Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
4721/8206 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä vihaaja vaikutat epävakaalle ja maaniselle persoonalle. Vihaa eniten itseäsi, siihen olis selvästikkin täydet aheet ja syyt. Olet inhottava ihminen jota kukaan ei rakasta. Tajua se.

En ole epävakaa enkä maaninen, kiitos vain.:D

Inhottava ihminenkään en ole, minua rakastaa hyvin moni ja elän rakastavien läheisten ympäröimää elämää.

Miksi sinä noin reagoit?

Etkö todellakaan ymmärrä, että on loogista/luonnollista/inhimillistä jos ja kun halveksunta synnyttää raivoa joka ajan kanssa eskaloituu vihaksi ja lopulta viha vie unohdukseen?

En nyt ihan ymmärrä, miksi tuo tekisi minusta jotenkin ikävän ihmisen joka ei rakkautta ansaitse.:D

Ehkä voit selittää?

Vierailija
4722/8206 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee myös paha olo tuon ihmisen kirjoituksista enkä täysin ymmärrä miksi, jotenkin merkillistä. Tulee syyllinen olo. Ehkä muistuttaa mun äitiä, silläkin oli nuorempana niitä ei kiinnosta vaikka kuolisit-juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4723/8206 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pointti oli nimenomaan se, ettei ihminen rakkaudessa ole välttämättä juuri jonkun tietynlainen, vaan etenkin rakkaudessa herkillä ollessaan jotkut ihmiset saavat hyvästäkin tyypistä paskimmat puolet esiin.

En minäkään siitä menneisyyden "paskasta miehestä" tai tästä josta nyt prosessoin itseäni irti ajattele, että he olisivat "oikeasti" pahoja ihmisiä.

Kysehän on vain siitä, etteivät he pitäneet minua hyvän käytöksen ja kunnioituksen arvoisena - eli siis käytännössä eivät minkään arvoisena, sillä jos miettii millaista ihmistä ei edes lähtökohtaisesti kunnioita niin itsellä sellasia on vain jotkut tosi pahat lapsiinsekaantujat, viattomien kiduttajat, hirmuhallitsijat, orjuuttajat jne., mutta joillekin tällanen tavallinen nuori nainen voi olla samalla "tasolla" kuin minulle nuo oikeat pahikset ja käytös sen mukaista.

Toki ymmärrän, että esim. sen ensimmäisen "pahan" käytöksen taustalla on syyt ja tietyssä tilanteissa siellä operoi sellanen hyljätty pieni poika jonka isä lähti, eikä nuori fiksu mies mikä hän myös osaa olla.

Mutta: jonkun pisteen jälkeen ei enää halua ymmärtää. On itsesuojelua huomioida vain se "pahuus" ja mennä kauas pois.

On itsesuojelua keskittää oma empatia ja rakkaus ihmisiin, jotka eivät syö sinua elävältä ja antavat edes JOTAIN takaisinkin. Edes välillä.

Vierailija
4724/8206 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin myös ja mietin hetken...Hän on erittäin ehdoton mielipiteissään, muita oikeita mielipiteitä ei ole. Siksi hän mielestäni ahdistaa.

Hänen mukanaan koko palsta muuttanut muotoaan. Ikävä? Ketä? 

Perusta joku blogi, tämä ei ole sellainen. 

Vierailija
4725/8206 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes jaksa lukea noita tuon vihaajan kilometrin pituisia postauksia. Paskaa ne on kuitenkin, kun ekakin postaus oli. Kirjoittaisit lyhyemmin.

Vierailija
4726/8206 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän voi aina rajoja venyttää. Tiukkapipoilla on tylsää. Kerran täällä vaan eletään!

No joo olen alkanut itsekin miettimään tolta kannalta. Ei kai sitä liian tiukkapipoinen tarvii olla. Kukin tavallaan. Mutta täytyy sanoa että itse rakastun helposti ja en kestäis itse sitä syyllisyyttä ja tunnontuskia. Jos tykkää jostain kauheasti vaik persoonana ja on kuitenkin varattu, niin huonosti siinä käy jos lähtee "kerran vaan täällä eletään"tyylillä sekoilemaan.

Jos tykkää persoonana, niin ei tarvi hypätä sänkyyn. Kavereita ja ystäviä voi aina olla. Jos ei voi, niin sitten voi miettiä onko ottanut vähän liian mustasukkaisen puolison.

Vierailija
4727/8206 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sama ihminen joka kommentoi ilkeästi ja :D-hymiön kanssa muiden kaipauksia? Samankaltainen tyyli käydä vastahyökkäykseen alentuvaan sävyyn. Mistä näistä tietää.

Vierailija
4728/8206 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin myös ja mietin hetken...Hän on erittäin ehdoton mielipiteissään, muita oikeita mielipiteitä ei ole. Siksi hän mielestäni ahdistaa.

Anteeksi, mutta olen kirjoittanut tunteistani ja kokemuksistani sekä pintaraapaisua siitä, miten suhtaudun niihin asioihin, en mielipiteitä.

Kirjoitin lyhyen viestin johon jotkut vastaili ja kyseli lisää, teki analyysejä ihmisyydestäni ym. ja vastasin niihin viesteihin.

En ole pyytänyt ketään reagoimaan ja vastailemaan viesteihini joita tänne kirjoitan enkä mene selittämään omiani toisten viesteihin, vastaan vain niihin joissa minun viestejäni lainataan tai minusta selkeästi kirjoitetaan (kuten tämä sinun viestisi).

En käy muissa ketjuissa koko palstalla enkä edes tähän ketjuun kirjoita jatkuvasti, joten väite KOKO PALSTAN muotoaan muuttamisesta minun vuokseni on aika paksu.

Vierailija
4729/8206 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän voi aina rajoja venyttää. Tiukkapipoilla on tylsää. Kerran täällä vaan eletään!

Tämäkään ei ole viesti kaivatulle. Aloita oma keskustelu muualla tai perusta blogi. Ja sama teille muillekin jaarittelijoille ja jankuttajaille

Vierailija
4730/8206 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta olen kirjoittanut tunteistani ja kokemuksistani sekä pintaraapaisua siitä, miten suhtaudun niihin asioihin, en mielipiteitä.

Kirjoitin lyhyen viestin johon jotkut vastaili ja kyseli lisää, teki analyysejä ihmisyydestäni ym. ja vastasin niihin viesteihin.

En ole pyytänyt ketään reagoimaan ja vastailemaan viesteihini joita tänne kirjoitan enkä mene selittämään omiani toisten viesteihin, vastaan vain niihin joissa minun viestejäni lainataan tai minusta selkeästi kirjoitetaan (kuten tämä sinun viestisi).

En käy muissa ketjuissa koko palstalla enkä edes tähän ketjuun kirjoita jatkuvasti, joten väite KOKO PALSTAN muotoaan muuttamisesta minun vuokseni on aika paksu.

Olet oikeassa, olen yläpeukuttanut kirjoituksiasi, mutta sinun ja vastustajiesi kommentit eivä ole terveisiä kaivatuillenne, joten voisitteko ystävällisesti vaihtaa arvokkaita mietteitänne ja kokemuksianne toisaalla?

Vierailija
4731/8206 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiooeituueitipu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ettei tule ikinä mitään, silti pyörit alituiseen mielessäni.

Hiukkasen masentava viesti tämä :(

Tothuus vain

Oletko mies vai nainen? Miksi et voisi ottaa yhteyttä siihen toiseen? Pyydä vaikka leffaan, syömään, mihin vain. Saisitte selvitettyä tämän jutun.

Ei ole mitään selvitettävää.

Eikä asialle voi tehdä mitään.

Tuntuu olevan jotain selvitettävää kun purat asiaa täällä

Puran mieltäni joo, ei se silti tarkoita sitä, että haluaisin tai olisi tarpeellista tai varsinkaan fiksua lähteä "selvittelemään" mitään.

Selvittely on dialogia, enkä kaipaa sellasta.

Selvittelyyn vaaditaan myös jotain mitä haluaa selvittää, kysymyksiä, eikä mulla ole sellasia. Ei ole mitään epäselvää.

Päänsä selvittely voi olla myös monologi tai synkkä yksinpuhelu, jonka voit kilpalaulajiesi kera suorittaa muualla. Häiritsette kaipaavia rakastuneita

Vierailija
4732/8206 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantai iltaa mies : )

Lauantai iltapäivää nainen : )

Vierailija
4733/8206 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaajan viesteissä on jotain jäätävää. Tykittää täysillä ja vihaa. Vihaa. Vihaiset ihmiset ja vihaiset karhut on yhtä pelottavia. Ne tuhoaa toisia. Toivon että ne ihmiset joista puhuu on älynneet juosta kauas ja vetää eron (niinkuin ilmiesesti onkin.)

Vierailija
4734/8206 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🌼 a daisy for you

and i yield thee a primrose and heath spotted-orchid

Vierailija
4735/8206 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love is... two people stalking each other.

Vierailija
4736/8206 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2010's style of love

Vierailija
4737/8206 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
4738/8206 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan pomppasi! 😅

Vierailija
4739/8206 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko sä että seuraisin sua instassa?

Vierailija
4740/8206 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään susta vähän liikaa.

Ketju on lukittu.