Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Olis taas kopterille tarvetta... 😕
Laivallakin pääsee :)
Lopeta roikkuminen hyvä ihminen ja hanki elämääsi uutta sisältöä: työ, harrastus, ulkomaan reissuja... Eiköhän noita kautta elämänkumppani löydy! Tsemppiä etsintään! :)
Ulkomailla olisi veret seisauttavia kaunottaria vaikka minkä verran...... Etkö uskalla lähteä vai mistä on kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis taas kopterille tarvetta... 😕
Laivallakin pääsee :)
Ei ollut edelleenkään sulle vaan eräälle henkisesti täysin terveelle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tuntua pahasti siltä että tää alkaa olla nyt tässä. Parempi vaan unohtaa, ollaanhan me molemmat varattuja tahoillamme eikä haluta rikkoa perheitämme. Tunteet nyt voivat olla mitä vain, mutta nekin kuolevat aikanaan.
Kenelle tää viesti on? Anna viiden pisteen vihje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt syitä miksi silloin niin voimakkaasti sinuun ihastuin ja sitä miksi en ole sinua kyennyt unohtamaan, sillä onhan tässä jo aikaa vierähtänyt.
Se että olet todella kaunis ei voi kaikkea selittää. Tietysti kaikki sinussa miellytti, se miten pukeudut, miten liikehdit ja miten ylpeästi itseäsi kannattelit.
Mutta miksi juuri sinä? Tähän ikään mennessä olen kohdannut useita kauniita naisia ja silti he eivät ole puhutelleet minua kuten sinä.
Uskoakseni sinun tapasi puhua, kertoa asioista ja katseesi saivat minut sinuun ihastumaan ja tuntemaan samuutta kanssasi, tuntemaan sen, että olen löytänyt sen ihmisen jota olen aina etsinyt ja jonkalaista en uskonut edes olevan olemassa.
Siksi edelleen kaipaan sinua.Hm... Harmi kun en saanut sinuun minkäänlaista kontaktia silloin. Vaikutit lähinnä vittuuntuneelta. :D
Vähän paha kirjoittaa mitään romanttisia viestejä kun niissä tilanteissa ei ollut omasta mielestäni mitään romanttista tai kipinöintiä. :D
Get a room you two! Yrittäkää nyt päättää oliko ihastusta vai ei, kipinöikö vai ei ja lopettakaa se jankkaus!
Pienoinen jälkisokki aamusta. Toivottavasti en säikäyttänyt sinua pahasti. Itseni säikäytin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt syitä miksi silloin niin voimakkaasti sinuun ihastuin ja sitä miksi en ole sinua kyennyt unohtamaan, sillä onhan tässä jo aikaa vierähtänyt.
Se että olet todella kaunis ei voi kaikkea selittää. Tietysti kaikki sinussa miellytti, se miten pukeudut, miten liikehdit ja miten ylpeästi itseäsi kannattelit.
Mutta miksi juuri sinä? Tähän ikään mennessä olen kohdannut useita kauniita naisia ja silti he eivät ole puhutelleet minua kuten sinä.
Uskoakseni sinun tapasi puhua, kertoa asioista ja katseesi saivat minut sinuun ihastumaan ja tuntemaan samuutta kanssasi, tuntemaan sen, että olen löytänyt sen ihmisen jota olen aina etsinyt ja jonkalaista en uskonut edes olevan olemassa.
Siksi edelleen kaipaan sinua.Hm... Harmi kun en saanut sinuun minkäänlaista kontaktia silloin. Vaikutit lähinnä vittuuntuneelta. :D
Vähän paha kirjoittaa mitään romanttisia viestejä kun niissä tilanteissa ei ollut omasta mielestäni mitään romanttista tai kipinöintiä. :D
Get a room you two! Yrittäkää nyt päättää oliko ihastusta vai ei, kipinöikö vai ei ja lopettakaa se jankkaus!
Ei ole minun osalta!!! En pyydä muuta kuin että jätä jo rauhaan.
Parisuhde-, myöhemmin avioliitto- ja perhe-elämä ei ole sellaista elämää jota haluaisin elää. Usko jo!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tuntua pahasti siltä että tää alkaa olla nyt tässä. Parempi vaan unohtaa, ollaanhan me molemmat varattuja tahoillamme eikä haluta rikkoa perheitämme. Tunteet nyt voivat olla mitä vain, mutta nekin kuolevat aikanaan.
Kenelle tää viesti on? Anna viiden pisteen vihje.
Työkaverimiehelle, jonka kanssa joskus ainakin luulin olevan jotain flirttiä ja jotain muutakin.
Koitetaan kumpikin mennä omassa elämässä eteenpäin. Minua ällöttää ajatus parisuhteesta, nussimisesta, naimisiinmenosta, kakaroista. Olen tiennyt jo pitkään, etten halua noita enkä sitä paitsi edes jaksaisi. En pystyisi ikinä esim. käymään töissä jos eläisin perhehelvetissä paskavaippojen, jatkuvan kiljumisen ja huutamisen, pyykkivuorten, ruoanlaiton ja siivoustöiden keskellä.
Vierailija kirjoitti:
:´(
Vierailija kirjoitti:
Koitetaan kumpikin mennä omassa elämässä eteenpäin. Minua ällöttää ajatus parisuhteesta, nussimisesta, naimisiinmenosta, kakaroista. Olen tiennyt jo pitkään, etten halua noita enkä sitä paitsi edes jaksaisi. En pystyisi ikinä esim. käymään töissä jos eläisin perhehelvetissä paskavaippojen, jatkuvan kiljumisen ja huutamisen, pyykkivuorten, ruoanlaiton ja siivoustöiden keskellä.
Olen elänyt suurperheessä enkä halua sellaista omalle kohdalleni enää!! Jos joku mankuu ja koitta pakottaa, jätän sellaisen ihmisen.
En saa sinua mielestäni. En vain saa.
Menen nukkumaan kun riitely väsyttää. Tapaisinpa joskus ihmisen joka ei yrittäisi pakottaa minua olemaan jotain mitä en ole ja mitä en halua. ;(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olinki vittuuntunu siihen että ylipäätään tollanen piti tielle sattua ihan väärässä hetkessä
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme kun elät koko ajan 4 seinän sisällä tietsikan ääressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme kun elät koko ajan 4 seinän sisällä tietsikan ääressä.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olinki vittuuntunu siihen että ylipäätään tollanen piti tielle sattua ihan väärässä hetkessä
Arvaa olenko toivonut ettei oltaisi koskaan tavattu?? Tuhat miljoona kertaa!!
Anteeksi. Vastaus vähän viipyi. Kysymyksesi jäi huomaamatta. Näimme pikaisesti 28.8. aamulla.