Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Huomenna sä oot mun..sen illan..
Vierailija kirjoitti:
En ole tuntenut sun läheisyyttä enää pitkiin aikoihin. Kuvasi feedissä saa vain surulliseksi. Terveisiä kauniille sinisille silmille ja perheellesi myös. Hauskaa reissua, toivottavasti lupa heltiää.
Sut mä sinne haluaisin.
Täällä varmaan vaikea tunnistaa. Joku vinkki minkä vain sinä ja hän tiedätte? Missä näitte ekan kerran? Mitä hän sanoi sulle eka tapaamisen jälkeen kun lähdit toiseen suuntaan? Missä näitte kaupungissa viimeksi, kenties kadunkulmassa puolen korttelin päästä?
Hullua edes elätellä toiveita että hän kävisi täällä saati kirjoittaisi tänne. Täähän on semisti epätoivoista.. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän aina nähdä sut kaupungilla, mutten koskaan näe.
Sama. Ehkä vielä joku päivä törmätään. Miten sitä osaisi olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan? ☺️
En tiedä, et kuulosta häneltä.
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen hurrikaani kävisi päässäni jos tapaisin sinut mies!
No toivotaan etteivät ne kohtaamiset jää loputtomiin toteutumatta myrskyvaroitusten takia. Toisaalta en pysty itsekään ottamaan sun näkemistä mitenkään kevyesti, se kertoo sen, että sä merkitset mulle todella paljon.
En halua olla ilkeä kun sanon että en halua suhdetta. Minusta ei vain ole siihen kenenkään kanssa. En ihastu/rakastu enää eikä koko touhu kiinnosta millään lailla. Sitä paitsi ero siinä tulisi joka tapauksessa ennen pitkää. Haluan keskittyä ihan muihin asioihin omassa elämässä. Toivottavasti pääset eteenpäin ja löydät itsesi kaltaisen naisen.
Syksy on tuonut näköjään ketjuun paljon kaipailijoita. Kivaa! Paitsi että tuo yksi vanha sekoaa niiden myötä entistä pahemmin.
Joo kun lehdet putoilee ja palelee, tekisi mieli olla vaan viltin alla nenät vastakkain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen hurrikaani kävisi päässäni jos tapaisin sinut mies!
No toivotaan etteivät ne kohtaamiset jää loputtomiin toteutumatta myrskyvaroitusten takia. Toisaalta en pysty itsekään ottamaan sun näkemistä mitenkään kevyesti, se kertoo sen, että sä merkitset mulle todella paljon.
Myrskyvaroitustakin voi uhmata kun varustautuu hampaisiin asti.. ;)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinulle A!
Samoin sinulle B!
Hyvää yötä !
Kauniita unia.
Toivoopi Rusina Myylle 💩🐽♥
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä !
Kauniita unia.
Toivoopi Rusina Myylle 💩🐽♥
Kiitos! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinulle A!
Samoin sinulle B!
Älä nyt vaan sotke tota heikkolahjaista mun BB:hen!
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen sä oikein mies olet? Ei sillä mitään väliä ole, kunhan tuli mieleeni. Sä tiedät musta vastaavan tiedon, olisi tasapuolista jos mäkin tietäisin edes sen verran elämästäsi, kun nyt kuitenkaan et suostu lähtemään mielestäni.
Milloin näit mut viimeksi? Kerro pvm, niin tiedän, onko tää kysymys mulle.
Huomenta! Hyvin menee mutta menköön : )
Löydät vielä jonkun sopivamman ja kaikin puolin paremman. :)