Parhaat markettishampoot
Olen vuosia käyttänyt kampaamoshampoita, mutta luultavasti kaupan hyllyiltä löytyy yhtä laadukkaita halvemmalla? Vinkkejä mistä aloittaa, kiitos
Kommentit (29)
Kyllä se on tuo Linna-shampoo. Peseekin vielä ilman kyyn eleitä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos..m. Lapsuuden jälkeen olen joutunut itkemään suihkussa kun en osaa laittaa silmiä kiinni suihkun alla ja olin ihan unohtanut Linna-shampoon.
Ne Aussie-tuotteet. Tosi hyviä hintaansa nähden.
LV Shampoo https://www.lv.fi/product/lv-shampoo/
LV Hilseshampoo https://www.lv.fi/product/lv-hilseshampoo/
Ovat hajusteettomia
Itse olen yleensä käyttänyt hilseversiota.
Xz kaurashampoo ja perua head and shoulders hilseshampoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos..m. Lapsuuden jälkeen olen joutunut itkemään suihkussa kun en osaa laittaa silmiä kiinni suihkun alla ja olin ihan unohtanut Linna-shampoon.
Miten on mahdollista että shampoovalmistajat eivät tajunneet ph arvon merkitystä ? Minulla saattaa olla tuntoyliherkkyyttä ja se näkyi nuorempana mm silmien kirvelynä hiuksia pestessä.
Sitten vaan löytyi (vahingossa) shampoo joka ei kirvellyt YHTÄÄN.
En nyt viitsi mainostaa, muta olen käyttänyt sitä siitä lähtien. Ja nimenomaan markettishampoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista että shampoovalmistajat eivät tajunneet ph arvon merkitystä ? Minulla saattaa olla tuntoyliherkkyyttä ja se näkyi nuorempana mm silmien kirvelynä hiuksia pestessä.
En nyt viitsi mainostaa, muta olen käyttänyt sitä siitä lähtien. Ja nimenomaan markettishampoo.
" En nyt viitsi mainostaa" ? Ketjuun missä kysytään hyvän shampoon nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin LV on ottanu huomioon; 5,5, ihon luonnollinen ph.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olkoon. Erittäin hieno suomalainen shampoo.
Xz Natura kanerva shampoo ja hoitoaine, toimii mun kiharalle tukalle.
Vierailija kirjoitti:
L'Oréal Paris Elvital Hyaluron Plump 72H Moisture Filling. Sekä shampoo että hoitoaine aivan huippuja. Mulla on tosi kuiva, mutta pitkäksi kasvava hius, ja tämä tekee siitä pehmeän ja sileän ilman raskasta vaikutelmaa.
Käytin satoja euroja kampaamotuotteiden kokeiluun, ennen kuin löysin tämän.
Minusta tämä ei ollut kummoinen, ei tullut niin kuohkea kuin esim Redgen volumella. Itselläni myös pitkät hiukset.
Kaikki jossa on tuoksu, se tuoksu on kemiallinen ja siinä on joku sivuvivahde joka on kauhea. Tuoksuton hyvä. Mutta niissä voi tulla kuivattavuus tai jos on vetelä versio kuten suihkugeelissä. Kokeilussa on mietoja tuoksuja kyllä.
XZ ei kannata käyttää, kun katsoo suomalaisten hiuksia niin ohuita liuruja on paljon, monet suosii juuri noita.
Ei ole markettishamppoo mutta Dermosilin nettikaupasta sain näytteen hair stimulating shampoo hair care - oli tod hyvä.
Garnier on myös hyvä, samoin kuin Erittäin hieno suomalainen.
Nurmen Hamppupalashampoo normaaleille ja rasvoittuville hiuksille. Paras mun rasvoittuville hiuksille, ei kuivata latvoja, kuten muut rasvaisille hiuksille tarkoitetut shampoot.
Head and shoulders sellainen purkki, jossa on limetin kuva. En käyttänyt varsinaiseen hilseongelmaan, mutta jotenkin tuo teki päänahasta raikkaamman tuntuisen ja pysyi aavistuksen pitempään rasvoittumatta.
Vakituisesti olen käyttänyt nyt vuoden Avec munashampoota, maksoin alle 2€ yhden litran pönikästä... Mies tosin sanoo saaneensa siitä kutinaa, mutta minulle toimii.
Kutina lähti päänahastani Loreal kolmen saven shampoolla. Sitä suosittelen jos päänahkaa helposti kutittelee. Miehelleni kutinaan ja hilseeseen on auttanut XZ tervashampoo. Ensin käytti kalliimpaa erikoisshampoota, mutta tuo olikin parempi. Itse en viitsi käyttää sitä miehisen tervantuoksun vuoksi.
L'Oréal Paris Elvital Hyaluron Plump 72H Moisture Filling. Sekä shampoo että hoitoaine aivan huippuja. Mulla on tosi kuiva, mutta pitkäksi kasvava hius, ja tämä tekee siitä pehmeän ja sileän ilman raskasta vaikutelmaa.
Käytin satoja euroja kampaamotuotteiden kokeiluun, ennen kuin löysin tämän.