Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
4961/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun lapset näyttää ihan sinulta ja rouvaltasi. Helvetin rumia! :D

En halua kersoja, jos niistä tulee noin rumia pikku sinttejä. Tietysti vielä tyttöjä jotka perii isukin vartalotyypin. XD

Vierailija
4962/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua kersoja, jos niistä tulee noin rumia pikku sinttejä. Tietysti vielä tyttöjä jotka perii isukin vartalotyypin. XD

Ei tule tyttärille G-kupin meheviä tissejä ja jättipersettä. Mutta ohuet maantien väriset hiukset tulee! :D Ai jai mitä kaunottaria..... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4963/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule tyttärille G-kupin meheviä tissejä ja jättipersettä. Mutta ohuet maantien väriset hiukset tulee! :D Ai jai mitä kaunottaria..... :)

Kannattaisi varmaan suunnata Etelä-Ameriikkaan vaimonhakureissulle. Sieltä voisi löytyä G-kupin tisseillä ja jättiperseellä varustettu "suuren luokan kaunotar". Ehkä ominaisuudet periytyisivät tyttärille vaikka isukki on mitä on..... ;)

Vierailija
4964/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan suunnata Etelä-Ameriikkaan vaimonhakureissulle. Sieltä voisi löytyä G-kupin tisseillä ja jättiperseellä varustettu "suuren luokan kaunotar". Ehkä ominaisuudet periytyisivät tyttärille vaikka isukki on mitä on..... ;)

Ketä kaipaat?

Vierailija
4965/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään tapaamassa espanjalaista naista aivan asiapohjalta ja kyllä kävi heti selväksi, mikä suomi-naisissa mättää: ettehän te osaa edes flirtata ja tasa-arvohömpötyksenne on tehnyt teistä yksiulotteisia ja miesmäisiä jätkiä :)  

*pukeutuu tulenkestävään pukuun* 

Vierailija
4966/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen sä oikein mies olet? Ei sillä mitään väliä ole, kunhan tuli mieleeni. Sä tiedät musta vastaavan tiedon, olisi tasapuolista jos mäkin tietäisin edes sen verran elämästäsi, kun nyt kuitenkaan et suostu lähtemään mielestäni.

Milloin näit mut viimeksi? Kerro pvm, niin tiedän, onko tää kysymys mulle.

On jo aikaa. Viime vuoden puolella.

Vierailija
4967/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään tapaamassa espanjalaista naista aivan asiapohjalta ja kyllä kävi heti selväksi, mikä suomi-naisissa mättää: ettehän te osaa edes flirtata ja tasa-arvohömpötyksenne on tehnyt teistä yksiulotteisia ja miesmäisiä jätkiä :)  

Mihin suomalainen mies pukeutuu? Ylisuuriin punaisiin housuihin ja mustaan tuulipuvun takkiin. :D No mutta onneksi espanjalainen typykkä tykkäsi. :)

Vierailija
4968/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin suomalainen mies pukeutuu? Ylisuuriin punaisiin housuihin ja mustaan tuulipuvun takkiin. :D No mutta onneksi espanjalainen typykkä tykkäsi. :)

Ja ilmeisesti flirttaili? Osasiko suomi-mies flirttailla takaisin vai tuijottiko vain lattiaan? :D

Vierailija
4969/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Eurooppalaisilla naisilla on myös isot tissit ja perä toisin kuin suomi-akoilla. ;)

Vierailija
4970/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä Aki? :)

Vierailija
4971/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Niin tylsää odottaa monta viikkoa... ja sittenkin saa olla toisen kanssa ehkä tunnin.

Ei pal naurata. Kun saiskin olla tunnin. Yleensä juttu on sekunneissa ohi jos nähdään 😕

Vierailija
4972/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai mitä Aki? :)

Haistoitko märän pillun?

Vierailija
4973/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä puhutaan pillujuttuja ja haukutaan suominaisia? Haluan lukea herkkiä kaipausviestejä.

Vierailija
4974/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole ollut vuoteen mitään sellaista viestiä, joka voisi olla minulle. Olisi varmaan aika lopettaa näiden lukeminen.

Laita sinä viestiä hänelle. Rakastan edelleen ja kaipaan myös. 

Vierailija
4975/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen sä oikein mies olet? Ei sillä mitään väliä ole, kunhan tuli mieleeni. Sä tiedät musta vastaavan tiedon, olisi tasapuolista jos mäkin tietäisin edes sen verran elämästäsi, kun nyt kuitenkaan et suostu lähtemään mielestäni.

Milloin näit mut viimeksi? Kerro pvm, niin tiedän, onko tää kysymys mulle.

On jo aikaa. Viime vuoden puolella.

No sitten en oo mä. Sorry.

Vierailija
4976/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt syitä miksi silloin niin voimakkaasti sinuun ihastuin ja sitä miksi en ole sinua kyennyt unohtamaan, sillä onhan tässä jo aikaa vierähtänyt.

Se että olet todella kaunis ei voi kaikkea selittää. Tietysti kaikki sinussa miellytti, se miten pukeudut, miten liikehdit ja miten ylpeästi itseäsi kannattelit.

Mutta miksi juuri sinä? Tähän ikään mennessä olen kohdannut useita kauniita naisia ja silti he eivät ole puhutelleet minua kuten sinä.

Uskoakseni sinun tapasi puhua, kertoa asioista ja katseesi saivat minut sinuun ihastumaan ja tuntemaan samuutta kanssasi, tuntemaan sen, että olen löytänyt sen ihmisen jota olen aina etsinyt ja jonkalaista en uskonut edes olevan olemassa.

Siksi edelleen kaipaan sinua.

Hm... Harmi kun en saanut sinuun minkäänlaista kontaktia silloin. Vaikutit lähinnä vittuuntuneelta. :D

Vierailija
4977/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole ollut vuoteen mitään sellaista viestiä, joka voisi olla minulle. Olisi varmaan aika lopettaa näiden lukeminen.

En laita enää. Pallo on sinulla.

Vierailija
4978/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis taas kopterille tarvetta... 😕

Vierailija
4979/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laita enää. Pallo on sinulla.

Unohda jo!!

Vierailija
4980/8206 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt syitä miksi silloin niin voimakkaasti sinuun ihastuin ja sitä miksi en ole sinua kyennyt unohtamaan, sillä onhan tässä jo aikaa vierähtänyt.

Se että olet todella kaunis ei voi kaikkea selittää. Tietysti kaikki sinussa miellytti, se miten pukeudut, miten liikehdit ja miten ylpeästi itseäsi kannattelit.

Mutta miksi juuri sinä? Tähän ikään mennessä olen kohdannut useita kauniita naisia ja silti he eivät ole puhutelleet minua kuten sinä.

Uskoakseni sinun tapasi puhua, kertoa asioista ja katseesi saivat minut sinuun ihastumaan ja tuntemaan samuutta kanssasi, tuntemaan sen, että olen löytänyt sen ihmisen jota olen aina etsinyt ja jonkalaista en uskonut edes olevan olemassa.

Siksi edelleen kaipaan sinua.

Hm... Harmi kun en saanut sinuun minkäänlaista kontaktia silloin. Vaikutit lähinnä vittuuntuneelta. :D

Vähän paha kirjoittaa mitään romanttisia viestejä kun niissä tilanteissa ei ollut omasta mielestäni mitään romanttista tai kipinöintiä. :D

Ketju on lukittu.