Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Mikä saa aina minut palaamaan takaisin tälle sivulle? Voimakas tunne ♡♡
Vierailija kirjoitti:
Olet K pyörinyt mun mielessä luvattoman paljon. Huomasin tänään miettiväni, millaista olisi varastaa salainen hetki ja olla ihan ihan lähellä sua...
Kaisu, Kaisa, Katja vai Kaija?
Vierailija kirjoitti:
Olet K pyörinyt mun mielessä luvattoman paljon. Huomasin tänään miettiväni, millaista olisi varastaa salainen hetki ja olla ihan ihan lähellä sua...
Onko tää miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle naiselta. (Niinkuin kaikki muutkin viestit täällä;))
T.ap
Hyvää yötä työpaikan naiselle. Piristit taas tänään päivääni, kuten aina. Ehkä joskus voin sen myös sulle kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle naiselta. (Niinkuin kaikki muutkin viestit täällä;))
T.ap
Kari, Kaarlo, Kristian, Kalle vai Keijo?
Hey D, do you still remember me?
Vierailija kirjoitti:
Kumi-Keijo
Niin huono, et naurattaa
Poem <3 kirjoitti:
Donnaako kaipaat?
Klo 23 toisella palstalla. :)
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Poem <3 kirjoitti:
Donnaako kaipaat?
Joo, bella donnaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Tiedät kyllä. En paljasta, ettei kaikki mammat ryntää sinne.
Minun on vaikea kuvitella tilannetta etten enää näkisi sua. Joku päivä kohtaan taas varmuudella katseesi ja tunnen sen kaiken uudestaan. Toivon vain etten joudu odottamaan sitä hetkeä lopun ikääni, sillä jokainen päivä ilman sinua on liian raskas taakka kannettavaksi.
V:lle:
Mulla oli taas tänään sua ikävä. Mietin et milloin tämä loppuu, tai edes helpottaa. Tässä kämpässä on niin paljon asioita jotka muistuttaa mua susta. Ja joka paikassa muuallakin.
Ajattelin tänään et mitenkähän sä voit. Sä et varmaan enää mieti mua. Toivottavasti muistat pitää itsestäsi huolta etkä hukuttaudu töihin. Toivottavasti sun elämässä on tapahtunut kivoja asioita. Toivottavasti sun firmalla menee hyvin.
Mietin tänään, että ehkä musta ei ookaan tähän. Ainakaan yksin. Kaipasin niin paljon sun rohkaisevia sanoja. Sitä, miten sä akna uskoit muhun ja sait minutkin uskomaan itseeni. Joinakin päivinä pystyn siihen ilman suakin, mutta tänään erityisesti olisin vain tarvinnut hiukan rohkaisua.
Mutta se kaikki on ohi nyt. Elämä jatkuu, sen on pakko jatkua. Tiedän että jonakin päivänä minäkin oon tottunut tähän ja toivon että tulee sellanen aamu ettet oo heti ensimmäisenä mun mielessä. Kiitos että rakastit minua. Kiitos että kuljit hetken mun kanssa samaa polkua. Kiitän vaikka nyt ikävöin. Olet rakas.