tunteellinen, todellinen nainen!

Ei omena kauaksi puusta putoa, olisiko syy kasvatuksen ja ilmapiirin? Suomalainen mies, miksi kasvatatte tyttärenne pimeydessä eläviksi.

Vierailija
5395/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

R.

Kaipaan sinua joka päivä. Joka päivä pakenen siihen paikkaan, joka nykyään on pääni sisällä. Mutta se paikka oli joskus olemassa. Minulla on ollut suhteita, olen tehnyt vaikka mitä, ja vaikka me ei ikinä tunnettu, silti se mitä meillä oli, aina ne pienet hetket jotka "meillä oli", oli aidointa ikinä.

Vierailija
5396/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu mun ovelle ja ota hetkeksi syliin. Mä suljen silmät, ja kuvittelen minuutin että oon muutakin kuin merkityksetön pano. Miten mä pyristelen susta irti..

Vierailija
5397/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto kun tietäisit miten vaikutat muhun. Tai oikeastaan onneksi et. Ja nää päivät kun ei nähdä on niin turhauttavia . Voi kun vielä tässä elämässä saisi mahdollisuuden selittää nää asia auki ....

Toivon, että et ole tyyppi jonka jätin taakseni. En halua enää nähdä, enkä kuulla siitä mitään.  Kovasti näyttää pyörivän nurkilla, naapuritkin ihmettelee, mit tuo tyyppi koko ajan pyörii täällä päin. Himmee.

No en kyllä pyöri sun nurkilla mutta kaipaamani pyörisin jos vain voisin jos saisin olla hänen kanssaan.

Vierailija
5398/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ikävämöykky mahan tienoilla. Miten sen saa pois?

Vierailija
5399/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purrr purrr....

Vierailija
5400/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purrr purrr....

Murrrurrr