Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Ari. Olet edelleen elämäni rakkaus. t.-A Ikävöin sinua joka päivä :(
Jos tulet vielä meidän kulmille raksahommiin, lupaan rohkaistua moikkamaan :)
vaikka olisit sen tummemman kaverisi kanssa niinkuin aina.
Saisit sinäkin tehdä sitten muutakin kuin katsoa ja hymyillä, sitä on tapahtunut jo niin useasti ;)
Yhtä varmasti kuin yön jälkeen tulee aamu on se, että mä rakastan sua.
Kaipasin sinua pari vuotta, milloin mistäkin syystä. Joskus hyvällä, joskus pahalla. Nykyään ikävöin vain entistä itseäni, joten voit olla huoletta. Ei kiinnosta enää miettiä, miksi olin roskiksena jollekin. Toivon, että joku tekee saman sinulle, vaikka oletkin varmaan nauttinut samaa kohtelua jo nyt.
Ihana makoilla täällä peiton alla ja kirjoitella viestiä sinulle mies. Olet mielessä <3
Siitä illasta on tasan vuosi. Sulle merkityksetön, mulle ikimuistoinen.
"Se vaan ilmenee eri tavoin."
Vieläkin.
Olen miettinyt sua taas paljon. Mikä tätä ikävää helpottaisi?
Kappas vaan. Tykkään susta sunnuntainakin. Ylläri.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt sua taas paljon. Mikä tätä ikävää helpottaisi?
Ottamalla yhteyttä ja kutsumalla kahville?
Jos jollonkin on ikävä toisen luo, niin tälläisenä päivänä kyllä!
Ristiriitaiset fiilikset. Sun näkeminen äsken kieltämättä liikautti jotain. Mutta sä romautit mun pilvilinnat osoittautumalla vieraissa juoksevaks kaksoiselämää eläväks Petturiks. Hyi hitto. Mä pidin sua parempana. Siks en ikinä sanonu mitään, kaiken sen ihailun takana kunnioitin, ja edelleen, teidän suhdetta. Pitäisköhän sunkin?
Mä en osaa käsitellä näitä ajatuksia. Oonko mustasukkainen? Vai pettynyt? Vai molempia?
No enivei oon helvetin onnellinen että hankkiuduin susta kaikin keinoin eroon ennenkun mitään. Vielä kun voisin unohtaa sut. Joku päivä, joku päivä vielä.
Ai niin.... Rakastan kyllä häntä, eniten ikinä.
Ja näin hänestä unta viime yönä!
Näin kyl toissayönäkin, mutta viimeöinen oli kiva uni.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin.... Rakastan kyllä häntä, eniten ikinä.
Ja näin hänestä unta viime yönä!
Näin kyl toissayönäkin, mutta viimeöinen oli kiva uni.
Miksi kerrot tunteistasi tänne täysin tuntemattomille ihmisille jotka eivät tee tunnusteksellasi yhtään mitään, sen sijaan että kertoisit asianosaiselle itselleen? Todella rumaa, että rakkaudentunnustukset jaetaan anonyyminä anonyymeille eikä rakastetuille. Mutta kai tämä on sitä nykyajan rakkautta. "Rakkautta".
Ei nähdä. Tiedät kyllä miksi.
M
Kiitos joogahetkestä muru! 💋❤️
Oishan se seuraaminen aina kivempaa kuin stalkkaaminen. Voi katsoa tarinoitakin huoletta, kun sehän nyt on ihan normaalia kun seuraa. Stalkatessa ei uskalla.