Joululahjat 2025!!
Joulu lähestyy! Mitä lahjoja aiotte antaa? Ja minkä ikäisille?
Itselläni on lahjoittavana nelikymppinen aviomies ja pari teinityttöä. Myös omille vanhemmille ja siskon ekaluokkalaiselle pojalle pitäisi jotain keksiä. Joten jakakaa omat suunnitelmanne, niin voidaan inspiroitua toisten ideoista.
Kommentit (6)
Aion ostaa lahjoja.neljä täysi-ikäistä lasta.lahjat järkeviä esim. astioita,pyyhkeitä,shampoota.. yhdet lahjat ostan heille kirppikseltä.sieltäkin tavara järkevää/käytännöllistä.tänä jouluna säästölinja,vaikka olenkin työssäkäyvä.lisäksi lahja äidilleni,sekä kummilapselle (rahaa).
Minä ostan suklaarasiat kaikille, meillä yhteisjoulu sisko perheen kanssa, meillä on yhteisjoulu siskon perheen kassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan suklaarasiat kaikille, meillä yhteisjoulu sisko perheen kanssa, meillä on yhteisjoulu siskon perheen kassa.
Ohoh, tuli vahingossa toisto vahingossa.
Minulla on iso perhe, joten olen aloittanut jo joululahjojen hankinnan. Teinipojjille ostin partavettä, aikuiselle tyttärelleni meikkejä, joita on toivonut. Toiselle teinipojalle flanellisen yöpuvun ja nesessäärin. Myös pussilakanat on hankittuna aikuiselle pojalle.
Minä vien teinitytön reissuun ja sen lisäksi ostan jotain pientä, jos tulee jotain hänelle sopivaa vastaan.
Puolisolle ostan harrastukseen liittyviä juttuja, joita on toivonut. Tai ei suoraan toivonut, mutta ajatellut ääneen, että tarvitsisi, mutta ei kyllä saa aikaiseksi ostaa niitä itse, joten siinä on minulle hyvä lista ostettavaa.
Vanhemmilleni ostan varmaan leffalahjakortin. Siskon 5-vuotiaille kaksospojille jotain supersankarijuttua, kun esim. Hulk ja spiderman ovat nyt heillä kova juttu.
Aiotaan viettää pienen budjetin joulu. Osa joulusta menee myös töissä.