Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tuntua pahasti siltä että tää alkaa olla nyt tässä. Parempi vaan unohtaa, ollaanhan me molemmat varattuja tahoillamme eikä haluta rikkoa perheitämme. Tunteet nyt voivat olla mitä vain, mutta nekin kuolevat aikanaan.
Kenelle tää viesti on? Anna viiden pisteen vihje.
Työkaverimiehelle, jonka kanssa joskus ainakin luulin olevan jotain flirttiä ja jotain muutakin.
Mistäpäin?
Lähden nukkumaan nyt. Jos saisin pyytää edes yhtä asiaa niin toivoisin ettei minua pakotettaisi olemaan jotain mitä en ole. En muuta. Olen rättiväsynyt tähän. Mitä enemmän pakotetaan, sitä vähemmän ko ihmisestä pidän.
Oliko meidän ihan pakko joskus edes kohdata.
Vierailija kirjoitti:
Lähden nukkumaan nyt. Jos saisin pyytää edes yhtä asiaa niin toivoisin ettei minua pakotettaisi olemaan jotain mitä en ole. En muuta. Olen rättiväsynyt tähän. Mitä enemmän pakotetaan, sitä vähemmän ko ihmisestä pidän.
Painu nyt vittuun täältä jo, really.
Joutisinpa vaikka johonkin onnettomuuteen niin tämä loppuisi. <3
Vierailija kirjoitti:
Eipä oltaisi!
Vierailija kirjoitti:
Juu. Mutta toisaalta se on jännä skenaario vaan siksi kun se on vaan unelma 😝
Ihan tyhmää laittaa nyt tänne, mutta laitan kuitenkin. Tarkoitin sitä, mitä sanoin tänään. Että pitäisi jutella. En vaan vieläkään usko, että sanoin sen oikeasti ääneen.
Jos haluat, niin ota yhteyttä. Jos et halua, niin ei sitten, en ota minäkään.
Sinun edessäsi uskallan olla haavoittuva.
Rakastuisin, jos antaisin tunteille vallan.
Toivon että olisit onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaukana siitä. Vaikka ei varmaan mulle ollutkaan.
Oletko ikävöinyt, onko sinulla ikävä ollut?
En laita tunnisteita, koska et kuitenkaan halua. Sen vaan sanon, että me kaks ollaan kuin delfiinejä, jotka osaa hypätä älyttömän korkealle ilmaan ihan vain *huvin vuoksi* :)
(Perhana, teema taisi paljastaa?)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Samoin.
Kihis: Kukaan täällä ei ole se sun Aki. Kaikki täällä on naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tuntua pahasti siltä että tää alkaa olla nyt tässä. Parempi vaan unohtaa, ollaanhan me molemmat varattuja tahoillamme eikä haluta rikkoa perheitämme. Tunteet nyt voivat olla mitä vain, mutta nekin kuolevat aikanaan.
Kenelle tää viesti on? Anna viiden pisteen vihje.
Työkaverimiehelle, jonka kanssa joskus ainakin luulin olevan jotain flirttiä ja jotain muutakin.
Mistäpäin?
Pikku paikkakunta vaan.
Lähde etsimään uusia ihmissuhteita.