Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitän melko välinpitämätöntä enkä pysty katsomaan sinua silmiin. Oikeasti haaveilen meistä yhdessä ja toivon, että uskaltaisit tehdä aloitteen :(
T: M
Mäkin toivon, tilanne on tällä hetkellä haastava olisuhteet huomioon ottaen..ymmärrät varmaan? Mut säkin voisit tehdä aloitteen..?
Odotan aloitetta sinulta. Olet aivan ihana vaikka emme edes tunne, mutta minä sosiaalisena ihmisenä ujostelen sinua aivan kamalasti. Olosuhteet ovat kyllä surkeat, mutta mielestäni meidän tulisi keskustella. Tämänhetkinen tilanne on raastava enkä kestä tätä enää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se oo aika väsyttävää olla aina vaan noin lutunen?
On joo varsinkin kun haluaisi olla vaan sen yhden ihmisen oma lutunen 😊
Sinä työkaveri joka tuijottelet minua kokoajan ja minä välttelen katsettasi, näin unta susta viikon sisään neljä (4) kertaa!!! Voitko uskoa? :D <3
Kyllähän meidät on selvästi luotu yhteen. Sinä olet miesversio minusta ja minä naisversio sinusta. Ai että me saatais söpöjä lapsia.
N-mies! Olet ihana. Sori etten uskalla ottaa suhun kontaktia. Olen ajatellut sinua jo yli vuoden, välillä vähemmän ja välillä enemmän. Nyt keväällä ajattelin sinua taukoamatta eikä meidän näkemiset ainakaan asiaan auttanut :D
Ajattelen sinua kaipauksella ja ajattelen kuinka kiva ja ihana nainen olet
<3
Meidän pitäisi halia, jutella ja harrastaa seksiä hammaslääkäriopiskelija <33
Onpas kello jo paljon. Huomenia Hamsu & PP! :)
Hamsu: Taidan mennä huomenna hammaslääkäriin. On vähän kipeä tuosta reiän/reikien kohdalta. ;( Kai minut nyt otetaan päivystykseen? Tiedätkö miksi minulla on jatkuvasti pieni ientulehdus juuri tuossa kohtaa jossa on reikä/reikiä? Ei riitä, että käytän hammaslankaa kerran päivässä, pitää puhdistaa monta kertaa.
Minusta hampaat ovat kuluneet vähän tämän vuoden aikana. Minulla on aika isot etuhampaat ja niiden alareuna on aina ollut aaltoileva, ei ihan suora. Tänä vuonna ne ovat alkaneet muuttumaan hieman tasaisemmiksi eli kulumaan. :( Minulla on kai myös hampaiden välissä vähän jotain ruskeaa. En tiedä mitä se on. Pitäisikö harjata ja lankailla paremmin? Vai onko se värjäymää, esim. teestä? :(
En ole uskaltanut paljon katsoa suuhun pariin kuukauteen. :(
Kesäkuussa söin pari-kolme isoa purkkapussia, heinäkuussa ei yhtään, nyt taas aloitin purkan syönnin. Nyt minulla on myös alkoholiton suuvesi. En ole käyttänyt pitkään aikaan.
Olen miettinyt, että hampaat ovat saattaneet alkaa kulumaan plakista, jota minulla oli sekä ylä- että alahampaissa reilusti. Se poistettiin kuitenkin touko-kesäkuun vaihteessa. Toinen paha on napostelu. Olen syönyt pieniä aterioita vaikka kuinka monta/päivä, koska masuun ei sovi paljon kerralla. Onkohan hampaat kuluneet napostelun takia? ;(
Olen nyt koittanut syödä vähän isompia annoksia, esim. kolme leipää entisen kahden sijaan, jotta ei tarvitsisi syödä yhtä usein. Juon myös enemmän maitoa kuin ennen.
Olen joskus katsonut hampaita silloin kuin harjaan ja ne ovat hammastahnassa, ei ole näyttänyt pelottavalta. En tiedä onko muuten pelottavat. :(
Paraneeko hampaiden kunto, jos ei lisää sokeria mihinkään juomaan tai ruokaan ja käyttää vähäsokerisia ruokia ja juo joka päivä maitoa?
Mikä siinä on kun vastauksia ei kuulu? ;)
Ei tätä ikävää helpota yhtään tämä oikein aurinkoinen sää.
Mäkin toivon, tilanne on tällä hetkellä haastava olisuhteet huomioon ottaen..ymmärrät varmaan? Mut säkin voisit tehdä aloitteen..?