Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
501/8206 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että poisto? No, juuri nyt se ei enää riitä. Kun kysyn huomenna ohjeet ihan niiltä, ketkä ohjanneet sinut ennenkin ulos, niin eiköhän sillä taputeltu. Minun asemassa kysymys painaa.

Terveiset taikinanaamalle:)

Vierailija
502/8206 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö sä musta? Eihän me tunneta yhtään, mutta silti aistin välillämme jotain, aistitko sä sen saman?

Todellakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/8206 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikinanaama? Aika ilkeät terkut, kuka sitten onkaan.

Vierailija
504/8206 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks täältä poistetaan KOKOAJAN viestejä?????? ihan normaaleja????

Vierailija
505/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset täältä mökkilaiturilta mies. Aurinko hellii ihanasti! :)

Vierailija
506/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava, siitä nimitys, ilkeillyt pyynnöistä huolimatta, joten miksi muuta takaisin. Tämä on modelle terkut, muuten en ole tekemisissä mutta hän ei ilm ole vielä tajunnut asiaa.

Vierailija
507/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se yks mato joka poistaa melkein kaikki viestit täältä.

Vierailija
508/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen A, kaipaan sua edelleen. Vaikka harvoin täällä enää käyn. Miks se ei mee pois?

Vierailija
509/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä jaksaa, rakas. Tiedän, että nyt alkaa voimat hiipua, mutta enää viikko jäljellä, sitten saat levätä. Anteeksi, etten ole aina ollut paras mahdollinen vaimo. Odotan sinua kotona.

Vierailija
510/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Miksi viestitellä puolisolleen täällä eikä irl? 😮

Vierailija
511/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Miksi viestitellä puolisolleen täällä eikä irl? 😮

NIINPÄ

Vierailija
512/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hani, laita pari pususydäntä, on vähän ikävä :)

Vierailija
513/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteiden pyörremyrsky tuli taas. Kuinka suloinen voi ihminen olla, sisältä ja ulkoa. Euforiaa, jota seuraa aina musertava epätoivo. Haluan jo eteenpäin. Ei se ihminen voi oikeasti olla niin ihmeellinen. Ei se tekisi musta yhtään onnellisempaa. Se on ihan tavallinen. Mulla on jo kaikki. Nää tunnekuohut vaan haittaa mun elämää.

Vierailija
514/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua mietin aina kun joku muu mua koskettaa

Sama, kunnes en enää kyennyt ja vaivuin kotiloon

Vierailija
515/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteiden pyörremyrsky tuli taas. Kuinka suloinen voi ihminen olla, sisältä ja ulkoa. Euforiaa, jota seuraa aina musertava epätoivo. Haluan jo eteenpäin. Ei se ihminen voi oikeasti olla niin ihmeellinen. Ei se tekisi musta yhtään onnellisempaa. Se on ihan tavallinen. Mulla on jo kaikki. Nää tunnekuohut vaan haittaa mun elämää.

Ei "se" tekisi susta yhtään onnellisempaa. Ei kai, ehkä joku lemmikki voisi...? Tekisitkö sä siitä yhtään onnellisempaa?

Vierailija
516/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei "se" tekisi susta yhtään onnellisempaa. Ei kai, ehkä joku lemmikki voisi...? Tekisitkö sä siitä yhtään onnellisempaa?

En ole tuo jolle vastasit, mutta miettinyt ajoittain mitä lisäarvoa minä henkilönä toisin jonkun elämään ja vaikka itsesäälissä onkin kovin turvallista rypeä, niin nämä asiat on kyllä pitkälti subjektiivisia.

Eli jokainen on tavallaan potentiaalinen, jollekin ja "lisäarvo" on vastapuolen kokemus, en voi päättää kenenkään puolesta olisinko minä hyvä hänelle vai en.

Lopulta kai kyse on samasta kuin ystävienkin kanssa, eli joidenkin kanssa vaan synkkaa ja tekee mieli olla, jää tavallaan koukkuun ja tulee suuria tunteita, kiintymys, lojaalius, halu "suojella" jne.

Lisänä tietysti seksuaalinen aspekti, tosin en tiedä vesittääkö se sitten jotain siltä ystävyyspuolelta (mulla ainakin suuria vaikeuksia nähdä seksuaalisuuden taakse, eli seksualisoin miehen täysin ja vaikea nähdä sitten kokonaisvaltaisesti inhimillisenä olentona kuten naiset, mutta tää ei ilm. ole kovin yleinen ongelma).

Ehkä mä oon vaan jumiutunut teorioihin ja toisaalta tuo ylenpalttinen seksualisointi on iso ongelma, jonka kyllä onneksi nykyään tiedostan, mutta ajatusmalleja on vaikea muuttaa etenkin kun niitä ei tietoisesti harjoita vaan huomaa sitten kun myöhemmin istuu alas ja yrittää mahd. objektiivisesti itseä tarkastella.

Vierailija
517/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulta jäi saivartelultasi huomaamatta, että aloitin sanaparilla "se ihminen". "Hänestä" mä aina muuten puhun.

Mutta hyvä kysymys. Vaikea sanoa toisen puolesta tai ainakaan myöntää, että ehkä en. Hän vaikuttaa melko onnelliselta jo nyt.

Vierailija
518/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sytytit pienen toivon kipinän...

Vierailija
519/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä toivot?

Vierailija
520/8206 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihava, siitä nimitys, ilkeillyt pyynnöistä huolimatta, joten miksi muuta takaisin. Tämä on modelle terkut, muuten en ole tekemisissä mutta hän ei ilm ole vielä tajunnut asiaa.

No kirjotanko suoremmin?

Läskit, ilman treeniä ( sillä voi isosti kompensoida yleistä näkymää, voin laittaa vaikka entisestä isästä plus bmi kuvan, joka elävämpi kuin, jeps), miehet joilla ei aivoja, omistautuvuutta, kykyä edes miesten töihin, tiedäks ei edes siivoamaan omaa luukkuaan, pärjäämään missään ilman riitaa, jne.

Joko selvä? Täydellisesti? Älä roiku mun perässä netissä, get it?

Ketju on lukittu.