Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Omista nettilirkutteluista ei kannata kertoa kenellekään irl, ellei halua ongelmia.
Hyvää yötä <3
Luulitko mun kertoneen jollekin.. 😶
miehelle kirjoitti:
Mua vaivaa tämä meidän välillä oleva juttu. Oon toisaalta niin varma että kiinnostus on molemminpuolista mutta sitten taas epäilen.
Kun mies ei saa irti silmiään naisesta tai haluaa lähettää viestejä vain hänelle, niin kyllä kai se jostain kertoo... On uskomatonta miten järjettömän vahva ihastus voi iskeä kuin salama kirkkaalta taivaalta, vaikkei sitä mitenkään etsi. Kun katsoin hymyilevään naiseen tunsin sydämessäni lämpimän tunteen, tuntui kuin olisin tullut kotiin, pelkkä silmiin katsominen teki onnelliseksi... elämä on ihmeellistä.
Mikset mene sitten loveamaan miestä jonka perässä huudat ja reuhkaat "ongelmastasi"? Meinaako että kiinnostus herää vuosia jatkuneesta häirinnästä vaikkapa kauppakeskuksessa seurailemisella? Joku vain sitten tilalle jolle heruttaa?
Muuten, toiset osaavat lähestyä toista sukupuolta.
Kun häiriintynyt naikkonen jostain t aka-aasialaisesta klanilasta ei saa silmiäänkään irti miehestä vaikkei tämä edes alueella liiku, se kyllä kertoo paljon kakaratuttelista ja muistakin epätoivoisista ongelmista josta jo viereiset ammatinharjoittajat havainnoivat päivästä toiseen.
Tarvitsee jonkintasoista psykiatrian ammattilaista kun miehille häiriköi.
Ettei vaan samaiselle naikkoselle lämmin tunne housuihin? Ei kyllä lämmitä kuin tovin.
En voi mitään Mari, ihastuin sinuun nyt vielä enemmän kun tavattiin, toivottavasti koet edes jotain samansuuntaista.
miehelle
5121/4482
klo 21:41 | 3.9.2017
Mua vaivaa tämä meidän välillä oleva juttu. Oon toisaalta niin varma että kiinnostus on molemminpuolista mutta sitten taas epäilen.
Minuakin hieman huolettaa,mutta en epäile ettemmekö tulisi toimeen keskenämme. Lähinnä mietityttävät välimatkat ja tilanteemme. Olen työtön ja köyhä, eikä meillä ole yhteistä taustaa. Kuitenkin olen toiveikas ja luotan yhteiseen tulevaisuuteen. Tykkään sinusta.
Vierailija kirjoitti:
miehelle kirjoitti:
Täsmennä mitä epäilet?
Vierailija
5127/4492
klo 22:22 | 3.9.2017
miehelle kirjoitti:
Täsmennä mitä epäilet?
Ei ollunna siulle
Vierailija kirjoitti:
Ehheh...no niin. :)
Ja mitäs sit 😉🙃🙂
Yksi aloitus poistui juuri äsken. :)
Vierailija kirjoitti:
miehelle
5121/4482
klo 21:41 | 3.9.2017
Minuakin hieman huolettaa,mutta en epäile ettemmekö tulisi toimeen keskenämme. Lähinnä mietityttävät välimatkat ja tilanteemme. Olen työtön ja köyhä, eikä meillä ole yhteistä taustaa. Kuitenkin olen toiveikas ja luotan yhteiseen tulevaisuuteen. Tykkään sinusta.
Köyhä eli rikas pääasia että rakas : )
No jos nyt kerran mahdollisuus annetaan, niin lähetetääs sitten. Elikkäs....... minäpä lähetänkin terveiset meikämandoliinille!!!👹💓
Olet K pyörinyt mun mielessä luvattoman paljon. Huomasin tänään miettiväni, millaista olisi varastaa salainen hetki ja olla ihan ihan lähellä sua...
Vastaan tähän lattiatasolta. Kiitos.
En ihan noista tunnisteista voi sanoa vielä varmaksi... 😄 Olin vähän herkässä elämänvaiheessa silloin, ja tunteet vei voiton järjestä. Toivottavasti muut on viisaampia eikä sotke asioitaan yhtä pahasti.