Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Ai jaa aikaakin voi ikävöidä😂😂😂
No tunteensa kullakin🙂
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa aikaakin voi ikävöidä😂😂😂
No tunteensa kullakin🙂
Tässä kattelee vaan kun aika menee hitaastitai nopeesti...
Samaa mietin. Niin tylsää odottaa monta viikkoa... ja sittenkin saa olla toisen kanssa ehkä tunnin.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Niin tylsää odottaa monta viikkoa... ja sittenkin saa olla toisen kanssa ehkä tunnin.
Kannattaisiko harkita vaihtoa, henkilöön jota voi nähdä hieman useammin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko harkita vaihtoa, henkilöön jota voi nähdä hieman useammin ?
Aina voi harkita, mutta entä jos ei pysty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen hurrikaani kävisi päässäni jos tapaisin sinut mies!
No toivotaan etteivät ne kohtaamiset jää loputtomiin toteutumatta myrskyvaroitusten takia. Toisaalta en pysty itsekään ottamaan sun näkemistä mitenkään kevyesti, se kertoo sen, että sä merkitset mulle todella paljon.
Myrskyvaroitustakin voi uhmata kun varustautuu hampaisiin asti.. ;)
Tää varustautumismetodi kiinnostaa minua. Kerro lisää..
Alkaa tuntua pahasti siltä että tää alkaa olla nyt tässä. Parempi vaan unohtaa, ollaanhan me molemmat varattuja tahoillamme eikä haluta rikkoa perheitämme. Tunteet nyt voivat olla mitä vain, mutta nekin kuolevat aikanaan.
Joku vei nenän edestä halvan ja kivan näköisen puutarhakalusteryhmän Tori.fissä. Harmittaa niin vietävästi! Että jäätävät terveiset niille nenän edestä viejille vaan! >:/
Eilen ikävöin sua niin kamalasti, enemmän kuin aikoihin, ja sit näin sut pitkästä aikaa tänään, yllättäin! Sydän muljahteli kamalasti ja olo aivan puuroutui, en mitenkään voinut yrittää katsoa sua silmiin.. tiedostin sut jo aiemmin päivällä ja vielä sen jälkeen ruokalassakin. sä et kyllä näyttänyt huomaavan...tää on niin toivotonta. Oot liian komea mulle, ei mulla ole mahdollisuuksia. Mut haaveilu on ihanaa ❤ Suukkoja T.lle!
Vierailija kirjoitti:
🐘
Norsu posliinikaupassa...
Mä kaipaan sua mies, sun katsetta ja sun ilkikurista hymyä. Näytäks mulle koskaan niitä kuvia joita joskus otit? Sä näit mut ja mä näin sut. Sä herätit mussa tunteita joita kukaan ei koskaan ennen ole herättänyt. Ja joo tiedän tää on kliseistä paskaa mut en ois koskaan uskonut et näin voi käydä ennen kuin sut tapasin. "Onks tääl muka muitaki ihmisii, mun pää on täynnä vaan sun kuvii." Sitä kai vaan et en unohda vaikkei nähtäiskään. Ja mukavaa päivää ja mukavaa viikkoo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen hurrikaani kävisi päässäni jos tapaisin sinut mies!
No toivotaan etteivät ne kohtaamiset jää loputtomiin toteutumatta myrskyvaroitusten takia. Toisaalta en pysty itsekään ottamaan sun näkemistä mitenkään kevyesti, se kertoo sen, että sä merkitset mulle todella paljon.
Myrskyvaroitustakin voi uhmata kun varustautuu hampaisiin asti.. ;)
Tää varustautumismetodi kiinnostaa minua. Kerro lisää..
Sehän menee niin että kumpi on vahvempi: myrsky vai sinä. Leuka pystyyn, reunoista kiinni ja tuultapäin! Kannat santaan tukevasti! Antaa puhaltaa. Kun on tarpeeksi omapäinen, ei myrskykään lannista.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ajelulle trabantillasi <3
Mitä tämä tarkoittaa oikjeasti?
Täällä ei ole ollut vuoteen mitään sellaista viestiä, joka voisi olla minulle. Olisi varmaan aika lopettaa näiden lukeminen.
Vierailija kirjoitti:
Joku vei nenän edestä halvan ja kivan näköisen puutarhakalusteryhmän Tori.fissä. Harmittaa niin vietävästi! Että jäätävät terveiset niille nenän edestä viejille vaan! >:/
1 alapeukku? Nenän edestä viejäkö se siellä? :D
Sun lapset näyttää ihan sinulta ja rouvaltasi. Helvetin rumia! :D
Sä tiedät mun aina ilahtuvan sun näkemisestä. Mitäköhän ajattelet siitä? Vaikka meistä ei voi tullakaan ikinä mitään.
Jep niin varmaan.... :) Tuntuipa erittäin hyvältä kun silloin kerran et viitsinyt edes ovea avata. :D
12.53