Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Tää on tosi vaikeeta selittää, mut haluisin olla sun YSTÄVÄ jota voisin halia ja jolle kertoo kaikki, en enempää. Ois kiva jos et aina yrittäis saada mua mustasukkaseks, koska se toimii. Ja muutenki... En oo varma mitä mieltä oot musta, ja välillä mua harmittaa et meidän välit on viileentyny ja välil taas hävettää et mitä kaikkee oon sulle kertonu, koska mulla ei oo muistoi niistä jutuist. Mua myös ärsyttää et sait mut tekeen asioita mitä tuun katuun loppuelämäni ja mitä en voi enää korjata. Ja välillä mä jopa mietin et saitko sä siitä jotain mielihyvää et sait mut tekeen niin. En voi tietää ku ethän sä oo ees kertonu mulle paljoo itestäs. Mut sulle mä oon kertonu kaiken. Se sattu et näin sun oikeen luonnon, mut saat mut silti aina nauraan, punastuun, tai vaikka itkeen vaan yhellä lauseella. Ihan rehellisiä jos ollaan, en ees tiiä mitä nään sussa. Ehkä oot vaan mysteeri, joka unohtuu ku sen on ratkassu. Ehket siks avaa ittees ollenkaan. Vaikka tiiän kyl ettet ajattele näin syvällisesti. Olisitpa silti ees ihastunu muhun, jotten olis ainoo joka kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka en sua saa, rakastan sua aina. Lohdullista ajatella, että hengitetään samaa ilmaa, eletään samalla planeetalla, samassa maassa. Meillä on niin paljon yhteistä, mutta sä et tiedä siitä mitään. Kuljet mun sydämessä minne ikinä menen. Kiitos että oot olemassa, ihanuus!
Mä haluaisin halata sua, kuka ikinä oletkin :)
Hamsu: Vie PP hamppilääkäriin! ;(
Viikonloppu tulossa, mitä teet viikonloppuna mies? ;)
Huomenaamulla päivystykseen, PP.
Käyttäjä6606 kirjoitti:
Tää on tosi vaikeeta selittää, mut haluisin olla sun YSTÄVÄ jota voisin halia ja jolle kertoo kaikki, en enempää. Ois kiva jos et aina yrittäis saada mua mustasukkaseks, koska se toimii. Ja muutenki... En oo varma mitä mieltä oot musta, ja välillä mua harmittaa et meidän välit on viileentyny ja välil taas hävettää et mitä kaikkee oon sulle kertonu, koska mulla ei oo muistoi niistä jutuist. Mua myös ärsyttää et sait mut tekeen asioita mitä tuun katuun loppuelämäni ja mitä en voi enää korjata. Ja välillä mä jopa mietin et saitko sä siitä jotain mielihyvää et sait mut tekeen niin. En voi tietää ku ethän sä oo ees kertonu mulle paljoo itestäs. Mut sulle mä oon kertonu kaiken. Se sattu et näin sun oikeen luonnon, mut saat mut silti aina nauraan, punastuun, tai vaikka itkeen vaan yhellä lauseella. Ihan rehellisiä jos ollaan, en ees tiiä mitä nään sussa. Ehkä oot vaan mysteeri, joka unohtuu ku sen on ratkassu. Ehket siks avaa ittees ollenkaan. Vaikka tiiän kyl ettet ajattele näin syvällisesti. Olisitpa silti ees ihastunu muhun, jotten olis ainoo joka kärsii.
Tämä oli paras trollitehdas! Sama levy kuin kuin koko elämäsi olet pyörittänyt. Ketähän naista tällä kertaa tarkoitat. T. Naurava raivomakkara https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=410507332684553&id=10… vuodatus nyt
Voi helvetti miten kaipaan sua toinen A. Ei tästä tule yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Positiivisia ajatuksia päivään. <3 <3 <3
Lopeta lorviminen ja mene töihin.
Miten äiree voi olla ylpeä tohtoripojastaan, joka ei edes käy töissä? :)
Kylläpä meni taas koulutus hukkaan!
Aha, vanha trollaus aloitettu. Väsynyt meno.
Vierailija kirjoitti:
Jep, varmaan poistuu kohta tämäkin ketju tuon yhden yksinäisen reppanan spämmäyksen myötä.
Sama levy päällä kuin aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Huomenaamulla päivystykseen, PP.
Kannattaa tsekatuttaa samalla ne aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, varmaan poistuu kohta tämäkin ketju tuon yhden yksinäisen reppanan spämmäyksen myötä.
Sama levy päällä kuin aina ennenkin.
Ei varmana poistu, ellei paikan moderoijaa vaihdeta, on yksi ja sama tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama levy päällä kuin aina ennenkin.Ei varmana poistu, ellei paikan moderoijaa vaihdeta, on yksi ja sama tyyppi.
Modessa ei vikaa. Ei poistele herkästi👍
Vierailija kirjoitti:
Heh, olet jo vaikka kuinka kauan trollannut aloituksia "Menkää röihin!" ja sitten et itse mene... :D
Mustis on näköjään iskenyt palstalle! 😊
Päivä päivältä askeleen lähempänä poispääsyä tästä tuppukylästä. :)