Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
3261/8206 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustis eli sinä =)

Vierailija
3262/8206 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosit tulilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3263/8206 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on järjestänyt niin paljon murehdittavaa, että sä et oo mahtunut pyörimään mun mielessä enää ollenkaan. Viime yönä kävit kuitenkin taas pitkästä aikaa mun unessa. Oltiin jossain tilaisuudessa, jossa oli paljon ihmisiä ja jostain syystä sä huomasit heti minut kun tulin sinne. Lisäksi sulla oli sellainen "ethän ole unohtanut mua"-ilme, samantyylinen kuin joskus 2015 marraskuussa vai olikohan se marraskuu vai lokakuu vai... No joo, hassu uni taas.

Vierailija
3264/8206 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha, vanha trollaus aloitettu. Väsynyt meno.

Jep, varmaan poistuu kohta tämäkin ketju tuon yhden yksinäisen reppanan spämmäyksen myötä.

Sama levy päällä kuin aina ennenkin.

Ei varmana poistu, ellei paikan moderoijaa vaihdeta, on yksi ja sama tyyppi.

Onhan ne aiemmatkin poistettu/lukittu siinä vaiheessa, kun toi yksi hermanni on pistänyt suurempaa vaihdetta silmään ja spämmäillyt suorastaan maanisesti ketjun pilalle.

En ymmärrä, miksi kyseistä henkilöä ei vain bannata?

Vierailija
3265/8206 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mies kun sä katsoisit ens kerralla samanlailla silmiin niinku viimeksi kun nähtiin ;) 

Vierailija
3266/8206 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi onneksi et huomannut mitään, kun juteltiin viimeks Helsingissä.

Vierailija
3267/8206 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha, vanha trollaus aloitettu. Väsynyt meno.

Jep, varmaan poistuu kohta tämäkin ketju tuon yhden yksinäisen reppanan spämmäyksen myötä.

Sama levy päällä kuin aina ennenkin.

Ei varmana poistu, ellei paikan moderoijaa vaihdeta, on yksi ja sama tyyppi.

Onhan ne aiemmatkin poistettu/lukittu siinä vaiheessa, kun toi yksi hermanni on pistänyt suurempaa vaihdetta silmään ja spämmäillyt suorastaan maanisesti ketjun pilalle.

En ymmärrä, miksi kyseistä henkilöä ei vain bannata?

Kertaalleen jo kirjoitin, mutta kadotettu pois taas kerran. Poistuu aina, kun joku hoksannut, että späämäjä on töissä Sanomalla.

Sinänsä samantekevää minulle, mutta infoan että hullun kyydissä kannattaa toimia itseään suojaten ja kaikkea epäillen.

Vierailija
3268/8206 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä6606 kirjoitti:

Tää on tosi vaikeeta selittää, mut haluisin olla sun YSTÄVÄ jota voisin halia ja jolle kertoo kaikki, en enempää. Ois kiva jos et aina yrittäis saada mua mustasukkaseks, koska se toimii. Ja muutenki... En oo varma mitä mieltä oot musta, ja välillä mua harmittaa et meidän välit on viileentyny ja välil taas hävettää et mitä kaikkee oon sulle kertonu, koska mulla ei oo muistoi niistä jutuist. Mua myös ärsyttää et sait mut tekeen asioita mitä tuun katuun loppuelämäni ja mitä en voi enää korjata. Ja välillä mä jopa mietin et saitko sä siitä jotain mielihyvää et sait mut tekeen niin. En voi tietää ku ethän sä oo ees kertonu mulle paljoo itestäs. Mut sulle mä oon kertonu kaiken. Se sattu et näin sun oikeen luonnon, mut saat mut silti aina nauraan, punastuun, tai vaikka itkeen vaan yhellä lauseella. Ihan rehellisiä jos ollaan, en ees tiiä mitä nään sussa. Ehkä oot vaan mysteeri, joka unohtuu ku sen on ratkassu. Ehket siks avaa ittees ollenkaan. Vaikka tiiän kyl ettet ajattele näin syvällisesti. Olisitpa silti ees ihastunu muhun, jotten olis ainoo joka kärsii.

Tämä oli paras trollitehdas! Sama levy kuin kuin koko elämäsi olet pyörittänyt. Ketähän naista tällä kertaa tarkoitat. T. Naurava raivomakkara

Jos katsot, mitä tyyppi ( mode )

Kirjoittaa minusta voit miettiä, vaikuttaako edellinen viestini siltä, että täytän kakaranaikkosen kriteerit, oma valinta. Mutta varo vähäsen.

Vierailija
3269/8206 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. . Taas tulossa pitkä viikonloppu yksin ; )

Vierailija
3270/8206 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla on taas positiivisempi mieli.

Tarvin enää taikasauvan!

Tai alan vaan manifestoimaan ja harrastamaan ahkeraa rakkausrukoilua, mutta se katkeaa aina johonkin ja sitten kävellään taas pimeässä.

Ehkä vain olen itse pimeys.

Oikeasti se katkeaa aina tasan ainoastaan siihen, kun menen nettiin ja saan jostain kipinän realismipuuskaan, negatiiviset kelat lähtee jne.

Vierailija
3271/8206 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :I

Vierailija
3272/8206 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on järjestänyt niin paljon murehdittavaa, että sä et oo mahtunut pyörimään mun mielessä enää ollenkaan. Viime yönä kävit kuitenkin taas pitkästä aikaa mun unessa. Oltiin jossain tilaisuudessa, jossa oli paljon ihmisiä ja jostain syystä sä huomasit heti minut kun tulin sinne. Lisäksi sulla oli sellainen "ethän ole unohtanut mua"-ilme, samantyylinen kuin joskus 2015 marraskuussa vai olikohan se marraskuu vai lokakuu vai... No joo, hassu uni taas.

Kuulostaa siltä,että kaipaat tätä tyyppiä,kun näet unta hänestä ja vielä tuontapaista,ikävöit alitajuisesti.

Vierailija
3273/8206 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, minulla on ikävä sinua. Tykkään sinusta vähän liikaa, vaikka en saisi. Olisin halunnut nähdä sinut tällä viikolla ja jutella vähän lisää. Oon ollut niin varovainen sun kanssa, koska olen vähän hämilläni, yrittänyt perääntyä näiden tunteiden kanssa. Nyt ajattelen, että tulen sua kohti. Oon aina ollut se kilttityttö, sun kohdalla voisin tehdä poikkeuksen. Koska mun oma mieskään ei ole puhdas pulmunen, sallisin sen itselleni. Sinussa on jotain, mikä vetää minua puoleensa.

Samoin sinussa heti ensi kerrasta lähtien. En halua tunkeilla varatuille naisille, mutta oot varmaan nähnyt mun kiinnostuksen. Tuu vaan lähekmmäksi.

Millainen on tämä sinun "varattu nainen"? Anna joku vihje? Luulen, että en tavoittanut minun omaani näin helposti. Täällä on kuitenkin paljon naisia, jotka tekisivät peliliikkeitä, jos antaisit jotain vinkkiä siitä, keneltä niitä haluaisit.

Tai jos oot mun, laita minulle viestiä. Tiedät kyllä missä. Jos alkaa jännittää liikaa, kuittaa perjantaikännillä, sinkkumies kun oot ;)

Vierailija
3274/8206 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä,että kaipaat tätä tyyppiä,kun näet unta hänestä ja vielä tuontapaista,ikävöit alitajuisesti.

Se voi olla, alitajunta muistuttelee että "ethän ole unohtanut"

Vierailija
3275/8206 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja rauhallista unta mies ; )

Vierailija
3276/8206 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi onneksi et huomannut mitään, kun juteltiin viimeks Helsingissä.

En tiedä mitä olisi pitänyt huomata. Kerro tarkemmin.

Vierailija
3277/8206 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä positiivisilöakaan viesteillä ole yhtään mitään vaikutusta.

Vierailija
3278/8206 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sitten olisi? 

Vierailija
3279/8206 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi nukkua enemmän. <3

Vierailija
3280/8206 |