Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Mikset sä yhtään yrittänyt. Väistämättä paluu vanhaan on edessä kun hän panostaa ja kamppailee mun rakkaudesta. Jos olisit halunnut mua; olisit edes vähän yrittänyt niin olisit saanut mut, mutta näin jatkamalla sä liut pois vaikka oot edelleen mun elämän rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Mikset sä yhtään yrittänyt. Väistämättä paluu vanhaan on edessä kun hän panostaa ja kamppailee mun rakkaudesta. Jos olisit halunnut mua; olisit edes vähän yrittänyt niin olisit saanut mut, mutta näin jatkamalla sä liut pois vaikka oot edelleen mun elämän rakkaus.
Kyllähän sun täytyy itse tietää ketä rakastat. Eihän ketään voi tulla hakemaan suhteesta pois, täytyyhän ihmisen itse tehdä omat ratkaisunsa.
Vierailija kirjoitti:
Millainen tilanne? Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on elämäsi rakkaus niin tee jotain hyvä ihminen!!
Tykkään susta N-mies tosi paljon! Vaikutan varmasti juurikin päinvastaiselta...
<3
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten voit kokea että sun rakkaus on kamppailtavissa, jos kerran oot löytänyt elämäsi rakkauden. Oletko itse tehnyt kaikkesi tuon elämäsi rakkauden eteen? Oletko itse yrittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä positiivisilöakaan viesteillä ole yhtään mitään vaikutusta.
Niin ei millään ole mitään merkitystä, tiedän
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule pälli, kun en halua sua ollenkaan. Paluu vanhaan on sulle paras vaihtoehto.
En haluaisi taistella sellaisen ihmisen rakkaudesta joka ei itse tee asian eteen mitään. Sellainen muiden vietävissä oleva ajopuu, kunhan on joku.
Miksi rakkaudesta pitäisi ylipäätään taistella?
Vaatiiko rakkaus taistelua?
Etenkään sellaista taistelua, jossa täytyy raivata tiensä jonkun muun/joidenkin muiden ohitse?
Ja eikö se olisi hieman alentava suhtautuminen rakastamaansa henkilöön jos ajattelisi, että hänet pitää jotenkin saada "tajuamaan" mikä hänelle on parasta (luikerrella hänen elämäänsä ja "ottaa" itselleen)?
Ihan kuin toinen olisi joku vähän vajaaälyinen ja syyntakeeton hahmo, jota täytyy hieman OHJAILLA.
Vierailija kirjoitti:
Etenkään sellaista taistelua, jossa täytyy raivata tiensä jonkun muun/joidenkin muiden ohitse?
Ei. Se on se miten erottaa jo heti alkuun tuleeko parisuhteesta todennäköisemmin terve vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ja eikö se olisi hieman alentava suhtautuminen rakastamaansa henkilöön jos ajattelisi, että hänet pitää jotenkin saada "tajuamaan" mikä hänelle on parasta (luikerrella hänen elämäänsä ja "ottaa" itselleen)?
Ihan kuin toinen olisi joku vähän vajaaälyinen ja syyntakeeton hahmo, jota täytyy hieman OHJAILLA.
Niin kuten lukea viestit läpi ja kytätä. Ketään ei voi omistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin toinen olisi joku vähän vajaaälyinen ja syyntakeeton hahmo, jota täytyy hieman OHJAILLA.Niin kuten lukea viestit läpi ja kytätä. Ketään ei voi omistaa.
En ole lukenut kenenkään viestejä, stalkkerin vikaa kyllä on enkä halua omistaa/kahlita ketään - pointtisi?
Kaikki ei halua kilpailla rakkaudesta. Harvalle se on peliä ja leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
N pidän seurastasi, mutta en osaa lähestyä sinua. Ehkä kerään rohkeutta vielä hetken. t: T
Olikohan tämä minulle? t:N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkään sellaista taistelua, jossa täytyy raivata tiensä jonkun muun/joidenkin muiden ohitse?Ei. Se on se miten erottaa jo heti alkuun tuleeko parisuhteesta todennäköisemmin terve vai ei.
Niin.
Mä olen miettinyt jos alkaa muodostua jonkinlainen taisteluasetelma, että on kolme vaihtoehtoa:
A) miestä ei kiinnosta tarpeeksi, eli kilpailuttamiselta vaikuttava ei välttämättä ole sitä, vaan yksinkertaisesti minua ei vaan haluta niin paljoa kuin jotain toista
B) mies on siinä tilanteessa epävarma, ei luota itseensä ja pelkää jotain tai vähän kaikkea, rauhoittuisi jos tilanne saataisiin vakautettua eikä hommasta tulisi välttämättä ollenkaan "sairasta"
C) mies on loputtoman epävarma aina ja ikuisesti eikä tilannetta voisi vakauttaa koskaan, vaan hänen kanssaan tulisi aina olemaan yhtä taistelua
En ole vielä päättänyt mikä noista olisi todennäköisin, vaikka toi A-vaihtoehtohan se realistisin taitaa olla lähes aina.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo hajuakaan enää näistä asioista. Joku vaan kolahtaa ja ei ees lähde mielestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkään sellaista taistelua, jossa täytyy raivata tiensä jonkun muun/joidenkin muiden ohitse?Ei. Se on se miten erottaa jo heti alkuun tuleeko parisuhteesta todennäköisemmin terve vai ei.
Niin.
Mä olen miettinyt jos alkaa muodostua jonkinlainen taisteluasetelma, että on kolme vaihtoehtoa:A) miestä ei kiinnosta tarpeeksi, eli kilpailuttamiselta vaikuttava ei välttämättä ole sitä, vaan yksinkertaisesti minua ei vaan haluta niin paljoa kuin jotain toista
B) mies on siinä tilanteessa epävarma, ei luota itseensä ja pelkää jotain tai vähän kaikkea, rauhoittuisi jos tilanne saataisiin vakautettua eikä hommasta tulisi välttämättä ollenkaan "sairasta"
C) mies on loputtoman epävarma aina ja ikuisesti eikä tilannetta voisi vakauttaa koskaan, vaan hänen kanssaan tulisi aina olemaan yhtä taistelua
En ole vielä päättänyt mikä noista olisi todennäköisin, vaikka toi A-vaihtoehtohan se realistisin taitaa olla lähes aina.
C) vaihtoehto olisi kaikista rankin. Kumppani joutuisi koko ajan "olemaan varpasillaan" että missä tilassa suhde on, tarviiko toista jälleen "kohotella" ja itseensä panostaa lisää että suhde olisi ok, että kelpaa vielä toiselle.
Pitääkö tässä vahtoehdossa ihminen itseään lähes täydellisenä, haluaa ihailua ja jatkuvaa palavaa rakkauden tunnetta ja osoitusta toiselta? Tasavertaisuus on kaukana.
Mitä vadelmaa?? :O