Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
"Onpa outo pulma, ikävöin eniten sitä joka oli niin julma"
Me näytettäisiin hyvältä yhdesssä.
Olen todella surullinen, että meidän avioliitto meni näin. En sitä toivonut. Halusin vain olla onnellinen. Olen ikävöinyt sinua ja meidän ihania hetkiä joka ikinen päivä! Ihan joka ikinen. En kuitenkaan ikinä halua palata siihen mitä meidän liiton aikainen aika oli. Se oli jotain, joka tappoi kaiken tieltään. Mun oli pakko väistyä, olin seuraava. Sinut se oli tappanut jo vuosia sitten, näen sen nyt.
Vihaan uusia virityksiäsi. Naisia, jotka ovat vain seuraavia taloudenhoitajia ja panopuita. Silti vihaan että juuri ne saavat sen roolin, vaikka itse sitä niin suuresti vihasin. Ihmettelen vieläkin. Jouluna vielä sanoit että rakastat. Sitten helmikuussa jo uusi nainen. Tiedätkö, on vaikea uskoa että oikeasti rakastit. Liian helposti luovuit näistä vuosista, turhan vaivatta päästit minut lähtemään ja liian kepeästi otit uuden hammasharjan vessaan omasi viereen.
Katkera. Olen katkera. Rakastan sua yhä ihan hitosti. Mutta sinä et tainnut rakastaa minua ikinä...
Rakastaistko minua siitä huolimatta vaikka en haluaisi koskaan lapsia?
Ilmalaiva kirjoitti:
Olen todella surullinen, että meidän avioliitto meni näin. En sitä toivonut. Halusin vain olla onnellinen. Olen ikävöinyt sinua ja meidän ihania hetkiä joka ikinen päivä! Ihan joka ikinen. En kuitenkaan ikinä halua palata siihen mitä meidän liiton aikainen aika oli. Se oli jotain, joka tappoi kaiken tieltään. Mun oli pakko väistyä, olin seuraava. Sinut se oli tappanut jo vuosia sitten, näen sen nyt.
Vihaan uusia virityksiäsi. Naisia, jotka ovat vain seuraavia taloudenhoitajia ja panopuita. Silti vihaan että juuri ne saavat sen roolin, vaikka itse sitä niin suuresti vihasin. Ihmettelen vieläkin. Jouluna vielä sanoit että rakastat. Sitten helmikuussa jo uusi nainen. Tiedätkö, on vaikea uskoa että oikeasti rakastit. Liian helposti luovuit näistä vuosista, turhan vaivatta päästit minut lähtemään ja liian kepeästi otit uuden hammasharjan vessaan omasi viereen.
Katkera. Olen katkera. Rakastan sua yhä ihan hitosti. Mutta sinä et tainnut rakastaa minua ikinä...
Kuulostaa tutulta. Mies joka ei osaa rakastaa eikä välitä muiden tunteista.
Sattuuhan se silti varmasti ulkopuolelta katsottuna kun ei toisaalta joudu olemaan siellä sisällä tyhjyydessä jossa on vain tyhjiä sanoja ja kylmiä ja itsekkäitä tekoja. Näkee vain kauniin kulissin.
Ällöttää kun sulla on jo lapsia toisen akan kanssa. Ällöttää ajatella miten niitä on kiimaisina pantu alulle, hiplattu rouvan kasvavaa vatsaa ja oltu yhdessä ähkimässä synnytyssalissa. :/ En halua 2.akaksi..
Ällöttää ajatella!! En halua seksiä tuollaisen miehen kanssa. :(((((
Vierailija kirjoitti:
Niin muuten näytettiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin muuten näytettiin :)
Jep kuin isä ja tytär :D
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Itsekään en halua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rakastaisin!
Et rakastaisi. Miksi sitten puhut koko ajan penkoista?
Me näytettäisiin ihan _sairaan_ hyvältä yhdessä!
Vierailija kirjoitti:
Sinä kaunis työkaverittareni! Vaikka ollaankin varattuja, seikkailu piristäisi ehdottomasti. Tee aloite, mä olen aivan valmiina, tarraa vaikka pxrseestä kiinni pliige ;)
Miten tolle ihmiselle ei voida antaa bannia tänne, en käsitä.
En halua lapsia, koska en pidä niistä enkä halua viettää niiden kanssa aikaa yhtään. Olen kasvanut isossa lapsiperheessä ja kuunnellut joka päivä kiljumista ja huutoa. Jatkuvasti ruoanlaittoa, pyykkäystä, siivoamista, sukulaisvierailuja jne. Ei kiitos ikinä enää!!
Sitä paitsi meillä on vaikka minkä verran sairauksia. Minun osaltani suku ei jatku. <3
Pidä huolta omista lapsistasi, jos edes välität. :D
Vierailija kirjoitti:
Heidi <3
Kuka lähettää terveisiä mulle?
T, Heidi
Taidat olla avaintekijä tässä asiassa.