Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
5361/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuon edellisen kirjoittaja mutta uskallan jos näytät mulle vihreetä valoa. Oon mielessäni tehnyt sen jo tuhat kertaa. :)

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies! Saanko koskaan tietää miten suutelet?

Saat jos uskallat. Mutta uskallatko?

Vierailija
5362/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Kun näen kaivattuani en voi koskaan sanoa mitä haluan. Joskus vahingossa meinannut sanoa tai sanonut jotain josta joku tarkkakorvainen ja -silmäinen voisi jotain päätellä. Viimeksi kun nähtiin olin jotenkin aivan turhautunut, enkä olis halunnut että lähdet ja olisin halunnut sanoa että nähdään taas ja niin paljon enemmän.

Vierailija kirjoitti:

Hitto kun tietäisit miten vaikutat muhun. Tai oikeastaan onneksi et. Ja nää päivät kun ei nähdä on niin turhauttavia . Voi kun vielä tässä elämässä saisi mahdollisuuden selittää nää asia auki ....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5363/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen pulma sisältää ratkaisun!

Laita joku ajankohtaien esimerkki. Mieluiten sille ihmisellesi suoraan...

Vierailija
5364/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen yhä mielessäni, pohdin silti pääsemmekö koskaan pidemmälle? Tiedät että haluan sinut, edelleen, mutta en ole sinusta varma. Jos haluat enemmän, pitäisi sinun raottaa edes hivenen kuortasi jonka sisään olet suojautunut. Muutoin jäämme tähän tilaan iäksi.  

Vierailija
5365/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nainen yhä mielessäni, pohdin silti pääsemmekö koskaan pidemmälle? Tiedät että haluan sinut, edelleen, mutta en ole sinusta varma. Jos haluat enemmän, pitäisi sinun raottaa edes hivenen kuortasi jonka sisään olet suojautunut. Muutoin jäämme tähän tilaan iäksi.  

Miten jos vaikka toimisit kuten normaalit miehet ja pyytäisit sitä naista kahville? Problem solved.

Vierailija
5366/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäyksenä vielä se, että haluaisin sun kanssa naimisiin ja lapsiakin, siis heti kun olen päässyt eroon nykyisestä perheestäni.

Vierailija
5367/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies! Saanko koskaan tietää miten suutelet?

Saat jos uskallat. Mutta uskallatko?

Väärälle kirjoitellaan.. Tän miehen ei tarvitse kysyä tuota.. ;)

Vierailija
5368/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin se vielä, että vaimoni on parhaillaan raskaana ja kova nalkuttamaan. Siksikin vaihto olisi juuri nyt paikallaan.

Vierailija
5369/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupsu, tule kuorieni sisään!

Vierailija
5370/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupsu, tule kuorieni sisään!

Ei pervolla tavalla..

Vierailija
5371/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulettumaan! <3

Hikiset kainalot?

Vierailija
5372/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin komppaan näitä!! Viimeksi tavatessa olin haavoitettu, peloissani, kuoreeni kaivautuneena. Olisin vain halunnut jäädä halaukseen, syliin ainiaaksi. Olisin tahtonut sanoa niin paljon! Ja kuitenkin annoin vain kuvan kuurankukkasesta.. hölmö pieni sykkivä sydän..

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kun näen kaivattuani en voi koskaan sanoa mitä haluan. Joskus vahingossa meinannut sanoa tai sanonut jotain josta joku tarkkakorvainen ja -silmäinen voisi jotain päätellä. Viimeksi kun nähtiin olin jotenkin aivan turhautunut, enkä olis halunnut että lähdet ja olisin halunnut sanoa että nähdään taas ja niin paljon enemmän.

Vierailija kirjoitti:

Hitto kun tietäisit miten vaikutat muhun. Tai oikeastaan onneksi et. Ja nää päivät kun ei nähdä on niin turhauttavia . Voi kun vielä tässä elämässä saisi mahdollisuuden selittää nää asia auki ....

Vierailija
5373/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema on ollut vahvasti läsnä elämässäni viime aikoina. Se on saanut minut pohtimaan miten haluaisin elää ja kenen kanssa. Vastuuni minun täytyy silti kantaa, silläkin uhalla että jään itse ilman rakkautta.

Vierailija
5374/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta vakavasti, jos et ole minusta varma niin et ole vielä ymmärtänyt että olet jo osa elämääni, eikä kuoreni ole sinulle. Jos joku tuntuu tutulta voi hänen elämäänsä kävellä, olet jo osa sitä.

Vierailija
5375/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästään me jos me kumpikin halutaan, ollaan kärsivällisiä vaikka tuntuu ettei jaksaisi odottaa tai välillä turhauttaa. Jos näkee sellaisen ihmisen kehen näin kovin ihastuu, ei oikeastaan pysty ohi menemään. Voisit tehdä jonkun liikun tai aloitteen mua kohti niin tietäisin vastata siihen myöntävästi tai myöntävällä eleellä. Kyl mäkin vielä teen jos susta ei näy ei kuulu ja alkaa tuntua etten jaksa odottaa. :) Mitä pikemmin toinen tekee tai sanoo jotain sitä pikemmin..

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
5376/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule askel mua vastaan, niin tulen kaksi sua lähemmäs? Eiks je? :)

Vierailija
5377/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun rakkautesi on pelkkää hyväksikäyttöä silloin kun sinä sitä haluat, minä olen kuin yöperhonen joka polttaa siipensä valossasi!

Tänään lähetän sinulle vain tämän:

Ehkä lopultakin pääsen sinusta ER irti!

Vierailija
5378/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule askel mua vastaan, niin tulen kaksi sua lähemmäs? Eiks je? :)

Mukavan makuinen tarjous! :)

Vierailija
5379/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sä kaks askelta lähemmäs, niin mä otan viis taaksepäin.

So long, goodbye Nainen antautuvainen.

Vierailija
5380/8206 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että olispa hauska tehdä tuollaiselle pakittelijalle sellainen kävelen ohi kasuaalisti ja sanon kohdalla "pöö" tyyppinen ratkaisu. XD Lähtisköhän niin kauas ettei ikinä näkyis. No ei vais. Mutta miksi sitä täällä negailee jos ei kerran kaipaile tai kiinnostele sitten kuitenkaan? 

Mukavaa päivää vaan kaikille. :)

Ketju on lukittu.