Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Sä et vastannut mun kutsuun 😢
Vierailija kirjoitti:
Maailmanloppu on lähellä. Tiesittekö?
Juu ~lopun aikojahan~ tässä on eletty jo satoja vuosia, liekö kauemminkin...
Nykynuoriso on myös aivan pilalla, tiesitkö?
Mutta joo, murroksen aikakautta toki nyt eletään.
Voihan sitä kutsua vaikka maailmanlopuksi jos haluaa.:)
En mä muuta kuin että Niko Nousiaiselle sopii kyllä blondi nainen paremmin.
Parempi pyy pivossa kuin 10 oksalla. :D
Joskus esitin täällä toiveen, että näkisinpä sut viikonloppuna. Ehkä sä silloin luit sen, koska me nähtiin. Nyt mä toivon sitä taas. Olisin sen hetken maailman onnellisin.
Mitäs se kulta Jaska touhuaa nyt? ☺
Vierailija kirjoitti:
Takes one to know one, babe. :)
Joskus se johtuu siitä miten itseä kohtaan on käyttäydytty, ei siitä millainen itse on.
Vierailija kirjoitti:
Ansaittua tuskaa.
Oma vika kun meni suhteeseen, joka ei ilmeisestikään riitä!
Tai ei osaa olla, ehkä tollaselle ihmiselle ei vain riitä mikään - ikinä.
Joillekin ei mikään ikinä riitä, vaikka saisi kaiken sen, mistä toinen haaveilee.
M***
Jätin sulle tänne reilu vuosi sitten viestin, johon pyysin sulta vastausta. Ajattelin silloin sen yhden vastauksen olleen sulta, koska meidän sukunimet alkaa samalla kirjaimella. Mulle tuli muuta väliin, enkä koskaan saanut tietää, olitko se sinä. Sua ei ole vuoteen enää näkynyt, enkä edes löydä sitä viestiä/ketjua mistään. Olis kiva joskus vielä jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaittua tuskaa.
Oma vika kun meni suhteeseen, joka ei ilmeisestikään riitä!
Tai ei osaa olla, ehkä tollaselle ihmiselle ei vain riitä mikään - ikinä.Joillekin ei mikään ikinä riitä, vaikka saisi kaiken sen, mistä toinen haaveilee.
Ei tietenkään, koska ihmisillä on toisistaan eriäviä haaveita.
Tietenkään kaikkea ei aina voi eikä välttämättä tarvitse saada, mutta eihän vaikkapa rauhaisasta maaseutuasumisesta tykkäävä ja hälinässä pahoinvoiva ihminen ole onnellinen, jos joutuu elämään jetset-elämää Miamissa, vaikka se (Miami jetset life) olisikin jonkun toisen (varmaan aika monenkin) haaveiden täyttymys.
Tai vaikkapa upea ura Hong Kongissa yksin ei riitä ihmiselle, joka on aina halunnut perheen - vaikka se upea ura yhdessä maailman metropoleissa onkin jonkun toisen haave ja muiden silmiin saattaa näyttää "siistiltä".
Eikä metropolielämästä haaveilevalle riitä jossain mökillä kökkiminen, vaikka toisen haave on juuri se.
Jne.
Terveiset sinulle ihastukseni täältä ukkosmyrskyn keskeltä...
Terkut J ladylle huiman ukkosmyrskyn jälkeen. Se oli kuin olisi katsonut peiliin. Tai, no, jtn sinnepäin ;-)
Halaus sinulle, murunen. Täällä jo tyyntä.
Vierailija kirjoitti:
Terkut J ladylle huiman ukkosmyrskyn jälkeen. Se oli kuin olisi katsonut peiliin. Tai, no, jtn sinnepäin ;-)
En ole lady.
Mukava kuulla sinusta muru pitkästä aikaa :)
Olipa kerran täydellinen nainen, jonka nimi oli *PIIIP*. Minua hän inhosi ja piti hulluna (mitä todella olenkin), mutta siitä huolimatta rakastin häntä. Ja rakastan vielä tänäkin päivänä. Sen pituinen se.
Hyvää yötä ja kauniita unia <3
Maailmanloppu on lähellä. Tiesittekö?