Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
4801/8206 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamsuinen <3 <3 <3

Vierailija
4802/8206 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

💓

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4803/8206 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainoa, kuka minusta viime viikkoina oikeasti välitti. Ajattelin, että en voi enää tavata sinua, koska tämä ei johda mihinkään. Mutta sanoit, että miksi pitäisikään, eikö tämä voi olla sitä jo? Kyllä, kyllä, kyllä. Tiedät miten hulluna olen sinuun. Arvostan niin syvästi.

Vierailija
4804/8206 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4805/8206 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt vain yhdelle miehelle...

Kiitos, että olet uskonut meihin, vaikka välillä on ollut vaikeaa. Kiitos, että ole rakastanut minua, vaikka välillä olen ollut hankala. Kiitos, kun olet kuunnellut, vaikka en ole aina osannut pukea ajatuksiani sanoiksi. Kiitos, kun olet ollut vierellä, kun kukaan muu ei ole ollut.

Vierailija
4806/8206 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ainoa, kuka minusta viime viikkoina oikeasti välitti. Ajattelin, että en voi enää tavata sinua, koska tämä ei johda mihinkään. Mutta sanoit, että miksi pitäisikään, eikö tämä voi olla sitä jo? Kyllä, kyllä, kyllä. Tiedät miten hulluna olen sinuun. Arvostan niin syvästi.

Kiitos. 

💓

Vierailija
4807/8206 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kirjoitti:

Tämä on nyt vain yhdelle miehelle...

Kiitos, että olet uskonut meihin, vaikka välillä on ollut vaikeaa. Kiitos, että ole rakastanut minua, vaikka välillä olen ollut hankala. Kiitos, kun olet kuunnellut, vaikka en ole aina osannut pukea ajatuksiani sanoiksi. Kiitos, kun olet ollut vierellä, kun kukaan muu ei ole ollut.

Miksi ihmeessä kirjoitat tällaista anonyymisti vauvapalstalle?

Mikä pointti tuossa on?

Miksi et sano henkilölle itselleen, kun kerta yhdessä olette?

Jos koet tarvetta avautua miehesi hyvyydestä muille, niin eikö joku Facebook olisi parempi paikka sille..

Vierailija
4808/8206 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että sä et katoa millään mun facebookin hakuehdotuksista. En oo käynyt sun profiilissa tai instatililläkään ikuisuuteen, mutta vieläkin lähes aina kun kirjoitan facebookin hakuun kirjaimen jolla sun etu-tai sukunimi alkaa, niin se tarjoaa ekana ehdotuksena sua, vaikka olen etsimässä jotain ihan muuta. Yleensä katsomassa erään perheenjäsenen profiilia. Oli kai tosiaan virhe laittaa sulle kerran viesti siellä. Vaikka poistin heti sen viestin, kaikki hakutiedot ja oon käynyt lukemattomia kertoja samoilla kirjaimilla alkavien kavereiden profiileissa ja viestitellytkin niille ja sun ois pitänyt hukkua ajat sitten hakuehdotuksien kärjestä, niin silti sä vaan pysyt siellä. Facebook ei anna mun kai koskaan täysin unohtaa.

Vierailija
4809/8206 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä asioita sitä oikein ajatteli ennen. Siis ennen sua, kulta.

Sitä oli ennen jonkinlaisessa kuplassa. Nyt olen tajunnut totuuden.

Mä oon elämäni kulkenut sumussa. Sä sait sumun selkeämään. Nyt näen ensimmäistä kertaa selkeästi sen mitä tahdon, sinut.

Vierailija
4810/8206 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että sä et katoa millään mun facebookin hakuehdotuksista. En oo käynyt sun profiilissa tai instatililläkään ikuisuuteen, mutta vieläkin lähes aina kun kirjoitan facebookin hakuun kirjaimen jolla sun etu-tai sukunimi alkaa, niin se tarjoaa ekana ehdotuksena sua, vaikka olen etsimässä jotain ihan muuta. Yleensä katsomassa erään perheenjäsenen profiilia. Oli kai tosiaan virhe laittaa sulle kerran viesti siellä. Vaikka poistin heti sen viestin, kaikki hakutiedot ja oon käynyt lukemattomia kertoja samoilla kirjaimilla alkavien kavereiden profiileissa ja viestitellytkin niille ja sun ois pitänyt hukkua ajat sitten hakuehdotuksien kärjestä, niin silti sä vaan pysyt siellä. Facebook ei anna mun kai koskaan täysin unohtaa.

Vaikka poistit sen viestin, se ei poistu siltä toiselta.

Voit poistaa vain itseltä näkyvistä, et toiselta ja kokonaan.

Eli hänelle se näkyy edelleen.

Vierailija
4811/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on totuus?

Jos kerron totuuden niinkuin se on kestääkö hän sitä ja antaa kaiken anteeksi sinulle?

Vierailija
4812/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noteerattin, mokkelis, kuinka tyhmä naikkonen häiriköi miehen perässä huutamalla sekaisessa ja häiriintyneessä olemuksesssaan ja sosiaaliset avut ovat siinä -perässä huutamisessa ja sen jälkeen ilmeisesti nyyhkyttämisessä. Kieltämättä aikas moni nainen kin naureskelee sellaiselle "tuo on aika (sika)tyhmä". Kykas tyhmyri tuollaista ulkoiluttaisi?

Vierailija
4813/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä, fb nkin voi korvata suoraan sanomisella eikä ruikuttaa kuten jotkut - perässä huutamalla ja liveradioon vinkumalla vain feidattavaksi pois -

Pyörittelee kyllä omaa fantasiaansa omien sekoilujensa ja häirintöjensä kanssa, ei kyllö edes sääliksi käy.

Vierailija
4814/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näitä avuttomia löytyy sieltä korttelista ja kauppakeskuksesta meuhkaamasta. Vaikuttaa kakaralta.

Vierailija
4815/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme haukkumista aamusta.

Iloa teidänkin päivään

Vierailija
4816/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on totuus?

Jos kerron totuuden niinkuin se on kestääkö hän sitä ja antaa kaiken anteeksi sinulle?

Se mikä on sinulle totuus ei ole välttämättä toisen totuus. Älä ikinä kuvittele tietäväsi mitä muut tekevät, saavat tehdä ja mitä annetaan anteeksi. Et tiedä.

Omasta puolestani: kerro vaan.

Vierailija
4817/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut nukutuksi, kun mietin koko yön ja kävin kaikki tunteet läpi.

Teki hyvää, nyt on vähän väsynyt ja haikea, mutta kuitenkin hyvä olo.

Aloitan uuden elämän, tai siis otan askelia taaksepäin ja yritän löytää sen mikä olin joskus ja puhdistaa itseni kaikesta kuonasta, keskittyä hyviin puoliin itsessäni enkä velloa paskoissa, koska niissä vellomalla annan niille valtaa ja kasvatan huomaamatta huonot puolet suuremmiksi.

Täytyy miettiä konkreettisia keinoja ja listata ne muistikirjaan, täytyy puhua ystäville ja perheelle omista asioista ja lopettaa sulkeutuminen (tajusin, etten edes muista milloin olen puhunut omista asioistani irl kellekään, vaikka olen jatkuvasti tekemisissä ja muut kyllä puhuu omistaan, olen siis henkisesti sulkeutunut ja ikävä ihminen kun tämän vuoksi läheiset joutuvat varoen arvailemaan ja tulkitsemaan minua).

Myös: tykkään liikaa ja liikaa voi todellakin tykätä.

Liikaa tykkäämisen oireet on sekoaminen, kun ei osaa olla ja alkaa vaan perseillä kun on niin paniikissa.

Ei osaa olla ns. oma itsensä vaan tekee kaikkensa peittääkseen sen ja sekoilee ajaakseen toisen mahdollisimman kauas, ettei vahingossakaan pääse syntymään tilannetta jossa voisi olla jotain menetettävää ja joutua pettymään (vaikka joutuu silti ja varsinkin silloin vaikka kuvitteleekin jossain psykoosissa suojelevansa itseään).

Vierailija
4818/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko minuakin kyttääjäksi. En ole 😯

Istua pimeässä kotona, poissa ikkunasta. Odottaa. Varmuuslukko.

Minä tiedän. En ikinä.

Vierailija
4819/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan OIKEASTI, pohjimmiltani ja seesteisempinä hetkinä pinnaltakin haluan sulle vaan hyvää ja toivon, että sulla on hyvä ja vapaa olo.

Ettet kokisi olevasi ulkopuolinen tai yksin, huonompi ketään toista tai ettet riittäisi sellaisena kuin olet, että pitäisi olla joku "siisti" tyyppi kelvatakseen itselleen tai muille.

Mun silmissä olet "siisti" tyyppi vaikka oisit likaisena katuojassa etkä tietäisi mistään mitään ja vaikka uisit paskassa, olet minun silmissäni aina puhdas.

Upea ihminen, hienoin mies kaikista heti isäni jälkeen.

Vierailija
4820/8206 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia H:lle & PP:lle! <3

Ketju on lukittu.