Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin.... Rakastan kyllä häntä, eniten ikinä.
Ja näin hänestä unta viime yönä!
Näin kyl toissayönäkin, mutta viimeöinen oli kiva uni.Miksi kerrot tunteistasi tänne täysin tuntemattomille ihmisille jotka eivät tee tunnusteksellasi yhtään mitään, sen sijaan että kertoisit asianosaiselle itselleen? Todella rumaa, että rakkaudentunnustukset jaetaan anonyyminä anonyymeille eikä rakastetuille. Mutta kai tämä on sitä nykyajan rakkautta. "Rakkautta".
Ei se asianosainenkaan sillä mitään tee.
Ja antakaa mun jo olla!
Näköjään ihan sama rakastanko vai vihaanko vai miten olen, niin on muiden ketjulaisten mielestä jotenkin "väärin oltu".Mä ja mun heitterit :DDDD
Vois kohta lähtee lopullisesti täältä, savustettuna ulos.
Tietääkö sun ihastus sun viesteistä?
Mun televisio meni taas rikki. Joka kanavalla näkyy vain sinä bomberissas. Olis ihan kiva katsoa välillä jotain muutakin ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun televisio meni taas rikki. Joka kanavalla näkyy vain sinä bomberissas. Olis ihan kiva katsoa välillä jotain muutakin ohjelmaa.
Et tarvitse muita ohjelmia.
Painoin virtanappulaa. Sama ohjelma.
Kiskaisin virtajohdon pistorasiasta. Sama ohjelma.
Paiskasin television seinään. Sama ohjelma.
Itku tulee.
En ollenkaan tiedä, miksi mä tunnen sellaista hullua vetoa sua kohtaan. Aina kun näen sut, vihlaisee silleen ihanasti ja tekisi mieli tulla tosi lähelle ja pysyä siinä. Ja mitä kaikkea muuta...
Et ole ollenkaan mun tyyppiä enkä minä varmasti sinun, mutta tunnen sen vetovoiman meidän välillä. Tämä voi olla kaikkien aikojen huonoin ajatus, mutta en voi sille mitään että haluan sua. Ja jos tilaisuus tulisi... en voisi mitenkään vastustaa.
Olen ajatellut sua koko päivän. Täysin hullua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin.... Rakastan kyllä häntä, eniten ikinä.
Ja näin hänestä unta viime yönä!
Näin kyl toissayönäkin, mutta viimeöinen oli kiva uni.Miksi kerrot tunteistasi tänne täysin tuntemattomille ihmisille jotka eivät tee tunnusteksellasi yhtään mitään, sen sijaan että kertoisit asianosaiselle itselleen? Todella rumaa, että rakkaudentunnustukset jaetaan anonyyminä anonyymeille eikä rakastetuille. Mutta kai tämä on sitä nykyajan rakkautta. "Rakkautta".
Ja antakaa mun jo olla!
Näköjään ihan sama rakastanko vai vihaanko vai miten olen, niin on muiden ketjulaisten mielestä jotenkin "väärin oltu".Mä ja mun heitterit :DDDD
Vois kohta lähtee lopullisesti täältä, savustettuna ulos.Tietääkö sun ihastus sun viesteistä?
Ei, tai en tietenkään täysin satavarmaksi voi ikinä sanoa, mutta todennäköisyys tänne eksymisestä JA juuri minun kirjoitusteni lukemisesta JA niiden tunnistamisesta on häviävän pieni, käytännössä olematon.
Ja jos niin suuri ihme kävisikin ja hän itsensä tunnistaisi, niin sen jälkeen sen pitäisi vielä tajuta kirjoittajaksi juuri minut mikä taas on käytännössä mahdotonta, koska sitä kiinnostaa ihan muut naiset niin enhän minä silloin sen mieleen tule.
Luulisi varmaan jonkun toisen kirjoittamaksi.
Kiirehdi rakkain kun rakkaus kutsuu, päivät ei syksyn niin pitkiä lie...
Vierailija kirjoitti:
Et v*ttu unelmoi mun tyttärestä enää! Alaikäinenkin vielä, prkl!
Mitä asioita sitä oikein ajatteli ennen. Siis ennen sua, kulta.
Vierailija kirjoitti:
Ihana makoilla täällä peiton alla ja kirjoitella viestiä sinulle mies. Olet mielessä <3
Kuten sinäkin nainen minun mielessäin
Tietääkö teidän ihastukset teidän kirjoittelevan tänne?
Vierailija kirjoitti:
Tietää ja aika moni muukin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa vain sähkäri! :D
Vierailija kirjoitti:
Sitä oli ennen jonkinlaisessa kuplassa. Nyt olen tajunnut totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä oli ennen jonkinlaisessa kuplassa. Nyt olen tajunnut totuuden.
Mikä on totuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa vain sähkäri! :D
Ei sulle mitään.
Ja antakaa mun jo olla!
Näköjään ihan sama rakastanko vai vihaanko vai miten olen, niin on muiden ketjulaisten mielestä jotenkin "väärin oltu".
Mä ja mun heitterit :DDDD
Vois kohta lähtee lopullisesti täältä, savustettuna ulos.