Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
5041/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🐘

Norsu posliinikaupassa...

Mitä se siellä tekee? Eihän se tarvii vahausta...

Vierailija
5042/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pyörinyt kaksi ja puoli vuotta mun mielessä. Nyt mulle alkaa riittää. Mun on aika palata takaisin elämään joka mulla oli ennen sua. Yrittää lähestyä mun puolison kanssa. Sä olet tietämättään meidän välillä koko tämän ajan. Toivottavasti ei törmätä enää, tekisi tästä huomattavasti helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5043/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat, niin ota yhteyttä. Jos et halua, niin ei sitten, en ota minäkään.

Samat sinne takaisin. Jos haluat ottaa yhteyttä, niin ota. 

Vierailija
5044/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi <3

Kuka lähettää terveisiä mulle?

T, Heidi

Et ikinä arvaa...

Vierailija
5045/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi <3

T, Heidi

Et ikinä arvaa...

No en tosiaan...

Kerro ;-)

Vierailija
5046/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi <3

T, Heidi

Mitä, onko meitä Heidejä enemmänkin, eikö tämä ollutkaan minulle? Minä kun niin luulin olevani uniikki kukkanen. 

Vierailija
5047/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet pyörinyt kaksi ja puoli vuotta mun mielessä. Nyt mulle alkaa riittää. Mun on aika palata takaisin elämään joka mulla oli ennen sua. Yrittää lähestyä mun puolison kanssa. Sä olet tietämättään meidän välillä koko tämän ajan. Toivottavasti ei törmätä enää, tekisi tästä huomattavasti helpompaa.

Kiitos. Yrittäisit kans, jospa T:ltä heruis taas pillua.

Vierailija
5048/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi <3

T, Heidi

Mitä, onko meitä Heidejä enemmänkin, eikö tämä ollutkaan minulle? Minä kun niin luulin olevani uniikki kukkanen. 

No se onkin se juju että jos nimeni olisi harvinainen

vastaisinko sitten tähän?

Vierailija
5049/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi <3

T, Heidi

Heidi onkin uniikki kukkanen, ja luonteeltaan lämmin kuin villasukkanen

Vierailija
5050/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä 🌞 käyt täällä jostain kumman syystä, vaikka vaan ajanvieteen vuoksi, niin kertoisitpa mitä minusta oikeasti nykyään ajattelet. Täällä voisit olla rehellinen, todellisuudessa en saa sitä koskaan tietää, koska roolisi määrää mitä sanot. Et voi sanoa pahasti tai vihaisesti.

Vierailija
5051/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lapsellinen kiusaaja.

Vierailija
5052/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei helvethi, mä en niiin rupee ikinä mihinkään rakkaussuhteeseen kenenkään kanssa.

Voin niin kuvitella, että olisin joku "nainen numero 17" ja itse pitäisin miestä ainutlaatuisena enkä olisi todnäk ihastunut taaskaan vuosiin kehenkään.:D

Tää ketju (ts. ne aiemmat) on saanut mut tajuamaan, etten tosiaan käsitä rakkautta ja koe asioita sillä tavalla, kuin valtaosa kanssaihmisistä.

Ja se taas tarkoittaa käytännössä sitä, ettei minun kannata tähdätä mihinkään romanttiseen kumppanuuteen, koska satuttaisin siinä vain itseni.

Nykyisin sarjamonogamismi on normi ja jengillä miehet ja naiset nro xxxx, mikä on mun silmiin t o d e l l a ällöttävää ja heikkoa.

Samaan aikaan ne ihmiset haluaa omistaa kulloisenkin puolisonsa sukupuolielimet ja kokevat oikeudekseen arvostella ääneen seksuaalisuuden vapaan toteutuksen eri muotoja kuvitellen, että ovat jotenkin parempia kun ovat "sentään ollut parisuhteessa jokaisen kanssa enkä oo ikinä pettäny!" (pettäminenkin käsitetään vain fyysiseksi ja on suunnilleen pahinta, mitä nykyihmisen elämässä voi tapahtua).

Mä taas haluaisin hypoteettisen kumppanin olevan sellainen, ettei ole mua ennen sitoutunut kehenkään (no, joku teiniaikainen tyttis ihan sama, mut aikuisiällä) ja seksisuhteille se ja sama, ihan sama onko neitsyt vai pannut vaikka tuhansia naisia - ei väliä.

Eikä niin väliä jos joskus panee jotain nobodya kun on sitoutunut muhun, mutta joku tunteista lurittelu (ilman mitään fyysistäkin) sinne tänne hyi saatana ajatuskin on SUPER loukkaava.

Eli joo, forever alone. Ellen sitten hae idästä jotain vähän nuorempaa neitsytpoikaa niinku kaveri teki.:D

Tosin Suomessakin on hyviä, mutta ei niihin kyllä sitotua uskalla kun elävät niin kummallisessa kulttuurissa ja mitään perhearvoja esim. ei käytännössä ole.

Oho.

Uusi ihmistyyppi. En ole tavannut kaltaistasi.

Ehkä oletkin, et vain tiedä sitä.

Mä en tuo ajatuksiani ja arvojani irl esille, koska en jaksa poiketa normeista näkyvästi ja voisin kuvitella, että muut "kaltaiseni" toimivat samoin.

Jos ja kun ihminen on koko elämänsä ollut ja on "vääränlainen", omaa "vääriä" mielipiteitä ja arvoja, niin oppii pitämään asiat itsellään ja larppaamaan muiden messissä, asettautumaan ajatustasolla keskustelujen ajaksi sen toisen/muiden ajatusmaailmaan ja keskustelemaan sen pohjalta.

Yksi ystävä tietää mikä olen, muut varmaan haistaa kaiken "läpi" jotain mutta eivät tuo sitä ilmi ja kamut/tuttavat luulee mitä luulee.

Toki sitä viihtyy sitten pitkälti omissa oloissaan ja usein porukoissa tulee vaan yksinäinen olo, mutta sellasta se on, onneksi viihdyn hyvin itseksenikin.

Joka tapauksessa et voi tietää mitä kenenkin pinnan alla on, pitkälti pelataan vaan oletuksilla.:)

Mä uskon, että tällaisia kuin minä on kyllä muitakin, en vain ole vielä tavannut (tai tutustunut, oonhan mä voinut tietämättäni tavata ja kumpikin on vaan larpannut jotain mitä olettaa tilanteessa toivottavan).

Jännä. Mulla on usein vähän tällainen larppaaja-olo.. Tuntuu usein etten oikein tiedä, kuka olen. Mistähän tämä kertoo? Muuten elän suht normaalia elämää, paitsi kirjoitan tänne :D

Vierailija
5053/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sua Myy!

Olet erittäin ♥ minulle!

T:Rusinasi

♥♥💩💩🐽🐽😘😘

Vierailija
5054/8206 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KM! Näytit niin hyvältä😘

Vierailija
5055/8206 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kaikki sekaisin kun näen sinua mies? ♡

Vierailija
5056/8206 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaks ja puoli vuotta on lyhyt aika muhun verrattuna. Surullista sekin olis, jos ei enää törmättäis.

Vierailija
5057/8206 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos lopettaisit tai ainakin vähentäisit kotikulmillani stalkkailun, niin vielä vähemmän olisi riski törmäillä. Suoraan sanottuna, oksetat ajatuksenakin, ja en voi ymmärtää itseäni mitä sussa sen hetken oikein näin!! Puolisosi on sulle just kuin tehty, olette oikeinkin samanoloiset ulkoisesti ja varmasti sisäisesti.

Vierailija
5058/8206 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli miten oli. Mun on jätettävä tää ketju nyt kokonaan. Alan välillä kuvitella, että juuri hän on täällä. Höpsöyksilläkin on rajansa. Kaipailen muuten vaan. Jotkut ei niin vaan unohdu.....näin tää menee. Heippa! Jatkakaahan te muut.

Vierailija
5059/8206 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli miten oli. Mun on jätettävä tää ketju nyt kokonaan. Alan välillä kuvitella, että juuri hän on täällä. Höpsöyksilläkin on rajansa. Kaipailen muuten vaan. Jotkut ei niin vaan unohdu.....näin tää menee. Heippa! Jatkakaahan te muut.

On hän täällä, ja se toinenkin hän...ja Hän! Ketä milloinkin haluat kaivata/kiusata. Mistä milloinkn tuulee 🌪️

Vierailija
5060/8206 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hän täällä, ja se toinenkin hän...ja Hän! Ketä milloinkin haluat kaivata/kiusata. Mistä milloinkn tuulee 🌪️

🤔

Ketju on lukittu.