Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Haluaisin olla sinulle se mitä kaipaat, mutta se ei varmaankaan ole mahdollista. Olen ainakin ystävä ja luotettu, ja toivon sen tuovan iloa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaittua tuskaa.
Oma vika kun meni suhteeseen, joka ei ilmeisestikään riitä!
Tai ei osaa olla, ehkä tollaselle ihmiselle ei vain riitä mikään - ikinä.Joillekin ei mikään ikinä riitä, vaikka saisi kaiken sen, mistä toinen haaveilee.
Ei tietenkään, koska ihmisillä on toisistaan eriäviä haaveita.
Niin, tai jotkut haaveilee siitä mikä on toiselle itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla sinulle se mitä kaipaat, mutta se ei varmaankaan ole mahdollista. Olen ainakin ystävä ja luotettu, ja toivon sen tuovan iloa elämääsi.
Mikä voisi olla esteenä, ettei olisi mahdollista? Kirjoitat kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Harmillista, mutta vähintäänkin ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Hän varmasti ilahtuisi enemmän, jos saisi kuulla tämän sulta suoraan eikä vain täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaittua tuskaa.
Tai ei osaa olla, ehkä tollaselle ihmiselle ei vain riitä mikään - ikinä.Joillekin ei mikään ikinä riitä, vaikka saisi kaiken sen, mistä toinen haaveilee.
Niin, tai jotkut haaveilee siitä mikä on toiselle itsestäänselvyys.
Joo, eihän kaikilla tosiaan ole edes kattoa pään päällä eikä tyynyä alla, mutta en nyt tiiä miten toi liittyy alkuperäiseen asiaan eli siihen, ettei joillekin ihmisille riitä ikinä mikään eivätkä ole tyytyväisiä, eli eivät kykene sitoutumaan.
Moottoritie on kuuma, tuli perseen alla jne.
Levottomia sieluja. En siis tarkoita mitään "normaalia" seikkailumieltä ja kokeilunhalua, vaan sellasta epämääräistä ja levotonta poukkoilua.
Kyllä säkin mua kohtaan jotain tunsit. En se ollut pelkästään minä. Oon ihan varma siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaittua tuskaa.
Tietenkään kaikkea ei aina voi eikä välttämättä tarvitse saada, mutta eihän vaikkapa rauhaisasta maaseutuasumisesta tykkäävä ja hälinässä pahoinvoiva ihminen ole onnellinen, jos joutuu elämään jetset-elämää Miamissa, vaikka se (Miami jetset life) olisikin jonkun toisen (varmaan aika monenkin) haaveiden täyttymys.
Tai vaikkapa upea ura Hong Kongissa yksin ei riitä ihmiselle, joka on aina halunnut perheen - vaikka se upea ura yhdessä maailman metropoleissa onkin jonkun toisen haave ja muiden silmiin saattaa näyttää "siistiltä".
Eikä metropolielämästä haaveilevalle riitä jossain mökillä kökkiminen, vaikka toisen haave on juuri se.
Jne.Ja sitten jos joku on asunut mummonmökissä keskellä ei mitään niin kaikki olettavat että se haluaa asua koko elämänsä siellä, tai vastaavasti siellä hälinässä. Kun tärkeintähän on sopeutuvainen olotila siellä missä rakkaimmatkin.
Jos tollasia miettii niin saa vaan pään sekasin, itsensä epävarmaksi ja suhteen kuolemaan.
Joo tää on turhaa pyörittelyä.
En mä tota aloittanut, vaan puhuin alunperin ihmissuhteista ja joku siihen sitten tuli kommentoimaan jotain mihin vastasin.
Siinä se.
Mut tottakai ihmiset olettaa toisen haluavan pitää sen elämäntyylin mitä hän elää.
Tänne kirjoittaa muutama hassu muukin, pöljäke. Olin rakastunut, olen rakastunut ja tulen olemaan rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisimme sopineet hyvin yhteen.
Kävelit onnesi ohi.
Harmi. Niin taisit tehdä sinäkin arkajalka.
Kiukkupussit.
Mr/mss/mrs kiukkupussi sulle :)
Vierailija kirjoitti:
Tänne kirjoittaa muutama hassu muukin, pöljäke. Olin rakastunut, olen rakastunut ja tulen olemaan rakastunut.
Harmi kun et taida olla niin rohkea, että kertoisit sitä mulle ikinä suoraan.
En aio viestitellä sulle viikkoon. Jos susta ei kuulu mitään, unohdan sut lopullisesti.
Milloin tämä muuttui pelkäksi angstausketjuksi?
Rakastan rakastan rakastan ♡♡
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä muuttui pelkäksi angstausketjuksi?
Ei se ole angstaamista jos haluaa nähdä onko yhteydenpito yksipuolista.
Ei ole angsteja. Meidän West Side Story oli vähän rauhallisempi.
Toivottavasti saan vielä joku päivä jotain sulta <3
En ole krista kosonen enkä kuuma.