Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saan vielä joku päivä jotain sulta <3
Sormuksen <3
Eih. Munaa olisin halunnut. Kovana, kiitos.
Sinäkin :D
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti ole tyhmä.
Mihin tämä liittyy?
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti ole tyhmä.
Mihin tämä liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Se on niin hassua -tai mitä sanaa sitä käyttäisi-sä odotat multa niin kovin ja minä taas sinulta. Sen takia minä hieman vetäydyin.
En tajuu tätä, avaa vähän. Molemmat odotatte toisiltanne jotakin kovin, niin sä vetäydyt. Loogista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niin hassua -tai mitä sanaa sitä käyttäisi-sä odotat multa niin kovin ja minä taas sinulta. Sen takia minä hieman vetäydyin.
En tajuu tätä, avaa vähän. Molemmat odotatte toisiltanne jotakin kovin, niin sä vetäydyt. Loogista?
Ei nyt peräännytä kun on hyvään vauhtiin päästy ☺
Vierailija kirjoitti:
Siis kävikö liian rankaksi vai mitä tämä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Sanoit että olit jäänyt koukkuun johonkin mobiilipeliin. Mistä pelistä tykkäät eniten?
Tähän on pakko sanoa, että tietysti HayDaystä! 😘😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä turhaan mieti mitä joku tuntematon ihminen av-palstalla tarkoittaa. Suurin osa näistä on kaheleita.
Mies, jos susta ei kuulu viikkoon, suljen ikkunan ja hankin arjen piristyksen toisaalta.
Kehenköhän seuraavaksi ihastuisi.... Varmaan olisi mukava ihastua sellaiseen, joka myös ihastuisi minuun. Joo, kun helvetti jäätyy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saan vielä joku päivä jotain sulta <3
Sormuksen <3
Eih. Munaa olisin halunnut. Kovana, kiitos.
Sinäkin :D
Siis sinäkin vastasit minulle kirjoitettuun vastaukseen niin, että munajuttusi voidaan olettaa alkuperäisen kirjoittamaksi.
Tuon "sinäkin" voi käsittää muutoinkin, vaikka oli jatkumoa ylläolevaan viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Kehenköhän seuraavaksi ihastuisi.... Varmaan olisi mukava ihastua sellaiseen, joka myös ihastuisi minuun. Joo, kun helvetti jäätyy...
Ei käy tasan onnenlahjat. Minuun on ihastunut moni joihin itte en ole...
Pahus. Olet tullut lomilta jo yli viikko sitten eikä yhtään viestiä vielä?? Ok, olit kiireinen mutta viesti vie vain muutaman sekunnin.
Älä leiki enää mun tunteilla. Laitoin äsken sinulle viestinä vain kysymysmerkin. Jos et vastaa siihen vuorokauden sisällä ystävyytemme on loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy tasan onnenlahjat. Minuun on ihastunut moni joihin itte en ole...
Ei kai kellään jokainen ihastus match muutenkaan ole, ellet oo joku Jessica Alba.
Miksi vastasit mulle esitettyyn kysymykseen?