Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa hyviä parisuhteita?

Vierailija
10.02.2024 |

Mietin vaan, kun omani ei ole.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ainuttakaan hyvää parisuhdetta.

Vierailija
2/15 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Haukio ja Sauli Niinistö.

Obamat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 

Vierailija
4/15 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on oikeastaan mahdoton tietää, koska jokainen tuntee oikeasti vain oman suhteensa. Karmeuksia voi sisältyä ulospäin herttaiseen parisuhteeseen.

Mutta jos todennäköisyyksiä miettii, ja miten monia miljoonia parisuhteita on yleensäkin olemassa, olisi aika ihme, jos jotkut niistä ei olisi hyviä, vai mitä, ap?

On melko mahdotonta, että joka ikinen maailman parisuhde olisi vain ruusuilla kuorrutettua kakkaa.

Vierailija
5/15 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteet on ihananhyviä sen 2-3 vuotta.

Sen jälkeen ihan normi-ihmissuhteita. Taviksia,  kaveripohjaisia, kun uutuudenviehtymys poissa ja tuttuus tullut tilalle.

Haetaan ehkä jonkinlainen win-win, joka on jatko.

Arki pukkaa joka suhteeseen. Ihan jokaiseen.

Vierailija
6/15 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät parisuhteet ovat yleisiä, mutta alusta loppuun hyvät parisuhteet taas harvinaisia.

Vierailija
7/15 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta on hyvä olla pari suhdetta.

Vierailija
8/15 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jo 37 vuotta kimpassa.

Vierailija
9/15 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko ja sen veli -tyyliin. Samanlaisissa tuulipuvuissa. Käytännöllistä. Saivat alennusta kaupasta, kun ostivat kahdet kerralla.

Intohimoa kävellä metsässä. 😆

Vierailija
10/15 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteet on ihananhyviä sen 2-3 vuotta.

Sen jälkeen ihan normi-ihmissuhteita. Taviksia,  kaveripohjaisia, kun uutuudenviehtymys poissa ja tuttuus tullut tilalle.

Haetaan ehkä jonkinlainen win-win, joka on jatko.

Arki pukkaa joka suhteeseen. Ihan jokaiseen.

mitä vikaa arjessa on? 

minulle turvallisuus ja me-henki ovat tärkeimpiä kuin mikään ilotulitus.

Vierailija
11/15 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikanaan lähdin huonosta suhteesta ja löysin sen täydellisen suhteen, joka on itse asiassa parempi mitä osasin koskaan ajatella. 15 vuotta mennyt ja edelleen hullua rakkautta ja sellaista vasta rakastumisen huumaa. Kyllä sitä voi olla, ja enää en yhtään vähempään tyytyisi. 

Toki, valmista ei oo koskaan ja edelleen hiotaan pahimpia särmiä ja kinataan välillä jostain mutta onneksi näin! Pysyy suhde elävänä. 

Vierailija
12/15 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aikanaan lähdin huonosta suhteesta ja löysin sen täydellisen suhteen, joka on itse asiassa parempi mitä osasin koskaan ajatella. 15 vuotta mennyt ja edelleen hullua rakkautta ja sellaista vasta rakastumisen huumaa. Kyllä sitä voi olla, ja enää en yhtään vähempään tyytyisi. 

Toki, valmista ei oo koskaan ja edelleen hiotaan pahimpia särmiä ja kinataan välillä jostain mutta onneksi näin! Pysyy suhde elävänä. 

Ei 15 vuoden jälkeen enää pitäisi olla särmiä, joita pitäisi hioa. Olette joko hitaita oppimaan tai draamanhakuisia. Joillakin pitää elämässä olla draamaajaelämyksiä, jotta tuntee olevansa elossa.

Vierailija
13/15 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kurjuudesta eletään kaikki.

Vierailija
14/15 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 15 vuoden jälkeen enää pitäisi olla särmiä, joita pitäisi hioa. Olette joko hitaita oppimaan tai draamanhakuisia. Joillakin pitää elämässä olla draamaajaelämyksiä, jotta tuntee olevansa elossa.

Tottakai sitä elämässä tulee kaikenlaisia tilanteita. Perheenlisäys, työpaikat vaihtuu, sairauksia, talonrakennus ym. Ei se elämä pysähdy missään suhteessa niin että nyt on valmista, enää ei mistään tarvitse etsiä kompromissejä. 

Särmien hiominen ei tarvitse tarkoittaa mitään suurempaa draamaa. Kyllä sitä aikuistuessa toivon mukaan myös keskustelutaidot karttuu. Meistä ei kumpikaan ole draamanhakuinen, mutta en pysty ajatella sellaista tilannetta että suhde olisi koskaan niin itsestäänselvyys ja valmis että parisuhteen eteen ei tarvitsisi tehdä töitä/laittaa omaa panostaan peliin. Nämä "valmiit" suhteet on yleensä niitä suhteita missä toinen oppinut mallin että oma harmitus asioista annetaan olla ja lähdetään töihin/harrastuksiin pakoon sitä ahdistavaa koti-ilmapiiriä. Sitten kun lapset kasvaneet aikuisiksi ja muuttavat pois kotoa, ollaankin ihmeissään kun toinen lähtee samalla oven avauksella. 

Terveessä suhteessa kummallakaan ei ole tarvetta hakea draamaa draaman vuoksi. Kyllä siellä takana on silloin jotain selvittämättömiä asioita joista se draama kumpuaa. 

Vierailija
15/15 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihmiset kasvaa ja kehittyy henkisesti ihan vanhuuteen asti.

Vai kuvitteletko, että 30 vuotiaiden ja 60 vuotiaiden suhteessa on samat ongelmat?